ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپترهای جنگنده در پایگاه اصلی خاورمیانه

یک پایگاه هوایی مهم ایالات متحده در خاورمیانه اولین کواد کوپترهای ضد هواپیمای بدون سرنشین خود را برای امنیت بیشتر و دفاع محیطی دریافت کرده است.

اعضای اسکادران 379 نیروهای امنیتی اعزامی در پایگاه هوایی الودید قطر، شروع به اجرای سامانه های هوایی ضد سرنشین ضد کوچک یا CUAS برای نظارت بیشتر و خنثی سازی هواپیماهای بدون سرنشین دشمن کرده اند که می توانند در مناطق عملیاتی حیاتی پایگاه ، ویرانی ایجاد کنند.

طبق عکس های همراه ، الودید اولین پایگاه فرماندهی مرکزی ایالات متحده است که هواپیماهای بدون سرنشین را که شامل کوادکوپتر و هگزاکوپتر است ، دریافت می کند. این پایگاه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین جدید در ماه مارس نمایش های آزمایشی را انجام داد.

رایان والترز ، از اسکادران 379 نیروهای امنیتی اعزامی ، در این خبر گفت:"هدف این برنامه ایجاد اقدامات متقابل برای الودید است که به عنوان آخرین خط دفاعی در برابر همه تهدیدهای کوچک UAS محسوب می شود." 

والترز گفت: اپراتورها قبل از استفاده از آنها باید 12 تا 15 ساعت آموزش روی هواپیماهای بدون سرنشین داشته باشند. به عنوان بخشی از یک دوره 40 ساعته ، این دستورالعمل همچنین شامل نحوه استفاده از دوربین های داخلی است که می توانند تهدیدهای احتمالی را ردیابی و تعیین کنند.

طی چندین سال گذشته ، واحدهای رزمی در خارج از کشور مجهز به سیستم های غیرفعال کننده هواپیماهای بدون سرنشین مانند Dedrone's DroneDefender ، سلاح شلیکی شده اند که آنها را با امواج رادیویی از کار می اندازد.

 

 

در ماه دسامبر ، پایگاه نیروی هوایی تراویس در کالیفرنیا اولین هواپیمای بدون سرنشین کوادکوپتر خود را که توسط Easy Aerial ساخته شده؛ دریافت کرد، که به شما امکان می دهد قبل از رفتن به یک صحنه ، تهدیدات بالقوه را برای تهدیدات هوایی تجزیه و تحلیل و انتقال دهد.

این ابتکارات بخشی از تلاشهای ارتش برای حفاظت بهتر از پایگاهها و جلوگیری از حملات در میان تهدیدهای افزایش یافته از هواپیماهای بدون سرنشین کوچک است - صرف نظر از پیچیدگی آنها - که برای ایجاد اختلال در عملیات یا جاسوسی هواپیماها طراحی شده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی