ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

کواد کوپتر - موتور سیکلت Flying Motorcycle/ایستگاه پرواز

اینکه یک اسباب بازی با تمام قابلیت ها داشته باشید میتونه خیلی جالب باشه. یعنی اسباب بازی ای که علاوه بر اینکه روی زمین میتونه راه بره، قابلیت پرواز رو هم داشته باشه. یعنی شما بتونید هم یک موجود زمینی داشته باشید و هم یک موجود هوایی! محصولی که تو این صفحه به شما معرفی میشه، دقیقا این ویژگی رو داره.کواد کوپتر - موتور سیکلت flying motorcycle علاوه بر اینکه قادره در روی زمین به کمک چرخ هاش راه بره، می تونه به کمک ملخ های سوار شده در پهلو چرخ ها نیز به راحتی روی آسمون هم پرواز کنه! به نظرم این ویژگی خیلی جذاب میتونه باشه و آدم رو یاد فیلم های سوپرمنی و تخلیلی میندازه. شما حتی می تونید در حین اینکه تو آسمون دارید پرواز می کنید، غلت 360 درجه هم بزنید!  این دیگه اوج حرکات نمایشی شما در حال پرواز می تونه باشه که لذت ش رو می تونید با این محصول جذاب و ارزون حس کنید. 

 

تانک کنترلی دریفت SG-1203 RC Tank/ایستگاه پرواز

کارخانه تبدیل سازی آرسی! یعنی هر چیزی که دور و برمون میبینیم ممکنه ی روز مدل آرسی شم از نزدیک شاهد باشیم! جالبه، فک کن مثلا مدل آرسی یخچال هم درست کنن، خیلی شیک قدم زنان بیاد دم در اتاق ت، درش وا شه، توام طبق معمول ی نگاه داخل ش بندازی و هیچی ام برنداری و بگی برو داداش سر جات! جالب میشه خدایی. اما اگه نخوایم فعلا خیلی رویاپردازی کنیم، باید به محصولات آرسی که همین الان در دسترس مون هستن بها بدیم. پیش تر از این با محصولاتی مانند کوادکوپتر، هلی شات، ماشین کنترلی، هلیکوپتر و هواپیمای مدل آشنا شده بودیم. امروز مدل آرسی ای دیگری رو قراره معرفی کنیم که در ادامه با اون بیشتر آشنا میشیم. با ایستگاه پرواز همراه باشید.
 

 

تانک کنترلی دریفت جنگی SG-1203 RC Tank

خیله خب. پس اینبار قراره در مورد مدل آرسی دیگه ای که دو زیست محسوب میشه صحبت کنیم یعنی تانک کنترلی  SG-1203 RC Tank. بله، همونطور که گفته شد این تانک با داشتن چرخ های ریلی هم می تونه تو آب راه بره و هم تو خشکی. یعنی  طبق ادعای کارخانه سازنده تا 5 سانتی متر میتونه تو آب فرو بره یعنی اینکه  شما می تونید تا جایی که قطعات الکترونیکی این تانک کنترلی تو آب فرو نرن، اون رو داخل آب هم حرکت بدید. ولی نه مثل تانک جنگی نقی و خانواده ش تو پایتخت که غرق کردن تانک رو و ازونور در نهایت سلامت خارج شدن! 

 

موتوری که داخل کیف جا می‌شود/رکنا

رکنا: یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

موتوری که داخل کیف جا می‌شود! + فیلم


به گزارش رکنا، یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که می‌تواند با سرعت ۲۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. همراه این موتور الکتریکی تاشو کیفی قرار دارد که می‌توانید آن را با خود به محل کار ببرید

کواد کوپتر دوربین دار Wltoys Q393-E با ارسال زنده تصویر/ایستگاه پرواز

شاید زمانی که از کوادکوپتر های مبتدی صحبت می‌شود اولین برندی که در ذهن کاربران نقش می‌بندد، کوادکوپترهای برند سایما باشد. اما بد نیست بدانید که برندهای معروفی مانند wltoys هم  کوادکوپتر هایی تولید می کنند که می تواند به راحتی با کواد کوپتر های سایما رقابت کرده و در بسیاری موارد بر آنها غالب شود. آپشن‌های هر آیتم از کوادکوپترهای  wltoys به اندازه‌ای زیاد است که می تواند به راحتی کاربران علاقه‌مند به برنده سایما را نیز به خود جذب کند.

یکی از مدل های بسیار جذاب و پر طرفدار این شرگت ، کواد کوپتر دوربین دار wltoys Q393-E با ارسال زنده تصویر است که به دلیل بهره مندی از قدرت بالا، ظاهر بسیار متفاوت، زمان پرواز بالا ، دوربین و ارسال زنده تصویر و ده ها ویژگی فوق العاده دیگر، عملا یکی از آیتم های بسیار پرطرفدار از محصولات شرکت wltoys است. در ادامه به بررسی این کواد کوپتر خواهیم پرداخت. 

 

کواد کوپتر دوربین دار wltoys Q393-A با ارسال زنده تصویر

 

 

 

گوشی‌های 5G در چین می‌تازند!/عصرایران

عصر ایران: بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، کاربران چینی ۴۸ درصد از تقاضا و فروش گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G را در سال ۲۰۱۹ میلادی به خود اختصاص داده است.

در طول یکی دو سال اخیر شرکت‌های تولیدکننده موبایل بسیاری به سمت و سوی توسعه و تولید گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت روی آورده‌اند.

گوشی‌های 5G

بر اساس این آمارها، هواوی و آنر در سال گذشته موفق شدند ۷۴ درصد از بازار گوشی های هوشمند 5G را به خود اختصاص دهند . این در حالیست که سهم سامسونگ به عنوان نخستین برند پرفروش و محبوب موبایل در جهان، در بازار گوشی‌های 5G تنها ۴۰ درصد ثبت و گزارش شده است.