ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

هلیکوپتر Syma S107G/ایستگاه پرواز

پرواز یک هلیکوپتر هم مانند یک کوادکوپتر و هوایپما از جذابیت‌های خاصی برخوردار است که سن و جنس نمی‌شناسد. هرچه کنترل هلیکوپتر  ساده‌تر باشد، به خصوص برای افراد مبتدی بهتر خواهد بود. هلیکوپترها به سه دسته سه کانال و چهار کانال تفریحی و حرفه‌ای تقسیم می‌شوند. هلیکوپتر syma S۱۰۷G یک هلیکوپتر 3 کانال است که در عین کارایی بالا دارای قیمت مناسب و امکان کنترل ساده است. 

 

جایروسکوپ

سیستم ژیروسکوپ syma S107G به صورت مدام موقعیت هلیکوپتر را تنظیم می کند تا پرواز آسان تر و بهتری را برای آن رقم بزند. این سیستم برای ایجاد پایداری و تعادل هلیکوپتر در هنگام پرواز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

 

 

محافظت در هنگام برخورد

همانطور که میدانید بیشترین آسیب دیدگی در هنگام برخورد هلیکوپترها به موانع از ناحیه ملخها صورت میگیرد، چون ملخها تنها قسمتهای متحرک آن هلیکوپترها هستند که با سرعت بالایی در حال چرخش اند. سیستم حفاظت از ملخ‌های هلیکوپتر syma S107G باعث می‌شود به محض برخورد آن با مانع به صورت خودکار خاموش شده و از آسیب رسیدن به قطعات داخلی جلوگیری شود.

 

 

امکان پرواز در شب

امکان پرواز در شب یا فضای تاریک از دیگر امکاناتی است که هلیکوپترsyma S107G  به خوبی از آن برخوردار است. این هلیکوپتر دارای یک LED پرنور و کم مصرف است که در علاوه بر تامین روشنایی انرژی زیادی از باتری نمی کاهد. 

 

 

باتری

 

این هلیکوپتر توسط یک باتری لیتیوم پلیمری 3.7 ولت با ظرفیت 150mAh به مدت 6 تا 8 دقیقه پرواز می‌کند. زمان شارژ مجدد این باتری حدود 50 تا 60 دقیقه است که به راحتی و با استفاده از کابل USB امکان پذیر است. 

 

 

 

رادیوکنترل

همراه با این هلیکوپتر یک رادیوکنترل کوچک و خوش دست دریافت خواهید که با کمک چهار باتری AA به راحتی راه اندازی شده و امکان کنترل هلیکوپتر syma S107G را به شما میدهد. 

 

 

 

ابعاد کوچک

ابعاد کوچک این هلیکوپتر امکان پرواز آن در فضای بسته را علاوه بر فضاهای باز فراهم میکند. هلیکوپتر syma S107G تنها 22 سانت طول ، نزدیک به 10 سانت ارتفاع و کمتر از 4 سانتی متر عرض دارد. 

بسته محصول هلیکوپتر Syma S107G شامل:

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی