ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS/ایستگاه پرواز

دنیای محصولات آرسی و به ویژه کوادکوپترها دنیای پر رقابتی است هر برند مدام سعی دارد تا با تولید محصولی با آپشن های زیاد و قیمت مناسب گوی سبقت را از رقیبان خود برباید. با نگاهی ساده به این دنیای بی انتها به راحتی متوجه خواهیم شد که محصولاتی با فاصله زمانی کوتاه در حال ارائه به مخاطبان و بازار مورد علاقه این محصول هستند، سعی در رقابت با یکدیگر دارند.
چندی پیش در دسته کواد کوپتر های مبتدی شرکت سایما از کوادکوپتر جی پی اس دار خود یعنی syma x8pro رونمایی کرد این اقدام باعث شد تا محبوبیت این برند و آیتم جی پی اس دار آن به شدت در بین مخاطبان بالا برود به گونه ای که تو طولی نکشید تا مدل دیگری از یک کوادکوپتر دوربین دار به نام ایکس ۲۵ پرو او به بازار عرضه شد.

در این میان هم برند نام آشنای SJRC  هم از این رقابت جا نماند از کوادکوپتر رونمایی کرد که با توجه به قابلیت های فوق العاده زیاد خود ظاهر مناسب و همچنین قیمت معقول خود، به راحتی توانست در عرصه رقابت با سایر پیشتازان این عرصه خود را مطرح کند.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS  که در ادامه به بررسی دقیق تر ویژگی های آن خواهیم پرداخت با دارا بودن قابلیت های فوق العاده زیاد عملاً یکی است محبوب های دنیای پهپادها ست.
شاید بتوان گفت قابلیت های این کوادکوپتر به قدری زیاد است که توضیح یک به یک آن ممکن است جلوی برخی از ویژگی ها را از بین ببرد بنابراین بهتر است قبل از بررسی دقیق ویژگی های این محصول قابلیت های آن را به صورت لیست وار ذکر کنیم.
  • بهره مندی از GPS دقیق برای موقعیت یابی 
  • قابلیت حفظ ارتفاع با استفاده از بارومتر دقیق
  • بازگشت به خانه با استفاده از جی پی اس
  • بهره مندی از باتری دو سل پر قدرت 
  • زمان پرواز زیاد و برد بالا
  • قابلیت چرخش 90 درجه دوربین
  • بهره مندی از دوربین با کیفیت 1280x720 پیکسل با زاویه دید 90 درجه و 25 فریم بر ثانیه
  • بهره مندی از مد gravity
  • ارسال زنده تصویر روی گوشی همراه
  • قابلیت ارسال سوژه (follow me)

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS


موتور های قوی و پرسرعت

بدون شک تمام نبض حرکتی یک کوادکوپتر به موتور و ملخ ها وابسته است. موتورهای قوی و ملخ هایی با راندمان بالا می‌توانند به راحتی کارایی یک کوادکوپتر را چندین برابر کنند، به گونه ای که با مصرف کمتر باتری، کوادکوپتر بتواند پرواز راحت‌تری داشته باشد و زمان بیشتری را در آسمان قرار بگیرد. 
یکی از ویژگی های کوادکوپتر S70W بهره مندی از موتورهای با سرعت بالاست این موتورها با همراهی ملخ های پهپاد کمک می‌کنند تا پرنده با صرف انرژی کمتری پرواز کرده و بتوانند زمان بیشتری را در آسمان بماند.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS


چرخش نود درجه دوربین

یکی از بزرگترین محدودیت های کوادکوپتر های مبتدی که در محصولات جدید کم کم شرکت‌های سازنده در حال رفع آن هستند ، عدم تغییر زاویه دوربین با استفاده از رادیو کنترل است. خلبان کواد کوپتر دوربین دار خود را به آسمان می فرستد اما نمی تواند زاویه دوربین را توسط رادیو کنترل تغییر داده تا بهترین تصویر را در کادر دوربین خود قرار دهد. این محدودیت باعث می‌شود تا گرفتن عکس‌های زیباتر بسیار سخت تر شود.
چندی پیش اولین بار کوادکوپتر دوربین دار سایما x۸ پرو از این قابلیت بهره برد. شرکت سایما دکمه ای را روی رادیو کنترل این کوادکوپتر خود قرار داد تا خلبان بتواند از روی زمین به صورت ۹۰ درجه زاویه دوربین را تغییر دهد و بهترین کادر را برای تصویر خود تنظیم کند.
 جذابیت این ویژگی برای کاربران باعث شد تا برندهای دیگر هم به فکر افزودن این قابلیت به کوادکوپترهای خود بیفتد. کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W  هم از این قائله از این از این رقابت جا نماند و با اضافه کردن این آپشن همچنان در رقابت باقی ماند.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS


جی پی اس (GPS) کوادکوپتر


بدون شک اگر با دنیای کوادکوپتر ها آشنایی داشته باشید حتما در جریان هستید که تا پیش از این آپشن جی پی اس فقط روی کواد کوپتر های حرفه ای مورد استفاده قرار می گرفت و هیچ کوادکوپتر مبتدی از آن بهره مند نبود .اما به تازگی و خوشبختانه شرکت‌های مختلف با اضافه کردن جی پی اس به کوادکوپتر های مبتدی خود عملاً آن‌ها را به یک کوادکوپتر نیمه حرفه ای مبدل کردند .
شاید با اضافه شدن این آپشن به یک پرنده کم لطفی باشد که آن را یک پهپاد مبتدی دانست.  جی پی اس علاوه بر کمک به موقعیت یابی و پرواز پایدار کواد کوپتر در آسمان به امنیت یک کوادکوپتر هم کمک بسیار زیادی می کند.
شاید باور نکنید اما بهتر است بدانید که کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W هم دارای یک جی پی اس دقیق است که به خلبان کمک می کنند تا پرواز دقیق‌تر و ایمن تری را تجربه کند .بدون شک میتوان گفت در دسته‌بندی کوادکوپتر های مبتدی و نیمه حرفه ای پرنده هایی که دارای gps هستند با اختلاف از سایر مدل ها پیش خواهند بود.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS


قابلیت دنبال کردن سوژه یا فالو می

احتمالاً نام این ویژگی را در کواد کوپترهای حرفه ای دیده اید قابلیتی که تا پیش از این فقط در یکی از مدل های کوادکوپتر های سایما به نام سایما ایکس ۲۵ پرو دیده بودیم.
توقع چنین ویژگی هم از یک کوادکوپتر مبتدی توقع زیادی است اما به نظر می رسد کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS پا را از انتظارات مخاطبان فراتر گذاشته و با قرار دادن قابلیت فالو می روی کوادکوپتر خود عملاً نام آن را در کنار کوادکوپترهای نیمه حرفه ای و حرفه ای جای داده است.
با استفاده از این قابلیت این امکان به خلبان داده می شود تا با حرکت رادیو کنترل کوادکوپتر را به دنبال خود بکشاند برای فعال کردن این قابلیت حداقل فاصله مورد نیاز بین رادیو کنترل و کواد کوپتر ۱۵ متر است . این ویژگی زمانی که بخواهید به‌خصوص از خودتان فیلم بگیرید و درگیر هدایت کوادکوپتر نباشید بسیار کمک کننده خواهد بود.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS


قابلیت حفظ ارتفاع کوادکوپتر

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته باشید حتما در جریان هستید که یکی از سخت ترین کارها در هنگام کنترل یک کوادکوپتر که درصد زیادی از حواس خلبان را به خود اختصاص می‌دهد مربوط به نگه داشتن کواد کوپتر یک ارتفاع خاص است اما با وجود قابلیت حفظ ارتفاع این کار بسیار بسیار ساده تر خواهد شد قابلیتی که در برخی از کارهای مبتدی قبلا دیده بودیم و وجود آن از کوادکوپتری با قابلیت های کوادکوپتر سامانه کاملا انتظار می رود با وجود این ویژگی فقط کافیست کوادکوپتر را در ارتفاع خاصی قرار دهید تا سیستم قابلیت حفظ ارتفاع آن فعال شده و پرنده را در همان ارتفاع نگه دارد این ویژگی زمانی که بخواهید از یک سوژه در ارتفاع خاصی عکس برداری و فیلم برداری کنید بسیار قابل استفاده است.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS

قابلیت کنترل با گوشی همراه

یکی از آپشن های یک کوادکوپتر نیمه حرفه ای خوب قابلیت اتصال آن  به گوشی همراه است به گونه ای که امکان کنترل پرنده با گوشی هم وجود داشته باشد . خوشبختانه کوادکوپتر SJRC S70W از این قابلیت برخوردار است و با نصب نرم افزار SJRC  بر روی گوشی اندرویدی و یا ios خود می‌توانید آن را به رادیو کنترل پرنده خود تبدیل کنید.
حس کنترل یک پهپاد با استفاده از گوشی همراه ، همانند یک بازی آنلاین خواهد بود. گویی مرز دنیای واقعیت و دنیای مجازی به حداقل رسیده است. 

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS

پرواز و فرود خودکار کوادکوپتر 

یکی از مشکلات پرواز یک کوادکوپتر که به ویژه برای خلبانان مبتدی محسوس تر است تیکاف و به خصوص فرود کوادکوپتر قبل و بعد از پرواز است عدم مهارت کافی در کنترل پرنده باعث می شود که در هنگام فرود ضربات سختی به آن وارد شود. بنابراین بهره‌مندی از قابلیت پرواز و فرود خودکار عملا یک آپشن مهم محسوب می شود کوادکوپتر S70W با دارا بودن این قابلیت این امکان را به کاربران و خلبانان مبتدی می‌دهد تا در امنیت بالا و تنها با فشار یک دکمه کوادکوپتر را از روی زمین بلند کرده و در هنگام فرود به آرامی روی زمین بنشاند.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS

مد هدلس کواد کوپتر

همانطور که میدانید دستورات راست، چپ، عقب و جلوی خلبان روی کوادکوپتر زمانی به درستی اجرا می شود که سر پرنده دقیقا در جهت جلوی رادیو کنترل قرار گیرد. هر زاویه‌ای که جهت جلوی پرنده با رادیو کنترل داشته باشد، باعث خواهد شد تا دستورات راست و چپ و عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا نشده و این موضوع در هنگام گریز از موانع و سعی در عدم برخورد با آنها به شدت نمود خواهد کرد. اما با استفاده از مد هدلس میتوانید پرنده را در حالت بی سر قرار داده ، تا دستورات راست چپ عقب و جلو خلبان را فارغ از جهت سر پرنده به درستی اجرا کنند. استفاده از این مد برای خلبانان مبتدی و تازه کار بسیار مهم و حیاتی می باشد.کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS با بهره‌مندی از مد هدلس امکان کنترل ساده تر توسط خلبانان مبتدی را فراهم می‌کند.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS

مد GRAVITY و کنترل پرواز ساده تر

انگار ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS تمامی ندارد. گویا شرکت SJRC قصد کرده تا تمام تکنولوژی کنترلی خود را به یکباره روی مدل S70W پیاده سازی کند. شاید باور نکنید، اما بهتر است بدانید که این کوادکوپتر با سنسور GRAVITY خود این امکان را به خلبان خود میدهد تا با استفاده از جاذبه زمین آن را به راحتی و مانند یک بازی کامپیوتری کنترل کند. همین سنسور باعث میشود تا سادگی کنترل کوادکوپتر S70W حتی برای خلبانان مبتدی به طرز شگفت انگیزی بیشتر شود. 

کافیست با استفاده از نرم افزار گوشی همراه و پرنده را به یکدیگر وصل کرده و سپس فقط با به حرکت درآوردن گوشی به طرفین کوادکوپتر را نیز کنترل کنید. اگر قبلا بازی های کامپیوتری کرده باشید که قابلیت جاذبه در آن نقش داشته باشد، لمس بهتری نسبت به این ویژگی خواهید داشت. 

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS

بازگشت به خانه به کمک GPS

جی پی اس،  قابلیتی که قبل از این فقط در دو مدل از کوادکوپترهای سایما دیده بودیم! قابلیت بازگشت به خانه قبلا در چندین کوادکوپتر از شرکت های مختلف قرار داده شده بود، اما فروشگاه ایستگاه پرواز همیشه در نقد و بررسی به صراحت کرده که نمی توان به قابلیت بازگشت به خانه در این کوادکوپترها اعتماد صد درصدی کرد. این ویژگی تا قبل از این در کواد کوپترهای مبتدی بر اساس قطب نما پیاده سازی می شد و امکان خطا در آن بسیار بالا بود. اما در کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS توسط gps پیاده‌سازی شده است. بنابراین می‌توانید در فضای باز و در مکان هایی که سیگنال ماهواره ای در آن وجود دارد به راحتی به قابلیت بازگشت به خانه را فعال کرده و به سیستم موقعیت یاب این کوادکوپتر اعتماد کنید.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS

امکان ارسال تصویر زنده روی گوشی همراه

با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که تا اینجا در مورد کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS  ذکر کرده ایم، مطمئنا اصلا انتظار ندارید که این پهپاد دارای قابلیت ارسال زنده تصاویر روی گوشی همراه شما نباشد. احتمالاً قبلاً هم مدل های ساده تری از کواد کوپتر های مختلف را در فروشگاه ایستگاه پرواز دیده اید که دارای قابلیت ارسال زنده تصویر بوده اند و بنابراین توقع این ویژگی از کوادکوپتری با ویژگی‌های S70W  اصلاً غیرمنطقی نیست. کوادکوپتر شما هر جا که باشد زاویه دید آن در دستان شما و بر روی صفحه گوشی همراه شماست. بهترین کادرها از تصاویر و منظره ها و لحظات ناب تان تنظیم و زیباترین تصاویر را بگیرید.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPSکوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS

چرخش 360 درجه در تمام جهات

امکان اجرای آسان حرکات نمایشی برای هر خلبان و بیننده ای می تواند جذاب باشد. با کمک رادیوکنترلکوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPSمی توانید آن را درتمام جهات به صورت چرخشی و با زاویه ۳۶۰ درجه بچرخانید. تماشای ویدیو های دریافتی از این پهپاد هم در چنین شرایطی خالی از لطف نیست.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS

چراغ‌های پرنور و کم مصرف کوادکوپتر

استفاده از چراغهای پور نور و کم مصرف هم آن دست ویژگی‌هایی است که در شب نمود بیشتری پیدا می کند. کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS دارای ۴ LED پر نور و در عین حال کم مصرف و در دو رنگ سبز و قرمز است که به شما کمک می کند بتوانید علاوه بر تعیین موقعیت آن در آسمان شب از زیبایی های پرواز یک کوادکوپتر هم لذت ببرید.

کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS

جمع بندی

شاید بهتر باشد سخن را بیش از طولانی نکنیم و برای وصف سایر ویژگی های کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS از تصاویر استفاده کنیم. در کل میتوان گفت ، کوادکوپتر دوربین دار SJRC S70W دارای GPS برای کاربرانی که به دنبال یک کوادکوپتر یا قیمت مناسب و قابلیت های فوق العاده میگردند ، بسیار مناسب است. آپشن های زیاد در کنار ابعاد مناسب و دوربین با کیفیت قابل قبول از آن دست ویژگی هایی است که دسته کثیری از کاربران را راضی میکند. 

به وبلاگ های دیگر ایستگاه پرواز هم سری بزنید : 

  • وبلاگ flyrc | نمایشی از محصولات دنیای آرسی
  • وبلاگ dronerc | توضیحات دقیق در مورد محصولات آرسی و کواد کوپترها
  • وبلاگ flystation | بررسی دقیق ماشین های کنترلی حرفه ای
  • وبلاگ araebay | نگاهی مفهومی و بررسی ویژگی های کواد کوپتر ها و ماشین های کنترلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی