ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ماشین کنترلی بخرم یا نخرم/قسمت اول/آموزش ایستگاه پرواز

اگر در دنیای آرسی ها یک تازه وارد باشید، شاید براتون عجیب به نظر برسه که بشنوید محصولات آرسی شیفتگان بسیاری در سراسر دنیا دارند. از مسابقات آرسی گرفته تا ساخت خودکفای این محصولات یا انجمن های آنلاین و رسانه های تصویری، همه و همه جمعیتی رو شامل می شن که میشه گفت شما الان ازین قافله عقب موندید!

 

چرا باید به دنیای ماشین های آرسی وارد شد؟

خب! اولین دلیلش اینه که این حوزه خیلی فانه!

برخلاف چیزی که تو ذهن تون هست، لذت داشتن ی ماشین آرسی خیلی بیشتر از اینه که فقط ی اسباب بازی داشته باشی که بکوبیش به در و دیوار خونه و به ۵۰ قسمت مساوی تقسیم ش کنی!

ماشین کنترلی خیلی بیشتر از اینا جذابیت داره!

یکی از خوبیای دنیای ماشین کنترلی اینه که می تونی بر اساس ذائقه خودت بهش وارد بشی.

اگه دوست دارین دور و بر خونتون باهاش برونید و کلی باهاش حال کنید، ماشین های الکتریکی که آماده راه اندازی ان، بهترین انتخاب برای شما هستند که در ادامه بیشتر توضیح میدیم در موردشون.

اگه بیشتر به مکانیک خودروهای الکتریکی علاقه دارین، انباری از اطلاعات رو می تونید از نت پیدا کنید و برید سراغ کیت هایی که باید خودتون بسازیدشون.

کلا می خوام بگم ماشین کنترلی ها برای هرکی می تونن جذاب باشن.

دلیل دیگه واسه ورود به دنیای ماشین کنترلی ها اینه این محصولات واقعا نوستالژی ان.

 

 

 

 

 

 

 

هلیکوپتر Syma S5 Speed/ایستگاه پرواز

پرواز دادن یک هلیکوپتر کنترل از راه دور از آن دسته فعالیت ها و تفریحاتی است که تمام سنین به آن علاقه‌مند هستند. یکی از گزینه های مناسب برای خرید یک هلیکوپتر ، هلیکوپتر سایما مدل S5 Speed است که علاوه بر قیمت مناسب از کارایی نسبتا خوبی برخوردار است.S۵ Speed  یک هلیکوپتر 3 کانال بوده که جز دسته مبتدی محسوب می‌شود.

 

 

کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو

تجربه چند ساله ما در زمینه ارائه محصولات آرسی نشان داده است که کوادکوپترهای تاشوی با کیفیت همیشه مشتریان پرطرفدار خود را دارند. این محصولات به دلیل حمل آسان و اشغال فضای ناچیز، از طرفداران زیادی برخوردار هستند. قبلا با کوادکوپتر دوربین دار Qs005b با بازوهای تاشو آشنا شدیم. این کوادکوپتر نیز به دلیل تاشو بودن و بهره مندی از کیفیت ساخت بالا، از طرفداران زیادی برخوردار است. محصولی که پیش روی شماست کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو است که از برند نام آشنای هیوجان می آید. پیش تر با سایر کوادکوپترهای این کمپانی مانند W606-3 ، W606-5 ، W606-9  و W606-2 آشنا شدیم. حال به بررسی دقیق تری از این کوادکوپتر خواهیم پرداخت. 


کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو

گیمبال دستی اوسمو موبایل 3 پک کمبو ( OSMO MOBILE 3)/ایستگاه پرواز

بدون شک تا کنون اسم‌ برند DJI را شنیده‌اید. برندی که انتخاب و خرید محصول از آن در نهایت آرامش صورت می‌گیرد چون کاربر مطمئن است که  هزینه‌ای که پرداخت می کند بهترین گزینه های موجود در این حوزه را در کل دنیا یا خریداری می کند.  یکی از محصولات محبوب این برند که دارای نسخه های یک ، دو  و به تازگی سه می باشد ، اسمو موبایل است.  این بال دستی که گوشی موبایل کار بر روی آن قرار می گیرد و به عنوان یک پایه حذف کننده لرزش عمل می کند البته به احتمال زیاد با مفهوم گیمبال آشنایی کامل دارید این بال همان قطعه گران قیمتی است که باعث می شود لرزش روی دوربین های کواد کوپتر های حرفه ای مانند فانتوم به تقریباً صفر برسد و ویدیو های بسیار نرم و حرفه ای در بیشترین شرایط لرزش پرنده از طریق دوربین ثبت و ضبط شود.

 

فارغ از اینکه مدل گوشی شما چه باشد، این قابلیت که بتوانید در حین حرکت ویدیوهای صاف و بدون لرزش تهیه کنید، تقریبا غیر ممکن است. به همین دلیل است که بیشتر ویدیوهای کلیشه ای که همه ما آنها را در اینستاگرام دیده ایم و  فرد مورد نظر در آن در کمال آرامش پشت فرمان ماشین از جاده ای تکراری ویدیویی به زعم خود جذاب تهیه می کند، اغلب نمایش دهنده ی میزان دست اندازهای جاده مربوطه و میزان تسلط راننده محترم در نرم رد کردن آنها  هستند. حداقل برای رفع این مشکل، شرکت Dji که اسم آشنا در میان تولیدکنندگان  محصولات فیلمبرداری است، از محصولاتی به نام گیمبال رونمایی کرده است که هدف اصلی آنها حذف لرزش از ویدیوهای ماست. محصولی که در این صفحه به آن خواهیم پرداختف گیمبال دستی اوسمو موبال 3 است که به تازگی روانه بازا گیمبال ها شده است. با این لرزشگیر جذاب بیشتر آشنا شویم.

 

 

 

گیمبال دستی اوسمو موبایل 3 ( OSMO MOBILE 3)

 

هواپیمای کنترلی Red Dragon 900mm ساخت شرکت FMS/ایستگاه پرواز

دنیای پرواز از ابعاد مختلف و وسیعی برخوردار است و طبیعتا هر بخش آن هم علاقه‌مندان خاص خود را دارد. یکی از بخش‌های جذاب این دنیای بی انتها، هواپیماهای مدل است که تفاوت زیادی با مولتی‌روتورها و هلیکوپتر ها دارد. 

یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها در این زمینه و به ویژه برای آغاز، هواپیمای Red dragon ساخت شرکت FMS می‌باشد که در دسته هواپیماهای بال‌رو قرار می‌گیرد. این هواپیما از جنس فوم EPO بوده و دارای دوام بسیار بالایی است و ظاهری شبیه به سنجاقک دارد. 

 

 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار Wltoys Q303A

همه میدانیم که اغلب اوقات اگر بخواهیم یک کوادکوپتر خوب با کلکسیونی از ویژگی‌های منحصر به فرد تهیه کنیم، باید قیمت خوب و ویژه‌ای را برای آن در نظر بگیریم. رادیو کنترل مانیتور دار، دوربین، بدنه مقاوم، جایرو شش محوره و ... از ویژگی‌هایی هستند که علاقه‌مندان به مولتی‌روتور را برای پرداخت هزینه بالا قانع می‌کند. 
اما  کوادکوپتر Q303A ساخت شرکت Wltoys  تمام معادلات را به هم زده است. این کوادکوپتر با عملکرد قوی ، جایرو شش محوره، پرواز پایدار و ثابت، دوربین خوب با کیفیت HD (1280x720P) ، دکمه بازگشت به خانه و بسیاری ویژگی‌های دیگر خود را به یک کوادکوپتر بی رقیب در قیمت و کارایی مبدل کرده است. 

کوادکوپتر دوربین دار syma X5UW با ارسال زنده تصویر/ایستگاه پرواز

متفاوت بودن همیشه جذاب بوده ، هست و خواهد بود. دنیای مولتی‌روتورها و پهپاد‌های بدون سرنشین هم از این امر مستثنی نیست. شرکت syma به تازگی از یکی از متفاوت‌ترین کوادکوپترهای خود رونمایی کرده است. 

این پهپاد بدون سرنشین که x۵uw نام دارد، دارای ویژگی‌های جالب و منحصر به فردی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. 

 

 

معرفی پهپاد یا کوادکوپتر Syma X5UW با ارسال زنده تصویر

ماشین کنترلی شش چرخ Wltoys 18629/ایستگاه پرواز

خوشبختانه تنوع ماشین های کنترلی در دنیای آرسی به قدری زیاد است که هر کاربری هرچند مشکل پسند را به راحتی به خواسته خود می رساند. فروشگاه ایستگاه پرواز عمیقا مفتخر است که بیشترین طیف تنوع مدل‌های مختلف برترین برندهای ماشین کنترلی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.  یکی از متفاوت ترین مدلها در این زمینه ماشین کنترلی wltoys 18629 است که به دلیل طراحی ظاهری و فنی خود جزء خاص ترین مدل ها در این زمینه است. این ماشین کنترلی شباهت بسیار زیادی از نظر ظاهری و سایر فاکتورهای فنی به ماشین کنترلی شش چرخ wltoys 18628 دارد و عملا میتوان این دو را دو نسخه مشابه از یک آیتم معرفی کرد. 

 

 

 

ماشین کنترلی شش چرخ wltoys 18629

 

کوادکوپتر دوریبن دار I8HW با ارسال زنده تصویر

گستردگی انواع کوادکوپترهای مبتدی به قدری است که در اکثر مواقع کاربرانی که بدون اطلاع کامل از مدل دلخواه خود تصمیم به خرید میگیرند، بین انواع مدل‌های متفاوت کوادکوپتر سردرگم شده و گاها بعد از خستگی فراوان از خرید منصرف می‌شود. اما فروشگاه ایستگاه پرواز به منظور رفاه حال مشتریان خود با ارائه اطاعات کامل در مورد محصولات سعی در راهنمایی آن‌ها در خرید محصول مناسب خود را دارند. 
یکی از کوادکوپترهای  بسیار خوب در زمینه‌ی مولتی روتور‌های مبتدی، کواد کوپتر I8HW است که با دارا بودن امکان حفظ ارتفاع و انتقال زنده تصویر بر روی گوشی همراه شما می‌تواند تا حد زیادی انتظارات شما را از یک مولتی‌روتور مبتدی بر آورده کند. این کوادکوپتر شباهت بسیار زیادی به کوادکوپتر idrone i4w دارد و فقط از نظر ابعاد از آن بزرگتر است. خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد
این کوادکوپتر با قابلیت حفظ ارتفاع خود (مد Altitude hold) و همچنین ژیروسکوپ شش محوره امکان خلبانی ساده تر و پرواز پایدارتر را حتی برای خلبانان مبتدی به راحتی فراهم می‌کند. 
از طرفی LEDهای پرنور و کم مصرف این کوادکوپتر به آن امکان می‌دهد تا با به راحتی در آسمان شب قابل تشخیص بوده و زیبایی دو چندانی را رقم بزند. 


این کوادکوپتر با قابلیت حفظ ارتفاع خود (مد Altitude hold) و همچنین ژیروسکوپ شش محوره امکان خلبانی ساده تر و پرواز پایدارتر را حتی برای خلبانان مبتدی به راحتی فراهم می‌کند. 
از طرفی LEDهای پرنور و کم مصرف این کوادکوپتر به آن امکان می‌دهد تا با به راحتی در آسمان شب قابل تشخیص بوده و زیبایی دو چندانی را رقم بزند.

دوربین ضد آب مینی SQ12 با کیفیت 12MP و باتری داخلی/ایستگاه پرواز

دوربین ضد آب مینی SQ12 با کیفیت 12MP یک دو ربین با کیفیت بالا برای ثبت تصاویر ورزشی است . این دوربین به دلیل ابعاد کوچک و وزن کم ، قابلیت نصب روی انواع کواد کوپترها، ماشین های کنترلی ، دوچرخه، کلاه ایمنی سفر و ... را دارا می باشد. علاوه بر این یک کاور ضد آب هم همراه این دوربین هست که امکان ثبت تصاویر تا عمق 30 متری آب را فراهم میکند. 

این دوربین قابلیت بسیار خوبی در تصویر برداری در نور کم دارد به همین دلیل میتوان از آن به عنوان دوربین شب هم استفاده کرد. در ادامه بیشتر با مشخصات و ویژگی های این دوربین آشنا خواهیم شد.