ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

ماشین کنترلی Wltoys K959/ایستگاه پرواز

نمیتوان انکار کرد که کنترل تمام وسایل آرسی از جمله مولتی روتورها، هواپیمای مدل، هلیکوپتر و البته ماشین کنترلی بسیار جذاب و دوست داشتنی است. اما اینکه کدام یک از آنها برای یک فرد مناسب‌تر است تماما به سلیقه خود کاربر باز می‌گردد. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که ترجیح می‌دهید دوستان خود را به چالش کشیده و با آن‌ها مسابقه دهید، بهترین انتخاب برای شما، یکی از انواع ماشین‌های کنترلی است. 
 ماشین کنترلی Wltoys K959 با قدرت بالا و قیمت مناسب، گزینه‌ی بسیار خوب و قابل تاملی در این زمینه است. طراحی بدنه ، چرخ‌ها و دیفرانسیل‌ و به گونه‌ای‌ست که به راحتی می‌تواند در مسیرهای ناهموار و صعب العبور حرکت کند.  کنترل این ماشین بسیار ساده بوده و با اندکی تمرین می‌توانید بهترین حرکات نمایشی را از خود به جا گذاشته و با بهترین کیفیت رانندگی کنید.


ماشین کنترلی Wltoys 12428c

بدون شک با دیدن نام این ماشین کنترلی به یاد ماشین کنترلی Wltoys 12428 و ماشین کنترلی Wltoys 12428b افتاده‌اید. آیتم هایی که شاید از نظر ظاهری تفاوت چشمگیری داشته باشند ولی بدون شک از نظر مشخصات فنی ، ابعاد و کاربرد در یک محدوده اند به همین دلیل به عنوان نسخه های مختلف یک آیتم شناخته می‌شوند. 

در کل آیتم 12428 یکی از موفق ترین آیتم های ساخت شرکت wltoys بوده و به جرئت میتوان گفت یکی از محصولات بسیار پرفروش آن در ایستگاه پرواز است. آیتم wltoys 12428c نیز از این امر مستثنی نیست. دو دیفرانسیله بودن ماشین، بهره مندی از موتور براش پرقدرت 450 که باعث ایجاد گشتاور و سرعت بسیار بالایی برای این ماشین کنترلی می‌شود، رادیو کنترل پرقدرت با صفحه نمایش LCD برای نمایش اطلاعات ماشین مدل و سرعت بالای 50 کیلومتر بر ساعت که عملا میتوان گفت آن را به یک ماشین کنترلی مناسب برای مسابقات آفرود مبدل کرده است، همگی از فاکتورهایی هستند که هر کاربر علاقه مندی را مشتاق و ترغیب به خرید می‌کند. 


کوادکوپتر دوربین دار سایما X25 pro دارای GPS

کوادکوپتر دوربین دار سایما X25 pro دارای GPSشرکت سیما (syma) از آن دست برندهای است که هر بار با رونمایی از محصولات جدید خود شوک بزرگی به بازار کوادکوپترها وارد می‌کند. این شرکت مانند شرکت DJI در حوزه کواد کوپتر های حرفه ای،  از معتبرترین برندها در زمینه تولید کوادکوپترهای مبتدی است.  هرچند انصافاً نمی‌تواند از کوادکوپترهای با کیفیت شرکت wltoys هم به سادگی گذشت.
فاکتورها و آپشنهایی که هر بار شرکت سیما به محصولات جدید خود اضافه می کند، چیزی فراتر از یک کوادکوپتر مبتدی است.  چندی پیش این شرکت، با قراردادن GPS  روی کواد کوپتر X8 pro خود غوغای زیادی در بین علاقه‌مندان به کوادکوپتر های مبتدی به پا کرد.
و این بار سیما از کوادکوپتر جدیدی رو نمایی کرده است که نه تنها چیزی از کوادکوپتر X8 پرو کم ندارد، بلکه مجهز تر از آن بوده و در ابعاد کوچک تر خود ، فراتر از حد انتظار از یک کوادکوپتر مبتدی ظاهر شده است. این محصول کوادکوپتر x25 پرو نام دارد که در ادامه به بررسی و معرفی آن خواهیم پرداخت.

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

همانطور که میدانید ، کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر یکی از کوادکوپترهای پرطرفدار شرکت سایما است که علی رغم ظاهر کوچک و جمع و جور خود ، از قابلیت های زیادی برخوردار است. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت. 

دوربین با کیفیت HD کوادکوپتر X23W 

شاید باور نکنید کوادکوپتر سایما X23W دارای دوربین باشد، اما این کوادکوپتر علی رغم داشتن دوربین بزرگی در جلو، دارای قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت HD نیز می باشد. وجود این دوربین به شما کمک میکند تا علاوه بر لذت پرواز، تجربه ثبت تصاویر هوایی را نیز داشته باشید. 

ارسال زنده تصویر کوادکوپتر

این قابلیت یکی از مهمترین و پرطرفدارترین ویژگی‌های یک کوادکوپتر است. اما کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر به قدری دارای ویژگی‌های جذاب و خاص بود که چنین آیتم مهمی به اواخر صفحه بررسی و معرفی آن رسید. مطمئناً با این قابلیت آشنایی کامل دارید و لازم نیست توضیح چندانی در مورد آن به داده شود. فقط کافیست بدانید با کمک این ویژگی میتوانید تصاویر دیده شده از چشم پهپاد ای یا همان دوربین آن را به صورت زنده روی گوشی همراه خود ببینید. 

کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر

ماشین کنترلی مسابقه Tamiya Xbs/ایستگاه پرواز

به جزئت می‌گوییم اگر تاکنون کنترل یکی از وسایل آرسی را به دست نگرفته و هدایت‌کننده آن نشده‌اید ، اما حدس میزنید که جذابیت چندانی برایتان نداشته و علاقه‌ای به آن پیدا نخواهید کرد، سخت در اشتباه‌اید. دنیای آرسی از مولتی‎‌روتورها گرفته تا هواپیماها آن‌قدر کشش دارد که اگر گرفتار آن شوید به راحتی نخواهید توانست از جذابیت‌های آن دل بکنید. ماشین کنترلی هم از این امر مستثنی نبوده و طیف وسیعی از کاربران را شیفته خود ساخته است. 

تنوع و گوناگونی در این حوزه به قدری است که میتوانید مطمین باشید گزینه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. به جرئت میتوان گفت یکی از مدل های چشمگیر و لوکس در این زمینه، ماشین کنترلی Tamiya xbs eneos Rc است که علاوه بر قدرت و سرعت فوق العاده بالا، دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا و خارق العاده ای است. این ماشین محصول شرکت قوی ژاپنی Tamiya است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. بسته این ماشین کنترلی شامل یک رادیو فوتابا است ولی باتری و شارژر ندارد، بنابراین باید برای آن یکی باتری و یک شارژر مناسب هم تهیه کنید.

همانطور که حدس میزنید این ماشین به دلیل طراحی شاسی پایین و سرعت فوق العاده بالا برای مسابقات آنرود طراحی شده است و به راحتی میتواند اوج هیجان را به فرد کنترلر و بیننده منتقل کند.


ماشین کنترلی مسابقه رالی Wltoys A949/ایستگاه پرواز

اگر تاکنون رادیوکنترل هیچ یک از وسایل آرسی (از جمله مولتی‌روتورها، هواپیماهای مدل، هلیکوپتر و ماشین کنترلی را به دست نگرفته اید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به این دنیای بی مرز بزنید. مطمئن باشید با کوچکترین گام ورودی به این دنیای بی حدومرز به سرعت جذب آن شده و نخواهید توانست از جذابیت ها و هیجانات آن به راحتی بگذرید.
هر کدام از بخش‌های این دنیای دوست داشتنی، طرفداران و جذابیت‌های خاص خود را دارد. گستردگی و تنوع در هر قسمت به اندازه‌ای است که به جرئت میتوان گفت تمام کاربران به راحتی رویای ذهنی خود را در میان کالاهای موجود پیدا کرده و آن را به واقعیت تبدیل می‌کنند.
یکی از گزینه های مناسب در زمینه ماشین کنترلی، ماشین Wltoys A949 است که شباهت زیادی به ماشین‌های مسابقه‌ای رالی دارد. سرعت بالا، برد زیاد رادیوکنترل، طراحی بسیار زیبا و موتورهای قوی از عواملی است که چشم خریدار کاربران زیادی را به خود خیره می‌سازد.

  


ماشین کنترلی مسابقه مزدا Tamiya Xb/ایستگاه پرواز

تک تک محصولات آرسی از مولتی روتورها گرفته تا هواپیماهای کنترلی و همچنین ماشین کنترلی از چنان جذابیتی برخوردارند که هر کاربری را مستقل از سن و جنس به خود علاقه مند می‌سازند. 

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از بین دسته‌های مختلف محصولات آرسی به ماشین کنترلی به ویژه مدل آنرود آن علاقه مند هستید، باید بگوییم یکی از بهترین گزینه‌های این زمینه در صفحه پیش روی شماست. 

ماشین کنترلی تامیتا مزدا tamiya xb mazda rx یکی آیتم‌هایی است که علاوه بر زیبایی فوق العاده خود از قدرت و همچنین سرعت بسیار بالایی برخوردار است. این ماشین محصول شرکت قوی ژاپنی Tamiya است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

جالب است بدانید حتی رنگی که روی بدنه این ماشین کنترلی استفاده شده است، دقیقا همان رنگی است که شرکت مزدا به خودروهای خود میزند. 

هواپیمای کنترلی Funman (بدنه ، موتور ، سروو و اسپید)/ایستگاه پرواز

بر خلاف مولتی‌روتورها که که کاملا آماده پرواز بوده و نیازی به اسمبل سازی و اضافه کردن قطعه خاصی ندارد، اکثر هواپیماها به منظور آماده سازی برای پرواز باید علاوه بر اسمبل کردن ، نیاز به قطعات دیگر مانند رادیو ، باتری و .. دارند. اگر قصد تامین قطعات به صورت جداگانه را ندارید و تمایل به خرید یک هواپیمای آماده پرواز را دارید، یکی از گزینه‌های مناسب در صفحه پیش روی شماست. 
هواپیمای funman ساخت شرکت MULTIPLEX یکی از مدل‌هایی که دست کاربر را در انتخاب قطعات جانبی هم باز گذاشته و در دو نسخه با و بدون رادیو ارائه شده است. بنابراین اگر سررشته ای در این زمینه دارید که بدون شک یک رادیو کنترل خوب دارید و نیازی نیست نسخه با رادیو آن را تهیه کنید، ولی اگر به تازگی قصد ورود به این حوزه را دارید ، بهتر است نسخه با رادیو آن را تهیه کنید تا نیازی به خرید یک رادیو جداگانه نداشته باشید. 
طراحی ایرودینامیک هواپیما و وزن بسیار کم آن باعث می‌شود کنترل خلبان روی آن نسبتا ساده‌تر شود. از طرفی چرخ‌های بزرگ و پایه فرودهای مناسب این هواپیما باعث می‌شود که قابلیت برخواست از سطوح زیادی را داشته باشد. 


کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353/ایستگاه پرواز

به احتمال زیاد، زمانی که نام یک کوادکوپتر در ذهن شما نقش می بندد به دنبال آن پرواز در آسمان را تصور می کنید. مدلهای محدودی هستند که می‌توانند علاوه بر پرواز در آسمان روی زمین هم مانند یک ماشین کنترلی حرکت کنند. مدل های مانند کوادکوپتر syma X9 و کوادکوپتر 6055 از این دست نمونه‌ها هستند که می‌توانند هم به عنوان یک کوادکوپتر و هم به عنوان یک ماشین کنترلی برای کاربر ایفای نقش کنند.

اما شرکت wltoys  پا را فراتر از این گذاشته و کوادکوپتری طراحی و تولید نموده است که می‌توانند علاوه بر پرواز در آسمان و حرکت روی زمین مانند یک قایق روی آب هم حرکت کند. تا قبل از این هیچ شرکتی چنین آیتمی را طراحی و تولید نکرده بود و شرکت wltoys  به عنوان پیشتاز این زمینه نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

بدنه‌ی ضد آب کوادکوپتر WLtoys Q353 به گونه‌ای طراحی شده است که به خوبی از باتری و قطعات داخلی در برابر نفوذ آب محافظت می‌کند. از طرفی جنس فوم استفاده شده در بدنه به گونه ای است که می‌تواند به راحتی کوادکوپتر را روی آب نگه داشته و مانند یک صفحه فرود برای آن عمل کنند.

خرید کواد کوپتر/قایق/ماشین کنترلی WLtoys Q353 | خرید پهپاد | خرید پهباد

ماشین کنترلی صخره نورد Wltoys 18428b/ایستگاه پرواز

چقدر تا به حال تجربه کار با یکی از محصولات آرسی را داشته اید؟ فرقی نمی‌کند کوادکوپتر بوده یا هواپیما یا ماشین کنترلی! جذابیت دنیای آرسی به قدری است که از هر دری که وارد آن شوید، از آن لذت برده و به بدون شک درگیر هیجان آن خواهید شد. 

اگر احساس می‌کنید که جذابیت‌ ماشین‌های کنترلی برایتان از دیگر محصولات آرسی بیشتر است، مسیر را درست آمده‌اید. ماشین کنترلی صخره نورد wltoys 18428b یکی از گزینه‌ها و محصولات بسیار فوق العاده در زمینه ماشین‌های الکتریکی آفرود (offroad) است که از طرفداران زیادی برخوردار است. گشتاور مناسب برای کنترل بهتر، بدنه و موتور قوی، باتری نیکل کادمیومی با ظرفیت بالا از ویژگی‌هایی است که یک ماشین را به یک گزینه خوب برای خرید تبدیل می‌کند.