ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس

زمانی که یک شرکت یا برند در تولید یک محصول خاص یکه‌تاز می‌شود، دشواری انتخاب و خرید آن محصول توسط کاربران به مراتب کمتر می شود. یکه تازی شرکت DJI در زمینه ی تولید کوادکوپترهای حرفه ای به اندازه ای است که شاید کمتر کسی را در انتخاب برند خود سردرگم بگذارد.  در صد بالایی از کاربران حرفه ای زمانی که قصد خرید یک کوادکوپتر حرفه ای برای کار خود را دارند، تنها از بین آیتم های مختلف این شرکت کوادکوپتر مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و به برندهای دیگر حتی فکر هم نمی‌کنند. این موضوع کیفیت فوق العاده کوادکوپترهای شرکت DJI ، قابلیت های بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب آن عنوان می‌کند.

یکی از کوادکوپترهای حرفه ای این شرکت که از سری فانتوم محسوب می‌شود ، کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED) است که با تصویر برداری 4K ، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دوربین، سنسورهای عدم برخورد با موانع و بدنه بسیار مستحکم و قوی از طرفداران زیادی در زمینه کوادکوپترهای حرفه ای برخوردار است. در ادامه به بررسی دقیق تر ویژگی‌های این پهپاد خواهیم پرداخت.

پهپاد یا کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED)

شاید وجود و یا کیفیت دوربین برای کاربران کواد کوپترهای مبتدی از اهمیت چندانی برخوردار نباشد، اما وقتی بحث کاربران حرفه ای به میان می آید موضوع کاملا فرق می کند. یکی از مهمترین فاکتورها برای کاربران کواد کوپترهای حرفه ای در هنگام انتخاب پهپاد مناسب دوربین آن است. اکثریت قریب به اتفاق خریداران کواد کوپتر های شرکت DJI به خصوص سری فانتوم این پهپاد ها را برای تصویربرداری‌های حرفه‌ای خریداری می‌کنند، بنابراین وجود یک دوربین با کیفیت بالا از اهمیت بسیار ویژه ای برای آنها برخوردار است. 

سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی

کواد کوپتر فانتوم ۴ ادونس دارای یک دوربین با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است که از یک شاتر مکانیکی برای کاهش اعوجاج تصویر استفاده می‌کند. این دوربین قدرتمند قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی با کیفیت 4K و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارا می باشد از طرفی عملکرد بسیار خوبی در نور کم به دلیل سنسورها و پردازنده‌های استفاده شده در دوربین را دارا می باشد.

سیستم دوربین فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED) و نسبت به فانتوم ۴ هم بهتر شده و تمامی فاکتورهای آن ارتقاء قابل توجهی داشته فاکتورهایی مانند سنسور ، رزولوشن، سیستم پردازش تصویر و قدرت دیافراگرام با ارتقا نسبت به نسخه های قبلی باعث بهبود کیفیت تصاویر ضبط شده می شود. 

در ویدئوی زیر می‌توانید معرفی تصویری دوربین کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس را مشاهده کنید.


سنسور CMOS یک اینچی ۲۰ مگاپیکسلی

اندازه سنسور در کیفیت تصویر نقش بسزایی دارد ، چون هرچقدر تعداد پیکسل‌ها بالاتر باشد اطلاعات بیشتری در هر تصویر ثبت و ضبط می شود.

داینامیک رنج ، نسبت سیگنال به نویز و عملکرد دوربین در نور کم از جمله فاکتورهایی است که فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED) به خوبی از پس آنها بر می‌آید. از طرفی در کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس حداکثر ایزو به مقدار ۱۲۸۰۰ افزایش پیدا کرده که باعث افزایش کنتراست شده است.  این موضوع برای ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر از اهمیت ویژه برخوردار است و امکان ثبت جزئیات بیشتری را از سوژه ها به کاربر می‌دهد .


فیلمبرداری حرفه‌ای با کیفیت 4K

یک سیستم پردازش تصویر پیشرفته به کاربر اجازه می‌دهد تا بهترین تصاویر ویدئویی را با کیفیت DCI 4K/60 (4096 x 2160/60 fps) در بیت ریت 100 مگابایت بر ثانیه ثبت و ضبط کند. این قابلیت شما را قادر میسازد تا تصاویر حرکت آهسته یا اسلوموشن را با رزولوشن بسیار خوبی به تصویر بکشید. 

فانتوم 4 ادونس از H.265 codec پشتیبانی می‌کند (حداکثر رزولوشن 4096X2160/30 fps ) . برای یک بیت ریت مشخص H.265 کیفیت بسیار بهتری را نسبت به H.264 موجب می‌شود و درجه بندی بالاتری از رنگ را در تصویر وارد می‌کند.


در ویدیو زیر میتوانید نمونه تصاویر ضبط شده توسط فانتوم 4 ادونس را مشاهده کنید. 


تصویربرداری عالی از سوژه‌های متحرک

بدون شک تنها از سوژه‌های ثابت مانند منظره ها و یا ساختمان ها در تصویربرداری هوایی تصویر گرفته نمی‌شود. زمانی که بخواهید از سوژه های متحرک مانند مسابقه‌های موتورسواری و اتومبیلرانی تصویربرداری و فیلمبرداری کنید استفاده از یک لنز پرقدرت و یک شاتر مکانیکی که با حداکثر سرعت بتوانند تصویر را با حداقل اعوجاج و تاری ثبت کند بسیار حائز اهمیت خواهد بود. کواد کوپتر فانتوم ۴ ادونس از یک شاتر مکانیکی با سرعت یک بر دو هزارم ثانیه استفاده می‌کنند که می‌توانند تاری تصاویر سوژه های متحرک را به صورت چشمگیری کاهش دهد.  شاتر الکترونیکی در این کوادکوپتر دارای سرعت یک بر هشت هزارم ثانیه است که بهبود قابل توجهی نسبت به مدل‌های قبلی داشته است.  از طرفی یک مد به نام مد Burst قادر به ضبط ۱۴ فریم بر ثانیه با کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی است که برای عکس‌برداری از سوژه های متحرک و ثبت لحظه ها بسیار مفید است.


استفاده از پنج سنسور ویژن

فانتوم ۴ ادونس مجهز به ۵ سنسور ویژن موقعیت یاب ماهواره ای gps و GLONASS و همچنین طیف سنج اولتراسونیک است که به آن کمک می کنند بدون gps در مناطقی که امواج وجود ندارند حرکت کرده و از برخورد با موانع جلوگیری کند. دو سنسور در جلوی پهپاد می‌تواند موانع را تا ۳۰ متر جلوتر تشخیص دهند و ترمز اتوماتیک را فعال کنند تا از برخورد کوادکوپتر و آسیب دیدن آن جلوگیری کنند.


ریموت کنترل با صفحه نمایش داخلی

یکی از ویژگی‌های کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس بهره‌مندی رادیو کنترل آن از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی است که امکان مشاهده تصاویر منتقل شده از سیستم انتقال ویدئوی Lightbridge HD را از فاصله ۷ کیلومتری به کاربر می‌دهد. البته نسخه پلاس این کوادکوپتر دارای این مانیتور است و برای نسخه ادونس باید از تبلت یا گوشی همراه خود استفاده کنید. مانیتور رادیو کنترل این کوادکوپتر می تواند زیر نور مستقیم خورشید به خوبی دید داشته  و ۵ ساعت با باتری خود به راحتی کار کند. با استفاده از برنامه DJI Go 4 می توانید تصاویر و ویدئوهای خود را به اشتراک گذاشته و یا ویرایش کنید.

پهپاد یا کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED)


Draw

Draw یک تکنولوژی جدید در برای کنترل نقطه مسیر هاست. کافیست به سادگی یک مسیر را روی صفحه نمایش فانتوم ۴ advanced رسم کنید تا کوادکوپتر دقیقاً در همان مسیر حرکت کند و جهت حرکت خود را روی آن قفل کند. این ویژگی به خلبان امکان می دهد تا روی کنترل دوربین متمرکز شده و تصاویر زیبا و پیچیده ای را ثبت کند. دو گزینه در Draw وجود دارد که برای سناریوهای مختلف استفاده می‌شود.

Forward: که کوادکوپتر روی مسیر رسم شده با سرعت ثابت حرکت می کند و دوربین در جهت پرواز آن قرار دارد. 

Free : که در آن کواد کوپتر در مسیر مشخص شده رو به جلو حرکت می کند و امکان تغییر جهت دوربین وجود دارد. 


ActiveTrack

دنبال کردن و فالو کردن سوژه های متحرک می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس با استفاده از سیستم پردازش تصویر می تواند سوژه های مورد نظر را ردیابی و از آنها فیلمبرداری کند. این سوژه ها می توانند افراد ، وسایل نقلیه ، حیوانات و یا هر حجم متحرک دیگری را شامل شود . 


پهپاد یا کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED)


بسته محصول کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED) شامل : 

  • کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED)
  • رادیو کنترل
  • 4 جفت ملخ اضافه
  • باتری هوشمند
  • شارژر باتری
  • کابل تغذیه 
  • قفل گیمبال 
  • کابل OTG USB
  • کابل میکرو USB
  • کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 16 گیگ
  • کیف فومی قابل حمل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی