ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

دوئل فرکانس ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز/آموزش ایستگاه پرواز

اگر سراغی از محصولات آرسی گرفته باشید، یکی از توضیحاتی که درباره ی محصول مورد نظر به شما داده می شود، فرکانس کاری آن است. معمولا برای ماشین کنترلی و کوادکوپتر مبتدی فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز ، و برای کوادکوپترهای حرفه ای فرکانس ۵ گیگاهرتز در مشخصات کنترلر محصول نوشته می شود. اما ببینیم این اعداد یعنی چه و چه اختلافی بین این دو فرکانس وجود دارد؟

اکثر دستگاه‌هایی که سیگنال رادیویی منتشر می‌کنند مانند روترهای وایرلس، تلفن‌های بیسیم، گوشی موبایل، و همانطور که گفته شد برخی از رادیوکنترل های آرسی در باند ISM عمل می‌کنند. ISM مخفف industrial ،scientific و medical (صنعتی، علمی و پزشکی) است. باند ISM  وسعتی از ۲٫۴۰۱GHz  تا ۲٫۴۷۳ GHz دارد اما به ‌اختصار باند ۲٫۴ GHz نامیده می شود.

باند متفاوت دیگری که هم وجود دارد که به Unlicensed NationalInformation Infrastructure شناخته می‌شود و به‌اختصار ۵ GHz نام‌گذاری شده است.

 

 

 

اما بریم سراغ تفاوت های این دو فرکانس از سه منظر:

کوادکوپتر فانتوم 4 پرو

تمام علاقه‌مندان به دنیای مولتی روتور‌ها و پهپاد‌های بدون سرنشین به خوبی می‌دانند که یکی از کاربردی‌ترین و شاید مهمترین کارایی‌های این پهپاد‌ها تصویربرداری هوایی است. کاری که در گذشته با هزینه و صرف انرژی بسیار بالایی انجام می‌شد، امروز با استفاده از این دست‌سازهای بشر، به سادگی قابل انجام است. 

شرکت DJI یکی از موفق‌ترین شرکت‌های سازنده پهپاد‌های بدون سرنشین به خصوص در زمینه تصویربرداری است. شاید وقتی بحث خرید یک پهپاد برای تصویربرداری پیش می‌آید، تنها انتخاب ، انتهاب پهپاد مناسب بین مدل‌های مختلف ساخت این شرکت است نه انتخاب بین DJI و سایر برندها! همین موضوع نشان‌ از بی رقیب بودن این شرکت چینی در حوزه پهپاد‌های بدون سرنشین دارد. 

بنابراین اگر قصد خرید یک پهپاد برای تصویربرداری نقشه برداری و .. را دارید، فقط کافیست هزینه خود را در نظر گرفته و با توجه به آن یکی از محصولات DJI را خریداری نمایید چون بدون شک بهترین و سریع‌ترین انتخاب را کرده‌اید. 

یکی محصولات این شرکت که به صورت تخصصی برای تصویربرداری هوایی طراحی و ساخته شده است، فانتوم 4 پرو که نسخه جدید فانتوم 4 با قابلیت‌های بیشتر است. نسخه‌های مختلف فانتوم هر یک بعد از رونمایی تحولی عظیم در بازار خرید و فروش پهپاد‌های بدون سرنشین ایجاد نمودند و فانتوم 4 پرو هم از این امر مستثنی نبود. فانتوم 4 پرو نسخه جدیدتر کوادکوپتر فانتوم 4 است که دوربین آن نسبت به نسخه پیشین قوی‌تر شده و سنسورهای آن از حساسیت و دقت بالاتری برخوردار شده اند.  

قیمت بسیار مناسب در عین کارایی فوق العاده بالا سبب شده تا فانتوم 4 پرو در حوزه خود بی رقیب شود و این همان ویژگی‌هایی است که همه محصولات DJI تمام قد از آن برخوردار هستند.

پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار فانتوم 4 پرو  ساخت DJI

هلیکوپتر Syma S111G MARINES

پرواز دادن یک هلیکوپتر کنترل از راه دور از آن دسته فعالیت ها و تفریحاتی است که تمام سنین به آن علاقه‌مند هستند. یکی از گزینه های مناسب برای خرید یک هلیکوپتر ، هلیکوپتر سایما مدل S111G MARINES است که علاوه بر قیمت مناسب از کارایی خوبی برخوردار است.S۱۱۱G MARINES یک هلیکوپتر 3 کانال بوده که جز دسته مبتدی محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

کوادکوپتر فانتوم 4 پرو ورژن 2 ( V2.0)

چندی پیش معروف ترین شرکت در تولید پرنده های بدون سرنشین یعنی شرکت DJI پرنده ای را تولید و روانه بازار کرد که تحول شگرفی در تصویربرداری هوایی از نظر قیمت و کیفیت تولید نمود. استقبال شدید کاربران که به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسب این پرنده صورت گرفت موجب شد تا شرکت DJI  دست به تولید نسخه های جدیدتری از این پرنده بزند. 
بعد از تولید فانتوم ،  فانتوم ۲ در چند نسخه و سپس فانتوم ۳ همانند نسخه قبلی خود دارای زیرمجموعه هایی بود.  پس از آن نوبت به تولید فانتوم ۴ رسید،  این پرنده هم از این امر مستثنی نبود. این شرکت  در ابتدا نسخه‌ای از فانتوم ۴ را تولید و روانه بازار کرد پس از آن نسخه جدیدتری از این پرنده یعنی فانتوم ۴ پرو روانه بازار شد هر تغییری در فانتوم ۴ پرو نام جدید تری به این محصول داد تا تفاوت عملکرد پرنده ها به خوبی مشخص شود.
پس از فانتوم 4 ، کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو ، کوادکوپتر فانتوم 4 پرو پلاس ، کوادکوپتر فانتوم 4 Obsidian و کوادکوپتر فانتوم Phantom 4 Pro+ Obsidian نسخه‌هایی بودند  که به نوبت تولید شدند. اخیراً شرکت دی جی آی یک نسخه دیگر از کوادکوپتر فانتوم ۴ را رونمایی کرده نام این نسخه کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو ورژن ۲ است که همانند نسخه های دیگر تفاوت های زیادی با کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
البته در مورد مشخصات شگفت انگیز و عملکردهای فانتوم ۴ پرو قبلا توضیحاتی مفصل ارائه داده شده بود در اینجا فقط به بررسی تفاوت های بارز فانتوم ۴ پرو ورژن ۲ با نسخه قبلی خود خواهیم پرداخت.


کوادکوپتر فانتوم 4 پرو ورژن 2 ( V2.0)

ماشین کنترلی جیپ Double Eagle Jeep ویژه آفرود

هیجان آفرود همیشه از طرفداران خاص خود برخوردار بوده و هست. به طوریکه لذت بی مرز این کلاس از ماشین های کنترلی به گونه ای است که کاربران این حوزه مدام به فکر تغییر و تنوع در ماشین های خود هستند. شرکت های سازنده ماشین کنترلی هم به خوبی از این نیاز بازار آگاهی دارند مدل هایی را طراحی و تولید می‌کنند که بتواند علاوه بر ظاهر فوق العاده جذاب قدرت بسیار بالایی هم در عبور از موانع آفرود داشته باشد تا به خوبی بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران و علاقه مندان باشند.

یکی از معروف ترین ماشین های آفرود در دنیای واقعی هم جیپ ها هستند.  این ماشین ها در دنیای واقعی از تنوع و محبوبیت زیادی برخوردارند محصولی که در صفحه پیش روی شماست ماشین کنترلی جیپ با مقیاس یک هشتم است که از نظر جزئیات و شباهت به نمونه اصلی واقعا قابل تحسین است.

قدرت این ماشین به گونه ای است که بتواند به راحتی از موانع صعب العبور بگذرد . اغراق نیست اگر بگوییم کارایی ظاهر و جذابیت این ماشین نسبت به قیمت آن بسیار فوق العاده است.

 

 

 

     

    خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

    کوادکوپتر فانتوم phantom 4 pro+ obsidian

    تمام علاقه‌مندان به دنیای مولتی روتور‌ها و پهپاد‌های بدون سرنشین به خوبی می‌دانند که یکی از کاربردی‌ترین و شاید مهمترین کارایی‌های این پهپاد‌ها تصویربرداری هوایی است. کاری که در گذشته با هزینه و صرف انرژی بسیار بالایی انجام می‌شد، امروز با استفاده از این دست‌سازهای بشر، به سادگی قابل انجام است. 

    شرکت DJI یکی از موفق‌ترین شرکت‌های سازنده پهپاد‌های بدون سرنشین به خصوص در زمینه تصویربرداری است. شاید وقتی بحث خرید یک پهپاد برای تصویربرداری پیش می‌آید، تنها انتخاب ، انتهاب پهپاد مناسب بین مدل‌های مختلف ساخت این شرکت است نه انتخاب بین DJI و سایر برندها! همین موضوع نشان‌ از بی رقیب بودن این شرکت چینی در حوزه پهپاد‌های بدون سرنشین دارد. 

    کوادکوپتر حرفه ای Syma W1 با GPS و موتورهای براشلس/ایستگاه پرواز

    بدون شک تا کنون با برند سایما و کوادکوپترهای این شرکت آشنا شده‌اید. اگر ذره‌ای با دنیای کوادکوپترهای مبتدی یا حرفه ای آشنایی داشته باشید حتما با برند سایما و برند DJI به عنوان معتبرترین برند های ساخت کوادکوپتر های مبتدی و حرفه ای آشنا شده اید . برند سایما بیشتر سازنده کوادکوپترهای مبتدی است، کوادکوپترهای با موتور براش و دوربین های با کیفیت متوسط تا بتواند با کاهش قیمت نیاز کاربران حوزه مبتدی را برآورده کند . هر بار که شرکت سایما از محصولی رونمایی می کند سعی در افزایش قابلیت‌های آن مدل داشته تا بتواند احساس لذت بیشتری از پرواز با کوادکوپتر به مخاطبان خود بدهد. البته همواره تلاش این شرکت بر این بوده که بتوانند قیمت خود را در محدوده کاربرانی که در حوزه مبتدی قصد فعالیت دارند حفظ کند.  در مقابل شرکت DJI که از معروفترین شرکت های سازنده کوادکوپتر های حرفه ای است هربار با ساخت کوادکوپتری با قابلیت های فراوان و چشمگیر فاصله خود را با رقیبان حفظ می کند.

    اما این بار انگار شرکت سایما سنت شکنی کرده با رونمایی از محصول جدید خود کوادکوپتری را معرفی کرده که به راحتی می‌توان آن را در حد کوادکوپتر اسپارک شرکت DJI دانست کوادکوپتر ای که  مشاهده قابلیت‌های آن هر کاربر آشنا با این حوزه به راحتی به وجد آمده و یه سازنده آن آفرین می گوید.

    این کواد کوپتر که سایما W1 نام دارد لیست بلند بالایی از قابلیت‌های شگفت‌انگیز را همراه خود به یدک می‌کشد که هر کدام از آنها می تواند برای یک پرواز راحت و لذت بخش کافی باشد . در ادامه با ویژگی‌های این کوادکوپتر بیشتر آشنا خواهیم شد منتظر شگفت زده شدن باشید!
     



    کوادکوپتر حرفه ای syma W1 با GPS و موتورهای براشلس

    کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس

    زمانی که یک شرکت یا برند در تولید یک محصول خاص یکه‌تاز می‌شود، دشواری انتخاب و خرید آن محصول توسط کاربران به مراتب کمتر می شود. یکه تازی شرکت DJI در زمینه ی تولید کوادکوپترهای حرفه ای به اندازه ای است که شاید کمتر کسی را در انتخاب برند خود سردرگم بگذارد.  در صد بالایی از کاربران حرفه ای زمانی که قصد خرید یک کوادکوپتر حرفه ای برای کار خود را دارند، تنها از بین آیتم های مختلف این شرکت کوادکوپتر مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و به برندهای دیگر حتی فکر هم نمی‌کنند. این موضوع کیفیت فوق العاده کوادکوپترهای شرکت DJI ، قابلیت های بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب آن عنوان می‌کند.

    یکی از کوادکوپترهای حرفه ای این شرکت که از سری فانتوم محسوب می‌شود ، کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED) است که با تصویر برداری 4K ، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دوربین، سنسورهای عدم برخورد با موانع و بدنه بسیار مستحکم و قوی از طرفداران زیادی در زمینه کوادکوپترهای حرفه ای برخوردار است. در ادامه به بررسی دقیق تر ویژگی‌های این پهپاد خواهیم پرداخت.

    پهپاد یا کوادکوپتر فانتوم ۴ ادونس (ADVANCED)

    کوادکوپتر مویک پرو 2 (Mavic 2 pro) ساخت DJI

    چندی پیش شرکت DJI از کوادکوپتری رونمایی کرد که ابعاد کوچک ، دوربین عالی و  برد زیاد آن در کنار مجموعه ای از قابلیت های اساسی مورد نیاز یک تصویربردار هوایی در آن وجود داشت و باعث شد در مدت زمان بسیار کوتاهی به طرز عجیبی در بین علاقه‌مندان محبوب شود همین موضوع کافی بود تا شرکت DJI  به فکر انتشار نسخه دوم این کوادکوپتر بیفتد. 

    کوادکوپتر مویک پرو 2 (Mavic 2 pro) ساخت DJI

    کوادکوپتر مویک ایر کمبو MavicAir combo ساخت DJI

    شرکت DJI از آن دست شرکت‌های است که با ارائه هر محصول تمام کاربران و علاقه مندان حوزه خود را به راحتی شگفت‌زده می‌کند. استفاده از آخرین تکنولوژی در هر محصول جدید این شرکت علاوه بر اضافه کردن قابلیت های ویژه و ارتقای امکانات قبلی از نکاتی است که باعث می‌شود هر بار که شرکت دی جی آی خبر از رونمایی محصول تازه ای از خود را می‌دهد ، چشم همگان مشتاقانه در انتظار آن محصول باشد.
    این شرکت به تازگی از کواد کوپتر شخصی رونمایی کرده است که به جرأت می‌توان گفت چیزی که از کواد کوپتر های حرفه ای کم ندارد. به جرئت میتوان گفت این پهپاد که مویک ایر (MavicAir) نام دارد ، به زودی به محبوب‌ترین کوادکوپترهای شخصی تبدیل خواهد شد. جادوی مهندسی و طراحی این پهپاد به گونه ای است که به شما امکان می دهد آن را همانند اسپارک به راحتی حمل کنید و هر نقطه که دوست دارید ببرید، اما با این تفاوت که ویژگی‌های عملیاتی قوی‌تر و عملکرد پرواز بهتر و قابلیت‌های بالاتری نسبت به مشابه قبلی خود دارد.
    این محصول کوادکوپتر مویک ایر کمبو است که شامل رادیوکنترل، کیف ، باتری و ملخ اضافه ، شارژر در بسته محصول خود است. در اینجا نگاهی اجمالی به ویژگی های بارز این کوادکوپتر فوق العاده خواهیم پرداخت.


    کوادکوپتر مویک ایر MavicAir ساخت DJI