ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

رونمایی از بلندگوی هوشمند جدید گوگل/رکنا

رکنا: گوگل مدل جدیدی از بلندگوی هوشمند نست را تولید کرده و تصاویری که به منظور تأیید فنی این بلندگو منتشر شده به گمانه زنی در این زمینه دامن زده است.

به گزارش رکنا،  این بلندگو که احتمالاً شاهزاده نام خواهد داشت از نظر ابعاد مابین بلندگوهای هوشمند مینی و مکس خواهد بود و البته شاهد تغییراتی در ظاهر و قابلیت‌های آن نیز خواهیم بود.

جدیدترین نسل بلندگوی هوشمند گوگل به بازار آمد

بلندگوی یادشده قادر به اجرای فرامین صوتی مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به پخش موسیقی، اخبار، اعلام وضعیت آب و هوا، جستجو و غیره اشاره کرد.

طراحی پارچه‌ای بدنه، یک پایه پلاستیکی در زیر بلندگو و یک چک قطع و وصل برق در کنار دکمه قطع صدا از جمله امکانات این بلندگو است.

بلندگوی یادشده که با برنامه دستیار گوگل نیز سازگار است دارای چراغ‌های ال ای دی برای نشان دادن فعالیت نیز هست و ارتفاع آن از ۲۱ سانتیمتر فراتر نمی‌رود.

انتظار می‌رود رونمایی از این بلندگو همراه با گوشی هوشمند پیکسل ۵ و سرویس پخش ویدئوی آنلاین جدید گوگل در آینده نزدیک صورت بگیرد.

در پهپادهایی که دارای دوربین هستند و از آنها برای تصویربرداری استفاده می شود، از دوربین هایی با کیفیت ویدیو ۴k استفاده می شود. فیلمبرداری با این تجهیزات حرفه ای به مراتب ساده تر از عکسبرداری خواهد بود، زیرا برای ثبت یک تک شات، کوادکوپتر شما باید در حالت ساکن و بدون لغزش تصویربرداری کند، و فراهم آوردن این شرایط تا حدودی دشوار است.

 

اکثر دوربین های هلی شات ها دارای سنسورهای کوچکی مانند دوربین های جمع و جور هستند، به همین دلیل محدوده ی دینامیکی آنها محدود است و عملکرد آنها در شرایط نور کم عالی نیست. رزولوشن تصاویر نیز معمولا بیشتر از ۱۶-۲۰ مگاپیکسل نخواهد بود.

ماشین کنترلی دریفت Wltoys P959/ایستگاه پرواز

به جرات میتوان گفت گستردگی دنیای آرسی به قدری است که اگر کاربرانی با سخت گیری و مشکل پسندی بالا هم وارد آن شوند، به خوبی گزینه های مناسبی را برای خود پیدا می‌کنند. خوشبختانه تمام حوزه‌های آرسی از مولتی روتور گرفته تا هواپیما و هلیکوپتر از این مزیت فوق العاده برخوردار است . دسته ماشین‌های کنترلی هم از این قاعده مستثنی نیست ، بنابراین میتوانید جلوه واقعی هر چه در ذهن دارید را در آن پیدا کنید. 

یکی از گزینه‌های جذاب در این دسته، ماشین کنترلی Wltoys P959 است که به دلیل طراحی ظاهری خاص، قدرت بالا ، قیمت مناسب و همچنین امکان مانورهای دیدنی از جمله حرکت ماشین روی دو چرخ عقب از طرفداران زیادی برخوردار بوده و از کارهای پرفروش شرکت Wltoys و همچنین فروشگاه ایستگاه پرواز است. 
 


 

شرایط سفر به مریخ مهیا شده است/برنا نیوز

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سفر به مریخ یکی از سفرهای دشوار بوده که در حال حاضر نیز سخت‌تر شده است. تیمی از دانشمندان ناسا با ارائه اقدامات لازم، به کمک یک روبات مریخ‌نورد این چالش را برطرف کرده است. این روبات اخترشناس قرار است در سیاره سرخ به دنبال هرگونه نشانه‌ای از زندگی گشته و راهی برای حضور کاوشگران انسانی و هموار کردن نمونه‌های سنگ و خاک برای ارسال به زمین پیدا کند.  

علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام و پیوستن به این گروه اجتماعی یک نشان اجتماعی ناسا دریافت کنند که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می‌شود. از این طریق می‌توان از مراکز و امکانات فضایی ناسا بازدید کرد. افراد علاقه‌مند همچنین می‌توانند به طور مستقیم و از طریق فضای مجازی با اعضای تیم ناسا تعامل داشته باشند.

شرایط سفر به مریخ مهیا شده است

نکات جالب ماشین های کنترلی/ایستگاه پرواز

بیاید فقط ی موجود دوپا که مالک ی ماشین کنترلیه، نباشیم! می تونیم ی آدمی باشیم که کمی بیشتر از تاریخچه ماشین کنترلی می دونه و میتونه ی جور دیگه م عرض اندام کنه:)

بریم ببینیم چی دست مونو میگیره..

 

اولین موتور مدل RC

تحقیقات نشون میده که اولین شخصی که موتور مدل RC رو رونمایی کرد، نیکولا تسلا بوده که در سال ۱۸۹۸ این حرکتو زده. بعدش در دهه ۶۰ میلادی بود که ماشین های آرسی توسط El-Gi به تولید انبوه رسیده. اولین مدل آرسی ام که فروختن، ماشین آرسی با مقیاس ۱:۱۲ مدل فراری ۲۵۰LM بوده تو UK.

 

ماکت فلزی بیل مکانیکی راه سازی Huina 1910 مقیاس 1:40

 معرفی ماشین های راهسازی کنترلی Huina  در ایستگاه پرواز، به عنوان اولین ماشین های راهسازی در سایت بسیار شیرین و لذت بخش بود. اینبار نوبت به معرفی ماکت های راهسازی برند Huina میرسد که در نوع خود ماکت های جدید و متفاوت هستند که حال و هوای خوبی نیز با خود به همراه دارند. پس اولین نکته در مورد این محصولات کلکسیونی آن است که شما با  ماشین کنترلی روبرو نیستید. یعنی قابلیت حرکت با رادیوکنترل در این ماکت ها وجود ندارد. این صفحه به معرفی ماکت بیل مکانیکی راه سازی Huina 1812 میپردازد که دارای ویژگی های جذاب زیادی است. این ماکت همانطور که در نام آن گفته شده است 40 برابر کوچک تر از نمونه واقعی آن ساخته شده است. اما نکته مهم این است که ساخت چنین نمونه ی کوچکی از یک بیل مکانیکی راه سازی  در نهایت جزییات انجام شده است.

 

 

 

ماکت کامیون کنترلی Huina 1910 مقیاس 1:60