ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر اینسپایر 2 با دوربین X4

اگر اندکی هر چند سطحی و ابتدایی با تصویربرداری هوایی حرفه ای آشنا باشید، بدون شک نام شرکت DJI را شنیده اید. پرنده های این شرکت به قدری نسبت به قیمت از کارایی بالایی برخوردارند که کمتر کاربری که قصد خرید یک کوادکوپتر تصویربرداری حرفه ای را دارد به برندهای دیگر حتی فکر می‌کند و فقط بسته به کارایی و هزینه خود از میان یکی از مدل‌های موجود شرکت DJI ، گزینه مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

چندی پیش شرکت DJI از کوادکوپتر تصویربرداری هوایی حرفه ای رونمایی کرد که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.  سرعت بالا ، توانایی تصویر برداری ۳۶۰ درجه،  امکان استفاده از چند دوربین و سایر ویژگی های منحصر به فرد این کوادکوپتر باعث شد تا کاربران حرفه ای از آن استقبال بی نظیری بکنند. کوادکوپتر اینسپایر ۱ مشخصات دقیق تر آن را می‌توانید از این صفحه مطالعه کنید.

همین امر سبب شد تا شرکت DJI به فکر تولید نسخه دوم اینسپایر کنند. نسخه ای که در آن همه آپشن ها نسبت به این ایسنپایر یک بهبود قابل توجهی پیدا کرده است. استفاده از سیستم پردازش تصویر سرعت بالاتر و شتاب بیشتر از نسخه قبلب و چند ویژگی دیگر از مشخصاتی است که اینسپایر ۲ را نسبت به ایسنپایر 1 برتری بخشید.

در ادامه بررسی دقیق تر کوادکوپتر اینسپایر 2 خواهیم پرداخت.

کوادکوپتر اینسپایر 2 با دوربین X5S

استفاده از دو باتری به صورت همزمان

شاید یکی از محسوس ترین تفاوت های کوادکوپتر اینسپایر ۱ و اینسپایر ۲ بهره‌مندی است نسخه جدیدتر آن از دو باتری به صورت همزمان است. این باتری ها با افزایش زمان پرواز کوادکوپتر امکان تصویربرداری های طولانی مدت تری را به کاربر می دهند. از طرفی با کمک تکنولوژی سلف هیتر حتی می‌توانند در دماهای پایین هم به راحتی پرواز کنند و نگرانی کاربران حرفه‌ای را برای تصویربرداری در محیط‌های سرد به شدت کاهش دهند. زمان پرواز کوادکوپتر اینسپایر ۲ با استفاده از این دو باطری به ۲۷ دقیقه افزایش پیدا کرده است.

سرعت بالا کوادکوپتر

یکی دیگر از ویژگی هایی که به خصوص در کوادکوپتر های سری اینسپایر از اهمیت بالایی برخوردار است سرعت پهپاد است. سرعت اینسپایر ۲ به ۹۴ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و قدرت تراست هر موتور به دو کیلوگرم با استفاده از ملخ های ۱۵ اینچی می رسد. بنابراین با توجه به زمان پرواز بالا سرعت و تراست بالای موتور ها می توان روی تصویر برداری های قدرتمند این پرنده حساب باز کرد.

بدنه آلومینیومی

یکی دیگر از تفاوتهای بسیار محسوس کوادکوپتر اینسپایر ۱ و نسخه جدیدتر آن رنگ و ظاهر بدنه اینسپایر ۲ است. این کواد کوپتر دارای بدنه آلومینیومی و بازوهای از جنس فیبر کربن است به استحکام و سبکی آن کمک قابل توجهی می کند. همین امر سبب می شود تا این پهپاد زمان پرواز بیشتری نسبت به نمونه های مشابه داشته و قدرت حمل دوربین های سنگین تری را داشته باشد. 

کوادکوپتر اینسپایر 2 با دوربین X5S

سنسورهای عدم برخورد با موانع

کرش و برخورد کوادکوپترها با موانع از شایع‌ترین دلایل خرابی و آسیب دیدن آنهاست. به همین دلیل شرکت DJI از دو سنسور قوی در کوادکوپتر اینسپایر ۲ خود کمک گرفته تا بتوانند امکان برخورد پرنده با موانع را تا حد ممکن کاهش دهند. این سنسورها قادرند در سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت موانع را از فاصله ۳۰ متری تشخیص داده و از برخورد با آنها جلوگیری کنند. 

کوادکوپتر اینسپایر 2 با دوربین X5S


مد های پروازی هوشمند

یکی از ویژگی های بارز کوادکوپتر اینسپایر ۲ بهره‌مندی آن از چندین مد پروازی پیچیده و پیشرفته است که با کمترین انرژی و مهارت امکان ثبت زیباترین تصاویر را برای کاربران فراهم می کند . بهره مندی از این مدها علاوه بر بالا بردن امنیت پرنده در هنگام تصویربرداری باعث ثبت تصاویر بسیار زیبایی خواهد شد.

مد  spotlight pro

یکی از کارآمدترین مدها در کوادکوپتر اینسپایر ۲ مدل spotlight pro است که در واقع یک مد ارزیابی قدرتمند است. با کمک این مد حتی با استفاده از یک خلبان هم میتوان تصاویر پیچیده و زیبای ثبت کرد و از آنجایی که این مورد از الگوریتم های پیشرفته استفاده می کند امکان ضبط تصاویر و ویدئوهای زیبا را حتی با کمک یک خلبان برای کاربران فراهم می کند. کافی است در هنگام پرواز و صرف نظر از جهت سر پرنده روی سوژه قفل کنید و از آن تصویر بگیرید. بهتر است بدانید که با نزدیک شدن گیمبال به انتهای محدوده چرخش خود پرنده بدون هیچ تاثیر و نویزی در تصویر خواهد چرخید تا تصویری از سوژه مورد نظر شما از دست نرود. 

کوادکوپتر اینسپایر 2 با دوربین X5S

مد  tapfly 

اینسپایر ۲ از یک دوربین FPV دو محوره استفاده می‌کند که به صورت خاص برای مد tapfly طراحی شده است. این دوربین کاملاً از دوربین اصلی جدا بوده و عملکرد آن با دوربین اصلی تداخلی ندارد. کافیست روی نقطه و سوژه مورد نظر خود در صفحه ضربه بزنید تا اینسپایر ۲ به صورت خودکار در مسیری تعیین شده پرواز کرده و از آن تصویر بگیرد.


مد ActiveTrack

با استفاده از مد ActiveTrack اینسپایر 2 میتواند طیف وسیعی از سوژه های متحرک (از انسان و حیوان گرفته تا وسایل نقلیه ) را به خوبی پردازش کند. با کمک این مد میتواند با صرف کمترین انرژی و مهارت به دنبال سوژه خود رفته و از آن تصویر بگیرید. 


بازگشت به خانه هوشمند

سیستم های ویژن در جلو و قسمت زیرین اینسپایر 2 امکان ثبت یک نقشه real-time از مسیر طی شده به پهپاد را می‌دهد. اگر سیستم انتقال تصویر به هر دلیلی از دست برود و سیستم بازگشت به خانه هوشمند (Smart Return Home) فعال باشد، پرنده توانایی پرواز آنالوگ به سمت خانه در مسیر اصلی را دارا می‌باشد. این سیستم توانایی تشخیص موانع در فاصله ی 200 متری را دارا بوده و از برخورد با موانع جلوگیری می کند. 

کوادکوپتر اینسپایر 2 با دوربین X5S


امکان استفاده از چند مدل دوربین بسته به کارایی

اینسپایر 2 نیز مانند نسخه پیشین خود قابلیت استفاده از چند دوربین ساخت DJI را به راحتی دارا می‌باشد. خلبان می‌تواند بسته به نوع کاربری خود دوربین مناسب را انتخاب و روی پرنده نصب کند. مدلی که در صفحه پیش روی شماست ، کوادکوپتر اینسپایر 2 همراه با دوربین X4 می باشد.

نرم افزار DJI GO

همانطور که گفته شد، مطمینا برای ثبت تصاویر زیبا نیاز به ارسال زنده تصویر روی مانیتور خود دارید تا بتوانید بهترین کادر را انتخاب کنید. نرم افزار DJI GO این امکان را به شما می‌دهد تا گوشی یا تبلتتان را به رابطی میان خود و کوادکوپتر فانتوم تبدیل کنید. 

با کمک این نرم افزار میتوانید عملیات زیر را به راحتی انجام دهید:

  • اشتراک گذاری فیلم‌ها و تصاویر ضبط شده 
  • مشاهده آنلاین تصویر از دوربین فانتوم روی گوشی یا تبلت
  • ذخیره سازی خودکار تصاویر روی حافظه گوشی یا تبلت
  • امکان ویرایش آسان فیلم‌ها
  • امکان تعیین مختصات نقطه مورد نظر برای فرود در آن نقطه
  • ثبت جزئیات و اطلاعات پروازی برای مراجعات بعدی
  • مدیریت اکانت برای دسترسی به اطلاعات از نقاط مختلف دنیا
  • شبیه سازی پرواز در نقاط مختلف برای آموزش کنترل پرواز
  • حالت پرواز هوشمند 
  • مدیریت مد follow me

نرم افزار DJI GO را برای سیستم عامل آندروید یا IOS خود از لینک‌های زیر دریافت کنید. 


نرم افزار DJI GO                           


جمع بندی

در پایان باید گفت با توجه به سابقه درخشان شرکت DJI میتواند به تمامی آپشن های فوق العاده کوادکوپتر اینسپایر 2 نیز به راحتی اعتماد کرد. بدون شک این کوادکوپتر با در نظر گرفتن کاربری ، امکان حمل و نقل و سایر فاکتورهای شخصی خلبان میتواند یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه پرنده های بدون سرنشین ویژه تصویربرداری هوایی حرفه‌ای باشد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی