ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر فانتوم 4 پرو ورژن 2 ( V2.0)/ایستگاه پرواز

چندی پیش معروف ترین شرکت در تولید پرنده های بدون سرنشین یعنی شرکت DJI پرنده ای را تولید و روانه بازار کرد که تحول شگرفی در تصویربرداری هوایی از نظر قیمت و کیفیت تولید نمود. استقبال شدید کاربران که به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسب این پرنده صورت گرفت موجب شد تا شرکت DJI  دست به تولید نسخه های جدیدتری از این پرنده بزند. 
بعد از تولید فانتوم ،  فانتوم ۲ در چند نسخه و سپس فانتوم ۳ همانند نسخه قبلی خود دارای زیرمجموعه هایی بود.  پس از آن نوبت به تولید فانتوم ۴ رسید،  این پرنده هم از این امر مستثنی نبود. این شرکت  در ابتدا نسخه‌ای از فانتوم ۴ را تولید و روانه بازار کرد پس از آن نسخه جدیدتری از این پرنده یعنی فانتوم ۴ پرو روانه بازار شد هر تغییری در فانتوم ۴ پرو نام جدید تری به این محصول داد تا تفاوت عملکرد پرنده ها به خوبی مشخص شود.
پس از فانتوم 4 ، کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو ، کوادکوپتر فانتوم 4 پرو پلاس ، کوادکوپتر فانتوم 4 Obsidian و کوادکوپتر فانتوم Phantom 4 Pro+ Obsidian نسخه‌هایی بودند  که به نوبت تولید شدند. اخیراً شرکت دی جی آی یک نسخه دیگر از کوادکوپتر فانتوم ۴ را رونمایی کرده نام این نسخه کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو ورژن ۲ است که همانند نسخه های دیگر تفاوت های زیادی با کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
البته در مورد مشخصات شگفت انگیز و عملکردهای فانتوم ۴ پرو قبلا توضیحاتی مفصل ارائه داده شده بود در اینجا فقط به بررسی تفاوت های بارز فانتوم ۴ پرو ورژن ۲ با نسخه قبلی خود خواهیم پرداخت.


کوادکوپتر فانتوم 4 پرو ورژن 2 ( V2.0)

پرواز آرام تر و نرم تر

طراحی ملخ های 9455S  کوادکوپتر phantom 4v2 از نظر آیرودینامیکی به گونه ای است که با کمک اسپید کنترل های FOC خلبانان را در کنترل بهتره نویز و جریانات سینوسی یاری می کند.  این طراحی جدید در ملخ ها باعث شده تا صدای پرواز پرنده تا ۴ دسی بل ( ۶۰ درصد)  نسبت به قبل آرام تر شود.
در تصاویر زیر می توانید مقایسه از نویز در این پرنده نسبت به نسخه های قبلی خود را داشته باشید.

کوادکوپتر فانتوم 4 پرو ورژن 2 ( V2.0)


سیستم جدید انتقال تصویر

کوادکوپتر فانتوم ۴ ورژن ۲ (phantom 4 pro v2.0) از انتقال ویدئوی OcuSync استفاده می کند که یک تکنولوژی همزمان برای ارسال سیگنال ویدئویی و سینال کنترلی است . هنگامی که رادیو کنترل روشن است سیستم OcuSync  بهترین فرکانس با کمترین تداخل را انتخاب کرده و روی آن سوئیچ می کند. یکی دیگر از مزایای فانتوم ۴ ورژن ۲ امکان اتصال بی سیم به عینک DJI است که می‌تواند عملکرد های گسترده ای را به پرنده اضافه کرده و پرواز اف بی هیجان انگیزی را تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت رقم بزند.



انتقال تصویر با کیفیت 1080 پیکسل

انتقال تصویر و نمایش زنده آن با کیفیت 1080p از جمله ویژگی‌هایی است که کمتر کوادکوپتری از آن برخوردار است . اما کوپتر فانتوم ۴ پرو در نسخه جدید خود مشکلات رایج مانند عقب افتادن ویدیو و حتی آرتیفکت های تصویری را حل کرده تا انتقال تصویر با بالاترین کیفیت صورت گیرد.



امکان اتصال به چندیدن دستگاه

سیستمی می تواند همزمان به چندین دستگاه متصل شود و این بدان معنا است که می‌توانید کوادکوپتر را با استفاده از دو رادیو کنترل به راحتی کنترل کنید و یا با استفاده از یک رادیو کنترل و این عینک آن را به خوبی تحت نظر داشته باشید 


نرم افزار DJI GO

مطمینا برای ثبت تصاویر زیبا نیاز به ارسال زنده تصویر روی مانیتور خود دارید تا بتوانید بهترین کادر را انتخاب کنید. نرم افزار DJI GO این امکان را به شما می‌دهد تا گوشی یا تبلتتان را به رابطی میان خود و کوادکوپتر فانتوم تبدیل کنید. 

با کمک این نرم افزار میتوانید عملیات زیر را به راحتی انجام دهید:

  1. اشتراک گذاری فیلم‌ها و تصاویر ضبط شده 
  2. مشاهده آنلاین تصویر از دوربین فانتوم روی گوشی یا تبلت
  3. ذخیره سازی خودکار تصاویر روی حافظه گوشی یا تبلت
  4. امکان ویرایش آسان فیلم‌ها
  5. امکان تعیین مختصات نقطه مورد نظر برای فرود در آن نقطه
  6. ثبت جزئیات و اطلاعات پروازی برای مراجعات بعدی
  7. مدیریت اکانت برای دسترسی به اطلاعات از نقاط مختلف دنیا
  8. شبیه سازی پرواز در نقاط مختلف برای آموزش کنترل پرواز
  9. حالت پرواز هوشمند 
  10. مدیریت مد follow me

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی