ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

کوادکوپتر حرفه ای Syma W1 با GPS و موتورهای براشلس/ایستگاه پرواز

بدون شک تا کنون با برند سایما و کوادکوپترهای این شرکت آشنا شده‌اید. اگر ذره‌ای با دنیای کوادکوپترهای مبتدی یا حرفه ای آشنایی داشته باشید حتما با برند سایما و برند DJI به عنوان معتبرترین برند های ساخت کوادکوپتر های مبتدی و حرفه ای آشنا شده اید . برند سایما بیشتر سازنده کوادکوپترهای مبتدی است، کوادکوپترهای با موتور براش و دوربین های با کیفیت متوسط تا بتواند با کاهش قیمت نیاز کاربران حوزه مبتدی را برآورده کند . هر بار که شرکت سایما از محصولی رونمایی می کند سعی در افزایش قابلیت‌های آن مدل داشته تا بتواند احساس لذت بیشتری از پرواز با کوادکوپتر به مخاطبان خود بدهد. البته همواره تلاش این شرکت بر این بوده که بتوانند قیمت خود را در محدوده کاربرانی که در حوزه مبتدی قصد فعالیت دارند حفظ کند.  در مقابل شرکت DJI که از معروفترین شرکت های سازنده کوادکوپتر های حرفه ای است هربار با ساخت کوادکوپتری با قابلیت های فراوان و چشمگیر فاصله خود را با رقیبان حفظ می کند.

اما این بار انگار شرکت سایما سنت شکنی کرده با رونمایی از محصول جدید خود کوادکوپتری را معرفی کرده که به راحتی می‌توان آن را در حد کوادکوپتر اسپارک شرکت DJI دانست کوادکوپتر ای که  مشاهده قابلیت‌های آن هر کاربر آشنا با این حوزه به راحتی به وجد آمده و یه سازنده آن آفرین می گوید.

این کواد کوپتر که سایما W1 نام دارد لیست بلند بالایی از قابلیت‌های شگفت‌انگیز را همراه خود به یدک می‌کشد که هر کدام از آنها می تواند برای یک پرواز راحت و لذت بخش کافی باشد . در ادامه با ویژگی‌های این کوادکوپتر بیشتر آشنا خواهیم شد منتظر شگفت زده شدن باشید!
 



کوادکوپتر حرفه ای syma W1 با GPS و موتورهای براشلس

ماشین کنترلی ارزان Maisto 82075/ایستگاه پرواز

خوشبختانه گستردگی مدل‌های محصولات آرسی از جمله ماشین کنترلی به حدی است که شاید کمتر کسی از بین مدل‌های مختلف شرکت‌های سازنده متفاوت ، دست خالی بازگشته و کالای مورد نظر خود را پیدا نکند. 

یکی از ماشین‌های کنترلی که شاید بتوان گفت مورد پسند سلیقه‌های خاصی قرار می‌گیرد ، ماشین کنترلی مایستو maisto 82075 است که به دلیل طراحی ظاهری و شاسی ، توانایی خوبی در عبور از سطوح ناهموار و بیابانی دارد. این ماشین و رادیو کنترلر آن هر دو از باتری قلمی سایز AA استفاده می‌کنند بنابراین نیازی است نگران خراب شدن باتری آن بعد از استفاده‌های مکرر و همچنین تهیه باتری یدک برای آن باشید. 

 

 

 

رادیوکنترل 3 کانال فوتابا 3PRKA مخصوص ماشین کنترلی/ایستگاه پرواز

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از بین محصولات آرسی فقط به ماشین کنترلی علاقه دارید، بهترین گزینه رادیو کنترل آنها در صفحه پیش روی شماست. رادیو کنترل فوتابا ۳PRKA با سیستم رادیو 2.4GHz FHSS یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به ماشین کنترلی است. طراحی فیزیکی و عملکرد فوق العاده این رادیو کنترل به گونه‌ای است که امکان کنترل ماشین‌های RC را برای رانندگان بسیار ساده و جذاب می‌سازد. در واقع می‌توان گفت این رادیو کنترل دارای ویژگی‌های بسیار فوق العاده‌ای در اندازه نسبتا جمع و جور خود است. 

این رادیو کنترل از ریسیور R203GF استفاده می‌کند که برای سیستم‌های FHSS (که در رادیو کنترل 3PRKA) استفاده شده است ، ایده آل است و با سیستم‌های فوتابا S-FHSS انطباق بسیار خوبی و عملکرد فوق العاده‌ای دارد. 

 

 

لگو دو در یک ماشین دکول (Decool) مدل 3364/ایستگاه پرواز

لگو 3364 Decool » با 1219 تکه مختلف توسط برند «دکول» برای بزرگسالان طراحی شده است. تعداد قطعات این lego در نگاه اول زیاد به نظر می‌رسد اما این قطعات به شما کمک می‌کند تا در حین ساختن این ماشین اسپرت بسیار زیبا، مهارت‌های انگشتانش را تقویت کرده و میزان تمرکزتان افزایش یابد.

لگو 3364  به فرد کمک کرده تا دو مدل ماشین اسپرت و شاسی بلند مورد علاقه‌ا‌ش را ساخته و به عنوان یک دکوری زیبا استفاده کند. 

تمامی قطعات lego ۳۳۶۴ از پلاستیک مرغوب و با کیفیت ABS ساخته شده و فاقد هرگونه مواد سمی است. در نظر داشته باشید در طراحی این محصول قطعات ریزی به کار رفته است بنابراین باید آن را دور از دسترس کودکان زیر سه سال نگهداری کرد.

 

 

لگو دو در یک ماشین دکول (Decool) مدل 3364

هواپیمای مدل TechOne Hobby Dlg 1000/ایستگاه پرواز

هواپیمای مدل TechOne Hobby dlg 1000  از جنس فوم EPO  فوق العاده سبک ساخته شده  است. داخل بالاها از لوله فیبر کربن با استحکام بالا استفاده شده است که مقاوت این مدل را دو چندان میکند. 

این هواپیما قابلیت نصب موتور را ندارد و در کلاس گلایدر دسته بندی میشود. هواپیمای مدل TechOne Hobby dlg 1000 با دست پرتاپ شده و روی جریان هوای گرم قرار میگیرد و به کمک سرو و بدون موتور هدایت میشود. 

مشخصات هواپیمای مدل TechOne Hobby Dlg 1000:

  • طول بال : 995mm
  • طول هواپیما : 812mm
  • وزن پرواز : 199g
  • سروو : 4 عدد 3.6g
  • باتری پیشنهادی: 2S 250-400MAH

هواپیمای techone dlg 1000

هواپیمای techone dlg 1000

هواپیمای techone dlg 1000

هواپیمای techone dlg 1000

سوالی دارید؟

 

 

ماشین کنترلی تیز Wltoys A969A/ایستگاه پرواز

هم بازی شدن با یک ماشین کنترلی جزو آن دسته از سرگرمی هایی است که هیچ گاه قدیمی نمی شود. این روزها با حرفه ای تر شدن دنیا، ماشین های کنترلی نیز به مراتب نسبت به نسل گذشته ی خود حرفه ای و واقعی تر شده اند. در میان برندهای معتبر در زمینه تولید ماشین های کنترلی، برند WLTOYS از جمله نام های آشنایی است که محصولاتی با کیفیت و اصالت در قیمت های متنوع روانه باز کرده است و فروشگاه ایستگاه پرواز نیز میزبان شمار زیادی از این ماشین های آرسی خوش کیفیت و خوش قیمت است. در این صفحه به معرفی ماشین کنترلی WLTOYS A969A میپردازیم که مشابه محصولات دیگر این فروشگاه مانند ماشین کنترلی A969، ماشین کنترلی A969B است. با هم با این محصول منحصر به فرد بیشتر آشنا شویم.

 

 

 

 

ماشین کنترلی wltoys A969A

 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X27/ایستگاه پرواز

یکی از فاکتورهای تعیین کننده در محبوبیت در میان محصولات مشابه، طراحی ویژه و منحصر به فرد خواهد بود. آنچه مسلم است آن است که بازار چین مملو از طراحان قابلی است که تبحر خاصی در ارائه محصولات چشم نواز دارند. صفحه ی پیش روی شما به معرفی محصولی خواهد پرداخت که شاید اولین نکته چشم گیر آن، تفاوت ظاهری متفاوت و ویژه آن است. کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X27 به لحاظ کارایی و قابلیت ها، مشابه سایر کواد کوپترهای بدون دوربین در ایستگاه پرواز است، اما همانطور که از تصاویر این کوادکوپتر پیداست، تفاوت ظاهری این پهپاد نسبت به پهبادهای مشابه می تواند فاکتور تاثیرگذار در انتخاب این کوادکوپتر مبتدی از بین سایر کوادهای مشابه سایما باشد. بهتر است با این کوادکوپتر بیشتر آشنا شویم.

 

 

 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X27

 

رادیو کنترل فوتابا 6 کانال مدل 6K/ایستگاه پرواز

اگر رادیوکنترل را از کنار یکی از محصولات آرسی حذف کنید، عملا جز ماکت چیزی نخواهید داشت. بنابراین لازمه‌ی یک خلبانی عالی برای مولتی روتور و هواپیمای مدل ، یک رادیو کنترل خوب است. از طرفی برند فوتابا از آن دست برندهایی است که هیچ احتیاجی به بررسی از سوی مخاطب و همچنین تبلیغ از سوی ارائه کننده ندارد. کیفیت ساخت آیتم‌های مختلف این برند به قدری بالاست که شما باید با خیال راحت فقط نسبت به تعداد کانال، کارایی و البته قیمت آیتم برای خرید آن تصمیم گیری کنید. 
رادیو کنترل فوتابا 6K یکی از محصولات ساخت فوتابا است که با قابلیت برنامه ریزی ، حافظه  30 مدل، سازگاری کامل با S.Bus/S.Bus2 و تلمتری ، امکان پرواز خوب را به سادگی فراهم می‌کند. به روزرسانی این رادیو کنترل به نسخه 2 می‌تواند کارایی این رادیو را تا حد زیادی بهبود بخشد. 
 

 

 

لگو پورشه دکول (Decool) مدل GT3 RS 3368A/ویژه ایستگاه پرواز

لگو «GT3 RS 3368A» با 2728 تکه مختلف توسط برند «دکول» برای بزرگسالان طراحی شده است. تعداد قطعات این lego در نگاه اول زیاد به نظر می‌رسد اما این قطعات به شما کمک می‌کند تا در حین ساختن این ماشین پورشه بسیار زیبا، مهارت‌های انگشتانش را تقویت کرده و میزان تمرکزتان افزایش یابد.

لگو 3368A به فرد کمک کرده تا پورشه مورد علاقه‌ا‌ش را ساخته و به عنوان یک دکوری زیبا استفاده کند. 

تمامی قطعات lego ۳۳۶۸A از پلاستیک مرغوب و با کیفیت ABS ساخته شده و فاقد هرگونه مواد سمی است. در نظر داشته باشید در طراحی این محصول قطعات ریزی به کار رفته است بنابراین باید آن را دور از دسترس کودکان زیر سه سال نگهداری کرد.

 

لگو دکول (Decool) مدل GT3 RS 3368A

کوادکوپتر دوربین دار Syma Z1 با بازوهای تاشو/ایستگاه پرواز

بدون شک تا کنون نام برند سایما را بارها و بارها شنیده‌اید به رندی که نام آن خیال کاربران را از بابت کیفیت و قابلیت هایی که در ازای قیمت تعیین شده برای یک محصول به دست می آورند راحت می کند. برند سایما بیشتر تولیدکننده کوادکوپترهای مبتدی است که کار خود را با کوادکوپتر ها و هلیکوپترهای بدون دوربین کوچک آغاز کرد اما رفته رفته با اضافه کردن دوربین و سایر قابلیت ها به کوادکوپتر ها به دلیل کیفیت خود و تنوع محصولات و همچنین قیمت مناسب جای خود را در دل کاربران باز کرد. این شرکت به قدری در زمینه کاری خود معتبر که کاربران زیادی خود را ملزم می‌کند تا حتماً یکی از محصولات این شرکت را خریداری کنند چون خیالشان از بابت کیفیت راحت است.

شرکت سایما به تازگی از کوادکوپتر رونمایی کرده که مشابه آن را تا پیش از این ارائه نکرده بود. تا کنون این برند مدل های بسیار زیادی از انواع هلیکوپتر ها و کوادکوپتر ها را به بازار عرضه کرده، از انواع کواد کوپتر های کوچک، دوربین دار، بزرگ ،دوربین دار با ارسال زنده تصویر، جی پی اس دار، دوربین دار با قابلیت چرخش دوربین و غیره . اما تا کنون کوادکوپتر ای که قادر به تاشو بودن بازوهای خود باشد در بین محصولات این شرکت ندیده بودیم. شاید بهتر است بگوییم که جای یک کوادکوپتر تاشو در بین محصولات شرکت سایما حسابی خالی بود.

 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار syma Z1 با بازوهای تاشو