ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

معرفی هلی شات

می‌توان گفت کوادکوپترها تقریبا نیمی از بازار بزرگ محصولات رادیوکنترلی را به خود اختصاص داده‌اند و از محبوب‌ترین وسایل رادیو کنترلی در بین جوانان و حتی فیلم‌برداران برخوردار هستند. اگر شما هم دوست دارید لذت هدایت این ابزار چهارپره را تجربه کنید؛ کوادکوپتر «Q6» بهترین گزینه برای این هدف است. این کوادکوپتر دارای جایروسکوپ شش جهته بوده تا به راحتی در هوا معلق بماند. همچنین در برابر باد مقاوم است و قابلیت پرواز در محیط‌های سربسته و سرباز را دارد. برای بازی با این کوادکوپتر کافیست به مدت 45 دقیقه آن را شارژ کرده تا 9 دقیقه برایتان به پرواز درآید. گفتنی است کوادکوپتر Q6 با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت می‌تواند پرواز کند و توسط ریموت کنترل 16 سانتی‌متری‌اش می‌توانید تا فاصله‌ی 100 متری کنترل آن را در اختیار داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این کوادکوپتر می‌توان به ثابت ماندنش  به هنگام پرواز در یک نقطه اشاره که این موضوع توجه طرف‌دارانش را به سمت خود جلب کرده است.

نقد و بررسی تخصصی

در سال‌های اخیر با گسترش فناوری توجه شرکت‌ها، دانشگاه‌ها به کوادکوپتر این وسیله‌ی پرنده‌ی چهار محوره بیشتر شده است. این توجه ویژه باعث شد، تا مدل‌های جدیدتر و بهتر آن روانه‌ی بازار شود.  Quadcopter Q6  یکی از همین مدل‌هاست. ژیروسکوپ شش جهته قابلیت چرخش 360درجه و حرکت در چهار جهت از ویژگی‌های Q6 است که در حین خرید باید بدان توجه کرد. این محصول قادر است تا به‌صورت شناور در آسمان باقی بماند، بدون آنکه از مسیر انحراف داشته باشد. رقص نور چراغ هایش در شب یک پرواز زیبا و خاطره ساز را برای شما رقم خواهد زد.

زیبایی و هیجان با کوادکوپتر Q6

 

لذت پرواز با Q6 خاطره‌ای است که فراموش نمی‌شود. این کوادکوپتر 50 سانتی‌متری، ساختاری چهار محوره دارد. این ساختار باعث انعطاف‌پذیری و سرعت در پرواز شده است به‌گونه‌ای که در وزش بادهای شدید هم تعادل خود را حفظ کرده و به‌صورت شناور در آسمان باقی می‌ماند. بدنه‌ی آن به‌صورت یک‌تکه بوده که این مزیت، نصب و راه‌اندازی آن را آسان‌تر می‌کند.

نگران گم‌شدن کوادکوپترتان نباشید!

 

یکی از لذت‌های هدایت کوادکوپترها پرواز آن‌ها در ارتفاعات زیاد است. اما همیشه این دغدغه وجود دارد که در فاصله‌ی زیاد نمی‌توان کوادکوپترها را تشخیص و هدایت کرد. با توجه به این امر می‌توان از هدلس برای هدایت و یا پیدا کردن آن‌ها استفاده کرد. کافی است با فشردن دکمه‌ی هدلس در ریموت کنترل، عقب دستگاه را به سمت شما برمی‌گرداند.هدلس در کوادکوپترها و هگزاکوپترها یکی از جدیدترین سیستم‌هاست که در آن ها از این سیستم استفاده می‌شود.

ژیروسکوپ شش‌جهته

در ابتدا بهتر است که معنای ژیروسکوپ را به‌تفصیل بگوییم، سپس به قابلیت شش‌جهته‌ی‌ آن در این کوادکوپتر بپردازیم. ژیروسکوپ از واژه‌ای یونانی استخراج‌شده که متشکل از دو بخش ژیرو به معنای دوران و اسکوپ به معنای نشان‌دادن است؛ به‌این‌ترتیب معنای واژه‌به‌واژه‌ی آن دوران‌نماست

 

قسمت اصلی ژیروسکوپ یک دستگاه دایره‌ای‌شکل است که با سرعت زیاد، حول محور خود می‌چرخد. با توجه به این تعریف می‌توان این‌گونه گفت که سنسورهای زیادی وجود دارند تا یک کوادکوپتر بتواند در هوا به‌صورت پایدار باقی بماند. مهم‌ترین آن‌ها ژیروسکوپ و شتاب‌سنج است که این دو در صورت ترکیب با یکدیگر در تعادل کوادکوپتر در حین پرواز بسیار مؤثرند. عوامل زیادی وجود دارند که باعث ازبین‌رفتن تعادل کوادکوپترها می‌شوند. یکی از آن‌ها وزش باد است. نکته‌ی مهمی که بهتر است همین‌جا به آن اشاره‌کنیم، این است که دو نوع باد باعث برهم خوردن تعادل کوادکوپتر می‌شود:

 

1-باد ناشی از شرایط آب‌وهوا

 

2- باد ناشی از چرخش ملخ و برخورد آن به زمین

ژیروسکوپ یک دیسک چرخشی است که روی یک محور نصب‌شده و سه محور X ،Y،Z در اطراف آن وجود دارد. هرکدام از این محورهای «گیلیمال»ها برای دیسک چرخشی یک درجه‌ی آزادی می‌دهند و نیروهای خارجی را خنثی می‌کنند تا دیسک بتواند به‌راحتی بچرخد. اینک این ژیروسکوپ با توجه به این سه محور به‌صورت شش‌جهته طراحی‌شده است. ژیروسکوپ‌ها هستند که می‌توانند به «کیو سیکس» کمک کنند تا در حین پرتاب خود بتواند پرواز کند یا در یک نقطه چرخش 360 درجه انجام دهد و یا به‌صورت معلق در یک ارتفاع‌ثابت باقی بماند.

هدایت Q6

برای هدایت این کوادکوپتر 50 سانتی متری از ریموت کنترل خوش دست سفید رنگش کمک می گیریم. این ریموت کنترل با فرکانس کاربردی 2.4 گیگاهرتز و برد 100 متر قادر است به مدت 9 دقیقه و با حداکثر سرعت 60 کیلومتر در ساعت کوادکوپتر را در چهار جهت هدایت کند. موتورهای همراه کودکواپتر چهار موتور کورلس هستند . باتری 2000 میلی آمپری این کوادکوپتر سفید رنگ را ابتدا باید 45 دقیقه شارژ کرد. می توان تا حدود هزار بار این باتری را شارژ کرد. این باتری ، قابلیت تعویض و تعمیر داشته که می توان آن را هم از مزایای دیگر این پرنده ی مدرن دانست!

 

کیو 6 چهارمحوره  بدنه ای سبک و مقاوم داشته که این امر در افزایش آن بسیار موثر است.. این محصول قادر است تا در یک ارتفاع ثابت به صورت خودکار باقی مانده و یا در هوا به صورت 360 درجه معلق بزند.

نظرات  (۱)

سلام عالی بود برقرار باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی