ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بدون مقدمه چینی های بی مورد برویم سر اصل ماجرا. هلی شات مویک مینی دو بهتر است یا نسخه ی قبلی یعنی مویک مینی؟!

هر دو این پهپادها دارای ابعاد کوچک و وزن سبک هستند، اما هنگامی که در مورد قابلیت های ویدیویی و پروازی آنها مقایسه شود، خواهیم دید که برنده ی این قیاس به وضوح مویک مینی 2 خواهد بود. اما چرا؟ با ایستگاه پرواز همراه باشید تا با هم به پاسخ این سوال بپردازیم.

 

 

هلی شات با مویک مینی Mavic Mini: کوچک تر، سبک تر، بهتر

هنگامی که پهپاد

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک)/ایستگاه پرواز

با معرفی یک محصول کاملا متفاوت از دیگر محصولات ایستگاه پرواز در خدمت شما هستیم. کوادکوپتری که در این صفحه به بررسی آن خواهیم پرداخت، دارای شخصیتی فیک اما با قابلیت های یک کواد کوپتر مبتدی مانند کوادکوپتر d5hw است. کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 یک پهپاد با قابلیت کنترل از راه دور است که شکل ظاهری آن بر پایه ی پرنده محبوب شرکت DJI یعنی سری مویک طراحی شده است. اگر به دنبال خرید یک محصول با قابلیت های یک کوادکوپتر مبتدی اما ظاهر حرفه ای هستید، بهترین انتخاب بازار پیش روی شماست. با ایستگاه پرواز همراه باشید.

طراحی تاشو

نمی توان ادعا کرد که یک کوادکوپتر برا ساسا طرح خارجی هلی شات های سری مویک طراحی شده است اما دارای بازوهای تاشو نیست! همانطور در مشخصات کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 در بالای صفحه برای ابعاد آن نوشته شد است، بازئهای این کواد کوپتر جذاب قابلیت تا شدن و باز شدن دارند. بنابراین شما می توانید براحتی با بستن بازوهای پرنده جابجاپذیری و حمل و نقل آن را راحت تر کنید. یادتان باشد که برخورداری از بازوهای تاشو از جمله ویژگی های مثبت در کوادکوپترها به شمار میاید که برای بسیاری از افراد دارای جذابیت خاصی است. 

 

کوادکوپتر تاشو دوربین دار D18 (شبه مویک) با ارسال زنده تصویر