ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

هلیشات دوربین دار تاشو F69 با ارسال زنده تصویر/ایستگاه پرواز

کوادکوپتر تاشو دوربین دار F69 با ارسال زنده تصویر

با یک محصول فوق العاده جذاب از دسته ی کوادکوپترهای دوربین دار در خدمت شما عزیزان ایستگاه پرواز هستیم.  اینکه از بین دسته های مختلف محصولات آرسی فروشگاه مثل ماشین های کنترلی و هواپیمای مدل و...  وارد این صفحه شده اید، نشان میدهد که کشف دنیای جدید پرواز با پهپادها و تماشای جهان از دریچه ی دوربین این موجودات پروازی برای شما متفاوت و جذاب بوده است. اینکه بتوانید کنترل یک کواد کوپتر چهار موتوره را در آسمان به دست بگیرید و حتی کار هلی شات را با آن تجربه کنید، مطمئنا شگفت انگیزاست. در بین کواد کوپترهای دوربین دار ایستگاه پرواز، کوادکوپتر دوربین دار F69  یکی از گزینه هایی است که در عین قیمت مناسب، می تواند با گزینه های پروازی متفاوت خود، هیجان هرچه بیشتر و لذت وافر را در حین پرواز به شما منتقل کند. در ادامه با ویژگی های این محصول آشنا خواهیم شد. با ایستگاه پرواز همراه باشید. 


کوادکوپتر دوربین دار F69 با ارسال زنده تصویر

دوربین

و ارسال زنده تصویر

چون جذاب ترین ویژگی کوادکوپترها قابلیت حمل دوربین آنهاست، بهتر است با این خصوصیت جذاب شروع کنیم. کوادکوپتر F69  دارای دوربین با کیفیت تصویربرداری HD است. در اکثر کوادکوپترهای دوربین دار در رنج قیمتی مشابه، دوربین  به طور ذاتی  بر روی بدنه ی کواد سوار شده است و قابلیت جدا شدن از بدنه وجود ندارد. اما این مسئله در مورد کوادکوپتر F69 صادق نیست. دوربین این پهپاد قابلیت سوار شدن و جدا شدن از بدنه کواد را دارد. این ویژگی می تواند از این جهت ممتاز باشد که در مواردی که نخواهید در حین پرواز تصویربرداری یا عکسبرداری انجام دهید، آن را جدا کنید تا هم زمان پرواز با پرنده را به دلیل کاهش وزن افزایش دهید، و هم اینکه اگر برای اولین بار قرار است هدایت یک پهپاد یا در اصطلاح رایج یک پهباد را در دست بگیرید، برا ی جلوگیری از آسیب های احتمالی به دوربین، آن را در پروازهای آغازین جدا کنید. 

از این نکته که عبور کنیم،  نکته ی جالب دیگر در مورد دوربین این کوادکوپتر، شمایل متفاوت آن است. دوربین این کوادکوپتر شما را یاد دوربین های کوادکوپترهای کمی حرفه ای تر می اندازد. کوادکوپترهایی مانند کوادکوپتر S70W! همین شکل و شمایل متفاوت می تواند برای عده ای جذاب باشد.

اما نکته ی مشترک در مورد کوادکوپتر های دوربین دار قابلیت ارسال زنده تصویر در آنهاست. یعنی شما قادر هستید در حین پرواز پرنده ی خود در فراز آسمان  تصاویر را از چشم دوربین کواد ببینید. اینکه تصاویر ارسالی در کجا دریافت خواهند شد نیز کاملا ساده است! صفحه ی گوشی شما قرار است به عنوان مانیتور برای شما نقش آفرینی کند. اینکه این انتقال تصویر از چه طریقی میسر می شود هم ساده است! از طریق امواج وای فای. 

شاید فکر کنید برای انتقال زنده تصویر از پهپاد به گوشی موبایل شما نیازمند اینترنت هستید! خیر. اینگونه نیست. تنها کافی است WiFi گوشی موبایل خود را روشن کنید. 

چگونه تصاویر را بر روی گوشی موبایل خود دریافت کنیم

برای آنکه تصاویر را بر روی گوشی موبایل خود ببینید، باید نرم افزار مربوط به پهپاد خود را دانلود کنید. برا ی اینکار نیازی نیست در جای خاصی دنبال نرم افزار مربوطه بگردید! فقط کافی است کد QR بر روی دفترچه محصول را اسکن کنید تا نرم افزار مختص کوادکوپتر بر روی گوشی شما ظاهر شود و شما آن را دانلود کنید.  گفته شد برای انتقال زنده تصویر از کواد کوپتر به گوشی خود باید از امواج وای فای استفاده شود. اما در واقع برای هلی شات کردن شما نیازی به بسته ی اینترنتی ندارید، مثل زمانی که از نرم افزار shareit استفاده می کنید.  تنها باید  WiFi گوشی شما روشن باشد. پس از روشن کردن وای فای، نام مربوط به کوادکوپتر خود را درلیست وای فای های ظاهر شده پیدا کنید و به آن متصل شوید. همین. حالا می توانید وارد نرم افزار دانلود شده شوید و از قابلیت های این برنامه که یکی از آنها مشاهده تصاویر آنلاین از کواد کوپتر است، لذت ببرید. 

گزینه های پروازی نرم افزار کوادکوپتر دوربین دار F69

مدهای پروازی متفاوتی را می توانید در نرم افزار کوادکوپتر F69 تجربه کنید. هر کدام از این مدهای پروازی می تواند لمس دنیای متفاوتی از خلبانی یک پهپاد را به شما هدیه بدهد.

مد جاذبه

یکی از مدهای پروازی در دسترس مد پروازی جاذبه است. برای آنکه پرواز در این مد را تجربه کنید باید مد Gravity را در نرم افزار فعال کنید. پس از آن کافی است گوشی موبایل خود را به جهات حرکت دهید. خواهید دید که پرنده شما نیز در همان جهت در آسمان پرواز خواهد کرد. در واقع در مد جاذبه شما دیگر نیازی به لمس دکمه های جهتگیری بر روی نرم افزار و یا استفاده از دکمه های رادیو کنترل برای هدایت پهباد خود ندارید. فقط کافی است  برای مثال برای حرکت به چپ گوشی را به سمت چپ متمایل کنید و بالعکس. 

حرکت کوادکوپتر در مسیر از پیش تعیین شده

یکی دیگر از قابلیت های پروازی که در نرم افزار موبایل کوادکوپتر f69  وجود دارد، امکان مسیردهی پرواز و فعال کردن پرواز خودکار است. برای این مد پروازی باید بر روی صفحه ی گوشی خود مسیر پروازی دلخواه را رسم کنید. پس از آن با فعال کردن مد trajectory flight خواهید دید که کواد طبق مسیر رسم شده به پرواز در خواهد آمد. به همین سادگی و به همین دلچسبی. 

نشست و برخاست تک دکمه

بسیاری از کسانی که در حال مطالعه این صفحه هستند، قرار است برای اولین بار وارد دنیای پرواز یک کوادکوپتر شوند. یکی از نکته های حیاتی در ایمنی پرواز با کواد کوپترها، بلندن کردن و نشاندن سالم کواد است. این قابلیت برای افرادی که تجربه بدست گرفتن یک کواد را پیش از این داشته اند، کار ساده ای است. اما اگر تازه کار باشید، همین کار ساده ممکن است برایتان دشوار به نظر برسد. به همین دلیل در اکثر کوادکوپترهای مبتدی  از یک تک دکمه برای برخاست و نشست کواد استفاده می کنند. یعنی برای آنکه پرواز را شروع کنید، تنها کافی است یک دکمه بر روی رادیوکنترل محصول را بزنید (طبق توضیحات عکس رادیوکنترل محصول) و خواهید دید که کواد تا یک ارتفاع مشخص بالا میاید و منتظر دستور بعدی شما خواهد ماند. نشاندن پهباد هم به همین شکل انجام می شود. یک دکمه را فشار می دهید و کوادکوپتر شما در نقطه ای فرود خواهد آمد. 

مد هدلس

همانطور که میدانید دستورات راست، چپ، عقب و جلوی خلبان روی کوادکوپتر زمانی به درستی اجرا می شود که سر پرنده دقیقا در جهت جلوی رادیو کنترل قرار گیرد. هر زاویه‌ای که جهت جلوی پرنده با رادیو کنترل داشته باشد، باعث خواهد شد تا دستورات راست و چپ و عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا نشده و این موضوع در هنگام گریز از موانع و سعی در عدم برخورد با آنها به شدت نمود خواهد کرد. اما با استفاده از مد هدلس میتوانید پرنده را در حالت بی سر قرار داده ، تا دستورات راست چپ عقب و جلو خلبان را فارغ از جهت سر پرنده به درستی اجرا کنند. استفاده از این مد برای خلبانان مبتدی و تازه کار بسیار مهم و حیاتی می باشد. کوادکوپتر دوربین دار F69  با بهره‌مندی از مد هدلس امکان کنترل ساده تر توسط خلبانان مبتدی را فراهم می‌کند.

طراحی خارجی و بازوهای تاشو

اما کوادکوپتر دوربین دار تاشو F69 به لحاظ شمایل نیز یک کوادکوپتر خاص و متفاوت است. برجسته ترین نکته در مورد طراحی این کواد کوپتر تاشو بودن بازوهای آن است. این ویژگی یک نکته بسیار ممتاز در مورد کوادکوپترهاست، چراکه در صورت قابلیت باز و بسته شدن بازوها، امکان حمل و نقل آنها نیز ساده تر خواهد شد. اما جدا ازین خصوصیت، وجود پایه های چراغ دار از نکات مثبت دیگر این پهپاد است که پرواز با آن را زیباتر می کند و در عین حال پرواز در شب را نیز برای این پرنده میسر می کند. 

جمع بندی

در بین کوادکوپترهای مبتدی معرفی شده در ایستگاه پرواز، کوادکوپتر دوربین دار تاشو F69 به لحاظ قابلیت های فرمی و نرم افزاری می تواند یک گزینه  ی مناسب برای  خرید محسوب شود. قابلیت  کنترل دوگانه هم با رادیوکنترل و هم با گوشی به شما اجازه میدهد، تجربه های متفاوتی را از هدایت یک مولتی روتور  با این کوادکوپتر رقم بزنید. وجود دوربین با قابلیت ارسال زنده تصاویر با کیفیت hd نیز باعث می شود رنگ زیباتری به تجربه های پرواز خود بزنید. ناگفته نماند این محصول برای افراد بالای 14 سال مناسب است. پس اگر دنبال یک هدیه متفاوت برای خود یا عزیزانتان هستید، کوادکوپتر دوربین دار تاشو F69 را در ذهن داشته باشید. 

 

کوادکوپتر دوربین دار F69 با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر دوربین دار F69 با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر دوربین دار F69 با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر دوربین دار F69 با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر دوربین دار F69 با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر دوربین دار F69 با ارسال زنده تصویر

کوادکوپتر دوربین دار F69 با ارسال زنده تصویر

سوالی دارید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی