ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوچک ترین و بزرگ ترین کوادکوپترهای دنیا

بدون شک تاکنون پرواز یک مولتی روتور یا کوادکوپتر را در آسمان دیده‌اید و از خود پرسیده اید که کوادکوپتر چیست؟ کوادکوپتر (یا کوادروتور) یکی از زیرمجموعه‌های دسته بندی مولتی روتور هاست.

 مولتی روتور ربات پرنده ای است که همانطور که از نام آن پیداست از چندین موتور (به عنوان مثال از سه ، چهار،  شش یا  هشت موتور و .. ) تشکیل شده است . کوادکوپترها از چهار بازو،  چهار ملخ  و چهار موتور تشکیل شده اند و به همین دلیل آنها را اینگونه نام گذاری کرده اند، چون کواد به معنی چهار است. اما ببینیم کدام کوادکوپترها به عنوان کوچک ترین و بزرگ ترین کوادهای دنیا معرفی شده اند:

کوچک ترین کوادکوپتر دنیا Axis Vidius نام دارد که از کف دست دستان شما نیز کوچک تر است. ابعاد این کوادکوپتر به سختی به ۴ سانتی متر مربع می رسد، اما با این وجود قادر به ارسال زنده و ضبط ویدیو با کیفیت ۴۲۰p است و این یعنی این کوادکوپتر ریز جثه مجهز به دوربین نیز هست. وزن این پرنده کوچک کمتر از ۰٫۲۵ کیلوگرم و مدت زمان پرواز آن هم بین  ۵ تا ۷ دقیقه با مدت زمان شارژ ۲۰ دقیقه ای است. کنترلر این پرنده از فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز استفاده می کند و از موبایل یا تبلت نیز می توان برای هدایت آن استفاده نمود.

اما بزرگترین کوادکوپتر که تاکنون معرفی شده است، کوادکوپتر Ehang 184 است که نمونه اولیه از یک پرنده خودکار برای پرواز انسان هاست. این پرنده قابلیت رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. حداکثر ارتفاعی که این پرنده می تواند در آن پرواز کند، ۳۵۰۰ متر و مدت زمان پرواز آن نیز ۲۳ دقیقه است.

این پرنده با هدف تامین نقلیه هوایی هوشمند و خودکار در ارتفاع پایین برای حمل و نقل در مسافت های متوسط در نظر گرفته شده است. این محصول تنها با برق کار می کند و از این رو با محیط زیست نیز کاملا سازگار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی