ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

مکان های مجاز پرواز و برنامه های کمکی

از آنجایی که قوانین مربوط به مناطق مجاز پرواز پهپادها در هر کشوری متفاوت است، وجود برنامه هایی که در شناسایی این مکان ها به ما کمک کند، می تواند بسیار کارآمد باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی مکان های غیرمجاز پرواز و برنامه های شناسایی آنها بپردازیم. با ایستگاه پرواز همراه باشید. 

 

 

 

 

UAV Forecast

اولین برنامه ای که معرفی خواهد شد برنامه UAV Forecast است. چه پرنده شما حرفه ای باشد و چه مبتدی، این برنامه برای شما مناسب است. بهترین ویژگی این برنامه این هست که محدودیت های پروازی به طور به روز شده در اختیار شما قرار میگیرد و مکان های که به هیچ وجه در آنها اجازه ی پرواز ندارید، به خوبی قابل تشخیص هستند. حتی در این برنامه شما سرعت وزش باد رو خواهید داشت.

 

Hover

برنامه بعدی هاور نام دارد. این برنامه از بهترین برنامه های وجود در بازار در نوع خودش است. نحوه کار با آن ساده و به لحاظ اطلاعاتی نیز برنامه قوی ای است. در این برنامه شرایط جوی و همین طور جزئیات مربوط به مسیر و سرعت باد نیز گفته می شود. از دیگر ویژگی های این برنامه ثبت وقایع پرواز است، یعنی شما می توانید تمام اتفاقات حین پرواز را ثبت کنید.

 

سایر برنامه هایی که با همین کارایی وجود دارند مانند Drone Assist، DJI Store …که کم و بیش با قابلیت های مشابه و برخی تفاوت ها به بازار ارائه شده اند.

 
 

مکان هایی که در آنها مجاز به پرواز نیستید:

به طور کلی پرواز کوادکوپتر در مکان های امنیتی، فرودگاه ها و مکان های عمومی مانند پارک ها، مکان های زیارتی ممنوع است. پس از به پرواز در آوردن پرنده خود در این مکان ها، هم به لحاظ مسائل امنیتی و هم به منظور حفظ آسایش عموم جامعه خودداری نمایید. اما برای پرواز هرگونه هلی‌شات و کوادکوپتر حرفه ای به منظور کار حرفه ای و نه سرگرمی باید مجوز لازم اخذ شود. البته این مجوز به اشخاص تعلق نمی‌گیرد بلکه برای این کار چند کانال مشخص شده است. کسانی که قصد دارند فعالیت‌های فرهنگی انجام دهند باید از وزرات ارشاد یا صدا و سیما و کسانی قصد فعالیت ورزشی دارند، باید از وزرات ورزش یا دستگاه‌های دیگری که سه یا چهار دستگاه را برای این کار مشخص کرده‌ایم مجوز بگیرند.

 

اما در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دانش پیش از هر کاری باعث خواهد شد لذت بیشتری نیز قرین شما شود. سایت uavcoach.com با برگزاری کلاس های آنلاین خلبانی و همچنین آموزش ها و مقالات  مرتبط می تواند در آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان ایستگاه پرواز با دنیای پرواز و خلبانی مفید واقع شود.

 

 

 

نظرات  (۱)

  • نیترو موزیک
  • حدود قیمت اینا چنده؟ 

    پاسخ:
    از 250 هزار تومان به بالا هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی