ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

دوربین ورزشی ضد آب 4K Wifi Sport Cam دارای وای فای/ایستگاه پرواز

یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار که با سادگی و با هزینه بسیار کمتر میتواند جایگزین مناسبی برای دوربین های گوپرو باشد، دوربین ورزشی ضد آب HD 1080P با کیفیت 4k است. این دوربین با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K با 10 فریم بر ثانیه و 1080p با  30 فریم بر ثانیه و 720p با  60 فریم بر ثانیه را دارا و عملا در بین دوربین های هم قیمت خود یک اعجوبه به حساب می آید. قابلیت کنترل از راه دور این دوربین نیز یکی دیگر از ده ها ویژگی است که جذابیت زیادی برای کاربران آن دارد.

دوربین  با کیفیت 4k   یک دوربین عکاسی فوق العاده با کیفیت است که با وزن کم و ابعاد مناسب برای نصب روی مولتی‌روتورها، حتی مولتی‌روتورهای مبتدی میتوانید گزینه بسیار خوبی برای تبدیل کوادکوپتر شما به یک وسیله تصویربرداری با حداقل قیمت باشد. این دوربین را به راحتی می‌توانید روی کوادکوپترهای سری X8 سایما، کوادکوپتر تارانتولا ، کوادکوپتر Q303  ، کوادکوپتر MJX 101 و در یک کلام هر کوادکوپتری در این ابعاد نصب کنید و آنها را به یک مولتی‌روتور تصویربرداری تبدیل کنید.

دوربین ورزشی ضد آب HD 1080P

کشف اکسیژن در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی/جمع کنیم بریم/رکنا

رکنا: برای نخستین بار در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی مولکول اکسیژن قابل تنفس رصد شده است. اکسیژن در این کهکشان ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در راه شیری است.

کشف اکسیژن در یک کهکشان خارج از منظومه شمسی

به گزارش رکنا، ستاره شناسان برای نخستین بار مولکول‌های اکسیژن را در یک کهکشان خارج ازمنظومه شمسی رصد کردند.

گروهی از محققان در رصد خانه «شانگهای آسترونومیکال» این کشف را انجام داده‌اند. ستاره شناسان با تحلیل امواج نوری که از کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» به زمین می‌رسد، متوجه حضور مولکول‌های اکسیژن در آن شدند. این کهکشان در فاصله ۵۸۱ میلیون سال نوری زمین قرار دارد.

جالب آنکه به طور معمول وجود اکسیژن و گازهای دیگر در اتمسفر زمین، خوانش دقیق امواج نوری از کهکشان‌های دوردست را سخت‌تر می‌کند. این امواج نوری به طور معمول در عناصر گازی مختلف جذب یا به وسیله آنها به سمت دیگری تابیده می‌شوند و به همین دلیل خوانش دقیق آنها غیر ممکن است.

اما امواج نوری «مارکاریان ۲۳۱» از «یک شی آسمانی شبه ستاره ای»(QSO)تابیده شده‌اند. اشیا شبه ستاره‌ای طبقه‌ای از اشیاء فراتر از کهکشان راه شیری هستند که از نظر بصری شبیه ستاره هستند اما طیف نوری که می‌تابانند قرمز است. کوازارها منابع امواج رادیویی قدرتمند و شبیه ستاره هستند.

خوانش امواج نور از دو نقطه مختلف انجام شد که یکی از آنها تلسکوپ ۳۰ متری IRAM در گرانادا اسپانیا و دیگری تلسکوپ Northern Extended Millimeter Array در کوه‌های آلپ فرانسه بود.

با توجه به خوانش ها دانشمندان تخمین زدند اکسیژن موجود در کهکشان «مارکاریان ۲۳۱» احتمالاً ۱۰۰ بار بیشتر از مقدار رصد شده در کهکشان راه شیری است

کوادکوپتر دوربین دار Syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر/ایستگاه پرواز

یکی از روش های برند سازی تکرار کیفیت مشابه در عین افزودن ویژگی های مثبت دیگر است. شرکت سایما که تاکنون حرف اول را در بین سازندگان کوادکوپترهای تفریحی در دنیا می زند، از این فرمول در ساخت پهپادهای خود بسیار بهره برده است. کوادکوپتر های سری X5 از آن دست محصولاتی هستند که در عین حفظ کیفیت در نمونه های متفاوت آن مانند هلی شات X5SW، X5UW و X5C ...، دارای ویژگی هایی نیز هستند که آنها را از هم متمایز می کند. در این صفحه به معرفی کوادکوپتر سایما X5UW-D می پردازیم که همانطور که از اسم آن پیداست، نمونه ارتقا یافته ی هلی شات X5UW است. با ایستگاه پرواز همراه باشید.

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

دوربین

کوادکوپترها به خودی خود ابداعات جذابی در قرن حاضر هستند، اما آنچه جذابیت آنها را چند برابر می کند برخورداری آنها از دوربین است که کارایی آنها را به مراتب بالاتر از یک وسیله تفریحی می برد. اگر کوادکوپتر خریداری شده توسط شما دارای دوربین باشد، عملا شما با یک تیر دو نشان زده اید! هم پرواز یک پهپاد را تجربه خواهید کرد و هم می توانید مانند یک عکاس حرفه ای تصاویر هوایی جذابی را با کوادکوپتر خود ثبت نمایید. کوادکوپتر X5UW-D نیز مجهز به دوربین وای فای 720 پیکسل است که می توانید با آن تصاویر و ویدیوهای زیبایی را در حین پرواز از محیط اطراف خود به خاطره بگذارید.

کوادکوپتر دوربین دار Syma X25W/ایستگاه پرواز

معرفی اجمالی کوادکوپتر دوربین دار Syma X25W

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

اگر اکنون این صفحه از سایت ایستگاه پرواز را باز کردید و مشغول مطالعه جزئیات کوادکوپتر سایما Syma X25W هستید بدون شک با برند سایما و کیفیت آن آشنایی دارید. این شرکت مدت‌هاست که در ساخت کواد کوپتر های مبتدی و هلی شات های دوربین دار در رنج قیمت مناسب فعالیت دارد.محصولات این شرکت همانگونه که می دانید برای کاربران مبتدی که به تازگی وارد دنیای کوادکوپتر ها و مولتی روتور ها شده اند و همچنین برای افرادی که قصد خرید یک هلی شات به منظور تفریح و تصویربرداری شخصی را دارند بسیار مناسب است.

یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت کوادکوپتر سایما x25 پرو است که بعد از رونمایی طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و مشتریان زیادی را هوادار خود نمود. بنابراین شرکت تولیدکننده یعنی سایما تصمیم گرفت نسخه دیگری از این کوادکوپتر یعنی ما X25W را روانه بازار کند. این هلی شات در واقع مدلی مابین کوادکوپتر X5UW و کوادکوپتر X25 pro است. یعنی شرکت سایما مدلی مشابه با دو آیتم از پر طرفدارترین کوادکوپترهای خود را تولید کرده است.

به طور خلاصه می توان گفت که کوادکوپتر سایما Syma X25W تشابهات زیادی با مدل X25 pro دارد و فقط از داشتن جی پی اس بی بهره است و همین موضوع باعث شده تا عملکرد های زیاد با قیمت مناسب به مشتریان ارائه شود که در ادامه به بررسی دقیق تر این مدل هلی شات خواهیم پرداخت.

ساخت یک هدست واقعیت مجازی ۸K برای ناسا/بیتوته

اخبار,اخبارتکنولوژی,هدست

بیتوته: یک هدست بزرگ واقعیت مجازی در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی شد که تصاویر را با کیفیت ۸K ارائه می‌دهد و به منظور استفاده توسط ناسا و ارتش برای آموزش نیروهای خود استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سال‌ها است که متخصصان ساخت هدست‌های واقعیت مجازی(VR) در شرکت"VRgineers" اقدام به ساختن هدست‌های واقعیت مجازی برای بازار حرفه‌ای و سازمانی از جمله برای موسسات دولتی مانند ناسا می‌کنند.