ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ماشین کنترلی جیپ Double Eagle Jeep ویژه آفرود

هیجان آفرود همیشه از طرفداران خاص خود برخوردار بوده و هست. به طوریکه لذت بی مرز این کلاس از ماشین های کنترلی به گونه ای است که کاربران این حوزه مدام به فکر تغییر و تنوع در ماشین های خود هستند. شرکت های سازنده ماشین کنترلی هم به خوبی از این نیاز بازار آگاهی دارند مدل هایی را طراحی و تولید می‌کنند که بتواند علاوه بر ظاهر فوق العاده جذاب قدرت بسیار بالایی هم در عبور از موانع آفرود داشته باشد تا به خوبی بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران و علاقه مندان باشند.

یکی از معروف ترین ماشین های آفرود در دنیای واقعی هم جیپ ها هستند.  این ماشین ها در دنیای واقعی از تنوع و محبوبیت زیادی برخوردارند محصولی که در صفحه پیش روی شماست ماشین کنترلی جیپ با مقیاس یک هشتم است که از نظر جزئیات و شباهت به نمونه اصلی واقعا قابل تحسین است.
 





خرید ماشین کنترلی جیپ  Double eagle jeep ویژه آفرود

کوادکوپتر دوربین دار Syma X5UW با ارسال زنده تصویر

متفاوت بودن همیشه جذاب بوده ، هست و خواهد بود. دنیای مولتی‌روتورها و پهپاد‌های بدون سرنشین هم از این امر مستثنی نیست. شرکت syma به تازگی از یکی از متفاوت‌ترین کوادکوپترهای خود رونمایی کرده است. 

این پهپاد بدون سرنشین که x۵uw نام دارد، دارای ویژگی‌های جالب و منحصر به فردی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. 
 

معرفی پهپاد یا کوادکوپتر Syma X5UW با ارسال زنده تصویر

هلیکوپتر Syma S5 Speed/ایستگاه پرواز

پرواز دادن یک هلیکوپتر کنترل از راه دور از آن دسته فعالیت ها و تفریحاتی است که تمام سنین به آن علاقه‌مند هستند. یکی از گزینه های مناسب برای خرید یک هلیکوپتر ، هلیکوپتر سایما مدل S5 Speed است که علاوه بر قیمت مناسب از کارایی نسبتا خوبی برخوردار است.S۵ Speed  یک هلیکوپتر 3 کانال بوده که جز دسته مبتدی محسوب می‌شود.
 

 

لگو ماشین Race برند Decool مدل 3388

لگو «Decool 3388» با 3652 تکه مختلف توسط برند «دکول» برای بزرگسالان طراحی شده است. تعداد قطعات این lego در نگاه اول زیاد به نظر می‌رسد اما این قطعات به شما کمک می‌کند تا در حین ساختن این ماشین پورشه بسیار زیبا، مهارت‌های انگشتانش را تقویت کرده و میزان تمرکزتان افزایش یابد.

لگو 3388 به فرد کمک کرده تا ماشین مسابقه مورد علاقه‌ا‌ش را ساخته و به عنوان یک دکوری زیبا استفاده کند. 

تمامی قطعات lego ۳۳۸۸ از پلاستیک مرغوب و با کیفیت ABS ساخته شده و فاقد هرگونه مواد سمی است. در نظر داشته باشید در طراحی این محصول قطعات ریزی به کار رفته است بنابراین باید آن را دور از دسترس کودکان زیر سه سال نگهداری کرد.
 

 

لگو ماشین Race برند Decool مدل 3388

ماشین کنترلی جذاب Savage X4/ایستگاه پرواز

تک تک محصولات آرسی از جمله هواپیماها ، مولتی روتورها ، هلیکوپترها و ماشین کنترلی به خوبی قابلیت انتقال هیجان و انرژی را به کاربران علاقه‌مند دارند . آن دسته از کاربرانی که به ماشین کنترلی علاقه دارند باید انتخاب خود را بین ماشین های onroad و offroad محدود کنند. اگر علاقه شما بیشتر به سمت ماشین های offroad است یکی از گزینه های مناسب برای شما ماشین کنترلی Savage X۴   است که به دلیل قیمت فوق العاده و کارایی بالا از طرفداران زیادی برخوردار است.
 



 

کوادکوپتر دوربین دار Mjx Bugs 5w (دو باتری)

شرکت mjx از برندهایی است که جای خود را به خوبی در میان علاقه‌مندان به کواد کوپتر و هلیکوپتر باز کرده است.قیمت مناسب محصولات این شرکت و قابلیت های آیتم های آن موجب شده تا محصولات شرکت mjx  اولین گزینه برای انتخاب کاربران در هنگام خرید کواد کوپتر یا پهپاد باشد.

جالب اینجاست که هر بار که شرکت mjx از محصول جدید خود رونمایی می‌کند با وجود آشنایی کاربران با آن محصول به دلیل شباهت با آیتم های قبلی، آپشن ها و ویژگی های جدیدی در آنها وجود دارد که باعث شگفت زدگی کاربران هم می شود. شاید یکی از دلایل موفقیت شرکت mjx در ارائه محصولات خود همین ایجاد حس دوگانه در کاربران و علاقه مندان باشد.

این شرکت به تازگی از کوادکوپتر جدید خود رونمایی کرده که شاید اگر آن را در دسته کوادکوپترهای مبتدی قرار دهیم، کمی در حقش کم لطفی کرده ایم. بهره مندی آن از GPS ،قابلیت فالو می،  پرواز بسیار پایدار و کنترل آسان، دوربین و ارسال زنده تصویر تنها گوشه ای از قابلیت های بی نظیر این کواد کوپتر است. 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

 

دوربین کوادکوپتر X5SW و X5HW (سری X5)

دوربین یکی دیگر از قطعاتی است که ممکن است در هنگام سقوط و برخورد کوادکوپتر به موانع آسیب ببینید. محصولی که در صفحه پیش روی شماست، دوربین کوادکوپتر X5SW و X5HW است که ساخت شرکت syma بوده و دقیقا دوربینی فابریک پرنده است. بنابراین نیازی نیست از بابت مچ بودن این دوربین با کوادکوپتر نگران باشید.

 



 

 

سوالی دارید؟

هلیکوپتر Syma S107G/ایستگاه پرواز

پرواز یک هلیکوپتر هم مانند یک کوادکوپتر و هوایپما از جذابیت‌های خاصی برخوردار است که سن و جنس نمی‌شناسد. هرچه کنترل هلیکوپتر  ساده‌تر باشد، به خصوص برای افراد مبتدی بهتر خواهد بود. هلیکوپترها به سه دسته سه کانال و چهار کانال تفریحی و حرفه‌ای تقسیم می‌شوند. هلیکوپتر syma S۱۰۷G یک هلیکوپتر 3 کانال است که در عین کارایی بالا دارای قیمت مناسب و امکان کنترل ساده است. 

 

تعمیر هلی شات و کوادکوپتر

 

اگر اکنون در حال بازدید از سایت ما هستید بدون شک به هلی شات ها و کوادکوپتر ها علاقه‌مندید. این دنیایی جذاب و بی مرز به قدری دارای هیجان های مثبت و شگفت انگیز است که به راحتی می‌تواند افراد زیادی را فارغ از سن و جنس به خود جلب کند. شاید در نگاه اول قیمت کواد کوپتر ها و هلی شات ها کمی بالا به نظر بیاید ، بنابراین اولین موضوعی که ذهن خریدار و کاربر را به خود مشغول می‌کند این است که آیا هلی شات ها قابل تعمیرند؟

در این مقاله سعی می کنیم خدمات تعمیر هلی شات و تعمیر کوادکوپتر ایستگاه پرواز را معرفی کنیم از برندهای معروف هلی شات ها صحبت کنیم و در ادامه نکات تکمیلی کوادکوپتر ها و هلی شات ها را ذکر کنیم.

دنیای ماشین کنترلی ها به زبان ساده/ایستگاه پرواز

دنیای ماشین ها همیشه دنیای جذابی بوده و هست. هیچ کدوم از ما وجود نداره که ادعا کنه تو بچگی رویای پشت رول نشستن نداشته باشه،  ماشین ها به رکنی اساسی تو زندگی ماها تبدیل شدن که تا حدودی انکارناپذیرن. حالا اگه کمی این دنیای چرخ و دنده رو مینیاتوری ش کنیم، می رسیم به دنیای لی لی پوتی تری از ماشین ها به اسم  دنیای ماشین کنترلی.