ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۱۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

ماشین کنترلی مدل 333-MUD13B/ایستگاه پرواز

ماشین کنترلی mz 2848

ماشین کنترلی mz 2848

ماشین کنترلی mz 2848

ماشین کنترلی mz 2848

ماشین کنترلی mz 2848

ماشین کنترلی mz 2848

سوالی دارید؟

کوادکوپتر دوربین دار Syma X8 Pro دارای GPS

شرکت سایما از برندهایی است که جای خود را به خوبی در میان علاقه‌مندان به کواد کوپتر و هلیکوپتر باز کرده است.قیمت مناسب محصولات این شرکت و قابلیت های آیتم های آن موجب شده تا محصولات شرکت سایما اولین گزینه برای انتخاب کاربران در هنگام خرید کواد کوپتر یا پهپاد باشد.

جالب اینجاست که هر بار که شرکت سایما از محصول جدید خود رونمایی می‌کند با وجود آشنایی کاربران با آن محصول به دلیل شباهت با آیتم های قبلی، آپشن ها و ویژگی های جدیدی در آنها وجود دارد که باعث شگفت زدگی کاربران هم می شود. شاید یکی از دلایل موفقیت شرکت سایما در ارائه محصولات خود همین ایجاد حس دوگانه در کاربران و علاقه مندان باشد.

این شرکت به تازگی از کوادکوپتر جدید خود رونمایی کرده که شباهت بسیار زیادی به کواد کوپتر X8SW دارد. اما  وقتی کمی دقیق تر در مورد ویژگی‌های این آیتم مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که شرکت سایما در ساخت آن پا را فراتر از مولتی روتور های مبتدی گذاشته و با قرار دادن دوربینی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی، سیستم موقعیت یاب جی پی اس، قابلیت شناوری دقیق و امکان بازگشت به خانه، عملاً یک شاهکار برای علاقه‌مندان به کوادکوپتر و مشتریان خود تولید نموده است.

نام این محصول کواد کوپتر  X8 pro است که در ادامه به توضیح ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

 توضیح ویژگی های پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS

دوربین کوادکوپترهای سری X8 سایما/ایستگاه پرواز

دوربین یکی دیگر از قطعاتی است که ممکن است در هنگام سقوط و برخورد کوادکوپتر به موانع آسیب ببینید. محصولی که در صفحه پیش روی شماست، دوربین کوادکوپترهای X8G و X8HG سایما است که ساخت شرکت syma بوده و دقیقا دوربینی فابریک پرنده است. بنابراین نیازی نیست از بابت مچ بودن این دوربین با کوادکوپتر نگران باشید.

توجه داشته باشید که این دوربین بسیار سبک وزن بوده و روی سایر کوادکوپترهای مشابه یا ابعاد سری X8 سایما قابل نصب است. 

این محصول قاب دوربین و کابل ندارد!

کوادکوپتر دوربین دار Mjx Bugs 2 دارای GPS

شرکت mjx از برندهایی است که جای خود را به خوبی در میان علاقه‌مندان به کواد کوپتر و هلیکوپتر باز کرده است.قیمت مناسب محصولات این شرکت و قابلیت های آیتم های آن موجب شده تا محصولات شرکت mjx  اولین گزینه برای انتخاب کاربران در هنگام خرید کواد کوپتر یا پهپاد باشد.

جالب اینجاست که هر بار که شرکت mjx از محصول جدید خود رونمایی می‌کند با وجود آشنایی کاربران با آن محصول به دلیل شباهت با آیتم های قبلی، آپشن ها و ویژگی های جدیدی در آنها وجود دارد که باعث شگفت زدگی کاربران هم می شود. شاید یکی از دلایل موفقیت شرکت mjx در ارائه محصولات خود همین ایجاد حس دوگانه در کاربران و علاقه مندان باشد.

این شرکت به تازگی از کوادکوپتر جدید خود رونمایی کرده که شاید اگر آن را در دسته کوادکوپترهای مبتدی قرار دهیم، کمی در حقش کم لطفی کرده ایم. بهره مندی آن از GPS ، پرواز بسیار پایدار و کنترل آسان، دوربین و ارسال زنده تصویر تنها گوشه ای از قابلیت های بی نظیر این کواد کوپتر است. 

کوادکوپتر دوربین دار mjx bugs 2 دارای GPS

هلیکوپتر کنترلی Syma S39/ایستگاه پرواز

در مقابل کاربران زیادی که بین محصولات پروازی آرسی به کوادکوپترها علاقه دارند، تعداد علاقه مندان به هلیکوپترها هم کم نیست. به همین دلیل شرکت های تولید کننده این محصولات، در تولید مدل‌های مختلف هلیکوپتر کنترلی کوتاهی نمی‌کنند. 
یکی از معتبرترین این شرکتها شرکت سایما (syma) و یکی از مدل‌های خوب هلیکوپتر این شرکت هلیکوپتر کنترلی S39 است که به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالا از طرفداران زیادی برخوردار است. 
هلیکوپتر سایما S۳۹ یک هلیکوپتر کنترلی سه کانال تفریحی بود که با استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز کنترل می شود. این فرکانس بهترین مقدار برای کاهش تداخل فرکانسی با دیگر امواج موجود در محیط است.




بهره‌مندی از یه جایروی شش محوره باعث می‌شود تا این هلیکوپتر بتواند پرواز پایدارتری داشته باشد. این سیستم به صورت مداوم قابل تنظیم بوده و هدایت و کنترل هلیکوپتر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.


یکی از اتفاقات بسیار شایع در هنگام کنترل محصولات آرسی به ویژه کوادکوپتر و هلیکوپتر برخورد آنها به موانع و آسیب دیدن ملخ ها و در نتیجه موتورهای آن است. اما خوشبختانه هلیکوپتر سایما S39 با سیستم قطع خودکار ملخ‌ها در هنگام برخورد با موانع این مشکل را به حداقل رسانده است. اگر مانعی در مسیر چرخش ملخ ها قرار بگیرد، هلیکوپتر به صورت خودکار خاموش می شود تا از آسیب رسیدن به قطعات داخلی جلوگیری شود.



استفاده از یک چراغ LED کوچک و پر نور باعث می شود تا بتوانید این هلیکوپتر را حتی در فضاهای تاریک و نور شب به راحتی پرواز دهید. این چراغ علاوه بر روشن کردن مسیر پرواز هلیکوپتر به زیبایی آن در آسمان هم کمک بسیاری می‌کند.




هلیکوپتر کنترلی s39 از یک باتری کوچک لیتیوم پلیمری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده میکند که زمان شارژ آن در حدود ۹۰ دقیقه است. این باتری یک سل زمان پرواز 6 تا 8 دقیقه‌ای را برای هلیکوپتر به راحتی فراهم می‌کند. نحوه شارژ این باتری با استفاده از یک کابل usb  بوده که می‌توانید آن را از طریق هر درگاه usb به راحتی شارژ کنید.



در تصویر زیر می توانید نمای کاملی از رادیو کنترل این هلیکوپتر را مشاهده کنید. محل قرارگیری جوی‌استیک‌ها و دکمه ها و همچنین نحوه ی کار آنها به خوبی در شکل زیر توضیح داده شده است. این رادیو کنترل دارای یک نمایشگر LCD نیز است که اطلاعاتی مانند تریم‌ها، میزان باتری رادیو کنترل و همچنین میزان باتری هلیکوپتر را به خوبی نمایش می دهد. با کمک این رادیو کنترل می توانید با فاصله 100 متری هلیکوپتر خود را به راحتی و با امنیت بالا کنترل کنید.


بسته محصول هلیکوپتر کنترلی syma S39 شامل : 

  • هلیکوپتر syma S39
  • کابل شارژر USB
  • ملخ
  • ریموت کنترل
  • پیچ گوشتی
  • دفترچه راهنما

سوالی دارید؟

کوادکوپتر دوربین دار سایما Syma X15W

شرکت سایما یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده کوادکوپتر و هلیکوپتر مبتدی است. کیفیت محصولات این شرکت به قدری بالاست که بدون هیچ گونه تردیدی در مورد قطعات سازنده و جنس بدنه خریدار و مشتری را تنها به انتخاب آیتم مورد نظر خود مشغول می‌کند.

از طرفی تنوع آیتم‌های این شرکت در حوزه کوادکوپتر هم به قدری بالاست که می توان با اطمینان خاطر گفت هر کاربری با هر سلیقه ای هر چند قدر هم که مشکل پسند باشد می تواند گزینه مورد نظر خود را از بین محصولات متفاوت این شرکت به راحتی انتخاب کنند.

یکی از محصولات جدید شرکت سایما که تجربه جدیدی از پرواز راه برای خلبان موجب می شود کوادکوپتر سایما (syma X15W) است . این کوادکوپتر نسخه با دوربین دار با ارسال زنده تصویر کواد کوپتر X15 است . بدون شک این کوادکوپتر به زودی رقیب سرسختی برای کوادکوپتر X5UW خواهد شد .  در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

خرید کوادکوپتر دوربین دار سایما syma X15W | ایستگاه پرواز|خرید پهپاد|خرید پهباد

ماشین کنترلی جیپ Double Eagle Jeep ویژه آفرود/ایستگاه پرواز

هیجان آفرود همیشه از طرفداران خاص خود برخوردار بوده و هست. به طوریکه لذت بی مرز این کلاس از ماشین های کنترلی به گونه ای است که کاربران این حوزه مدام به فکر تغییر و تنوع در ماشین های خود هستند. شرکت های سازنده ماشین کنترلی هم به خوبی از این نیاز بازار آگاهی دارند مدل هایی را طراحی و تولید می‌کنند که بتواند علاوه بر ظاهر فوق العاده جذاب قدرت بسیار بالایی هم در عبور از موانع آفرود داشته باشد تا به خوبی بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران و علاقه مندان باشند.

یکی از معروف ترین ماشین های آفرود در دنیای واقعی هم جیپ ها هستند.  این ماشین ها در دنیای واقعی از تنوع و محبوبیت زیادی برخوردارند محصولی که در صفحه پیش روی شماست ماشین کنترلی جیپ با مقیاس یک هشتم است که از نظر جزئیات و شباهت به نمونه اصلی واقعا قابل تحسین است.

قدرت این ماشین به گونه ای است که بتواند به راحتی از موانع صعب العبور بگذرد . اغراق نیست اگر بگوییم کارایی ظاهر و جذابیت این ماشین نسبت به قیمت آن بسیار فوق العاده است.




مشخصات ماشین کنترلی  جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود:

  • استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای جلوگیری از تداخل فرکانسی
  • برد رادیو کنترل 100 متری
  • تک دیفرانسیل
  • امکان رانندگی به مدت 25 دقیقه با یک بار شارژ
  • موتورها و بدنه قوی برای رانندگی در سطوح ناهموار

بسته محصول ماشین کنترلی جیپ  Double Eagle Jeep ویژه آفرود شامل :

  • ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود
  • باتری لیتیوم یونی قابل شارژ
  • رادیوکنترل 
  • شارژر USB
  • دفترچه راهنما

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

هگزاکوپتر Wltoys Q292/ایستگاه پرواز

پرواز با یک پرنده بدون سرنشین، بدون شک از جمله تجربه‌هایی است که اکثر افراد بعد از آشنایی و احساسش، مشتری پر و پا قرص آن می‌شوند. در دنیای مولتی‌روتورهای مبتدی، کوادکوپترهای متفاوتی از کوچک‌ترین ابعاد تا بزرگ‎ترین ابعاد با قابلیت‌ها و کارایی‌های مختلف ساخته شده است، اما تعداد هگزاروتورها بسیار اندک است. q292 ساخت شرکت  Wltoysیک هگزاروتور فوق العاده است که با اندازه متوسط و کارایی بالا، به راحتی می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان باشد. 

ماشین کنترلی دوربین دار Funny Box

بدون شک اولین ویژگی که در این ماشین کنترلی ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند، بهره مندی آن از یک دوربین است که توانایی ارسال زنده تصویر روی گوشی همراه شما را دارد. با این ویژگی حس رانندگی به صورت کامل به کنترل کننده منتقل خواهد شد. لذت عبور از موانع و سنگلاخ ها با وجود یک دوربین بدون شک دو چندان خواهد شد. 

ماشین کنترلی دوربین دار Funny Box

کوادکوپتر دوربین دار Syma X14W (قابل کنترل با گوشی)/ایستگاه پرواز

اگر اندکی هرچند سطحی و ابتدایی با دنیای کوادکوپترهای مبتدی و برندهای معروف آن آشنا باشید، حتما و حتما نام شرکت سایما را شنیده‌اید. این برند یکی از معروفترین برندهای تولید کوادکوپترهای مبتدی بوده و همیشه با محصولات با کیفیت خود و قیمت مناسب آن‌ها، طرفداران خود را راضی نگه داشته است. سایما به تازگی یکی از متفاوت‌ترین کوادکوپترهای خود را رونمایی کرده است. این پهپاد که syma X14W نام دارد، شباهت زیادی به کوادکوپتر X5UW دارد و شاید بتوان گفت به عنوان جانشین خوش ظاهر این کوادکوپتر پرفروش و پرطرفدار طراحی شده است. در ادامه به بررسی دقیق ویژگی های جالب و منحصر به فرد کوادکوپتر syma X14W خواهیم پرداخت.

 این پهپاد که syma X14W نام دارد، شباهت زیادی به کوادکوپتر X5UW دارد و شاید بتوان گفت به عنوان جانشین خوش ظاهر این کوادکوپتر پرفروش و پرطرفدار طراحی شده است. در ادامه به بررسی دقیق ویژگی های جالب و منحصر به فرد کوپتر فلان خواهیم پرداخت.