ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر حرفه ای SMRC Icat1 Pro|ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر حرفه ای ..

خرید هلی شات..

هلیشات..

خرید کوادکوپتر دوربین دار..

کواد کوپتر..

پهپاد..

شاید خیلی از شماها با سرچ کلماتی از این قبیل به این صفحه از سایت ما وارد شدید یا شایدم از قبل با این کوادکوپتر آشنا بودید و مستقیم با جستجوی خود عبارت کوادکوپتر  icat1 pro  دارید این صفحه رو می خونید. فرق زیادی نداره. مهم این هست که شما به یکی از خوش قیمت ترین و در عین حال یکی از بهترین کوادکوپترهای وجود در بازار در رنج قیمتی پیشنهادی دارید مراجعه می کنید. کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS همانطور که از اسمش پیداست دارای آپشن های بسیار حرفه ای و کاملا کاربردی ای هست که می تواند یک انتخاب ایده آل در دسته بندی کوادکوپتر دوربین دار با قابلیت انتقال تصویر باشد. در ادامه به ریز مشخصات این پهپاد جذاب خواهیم پرداخت و شما را با این هلی شات بیشتر آشنا خواهیم کرد.

خلاصه ی ویژگی های هلی شات  SMRC icat1 pro :

  • برخورداری از دو دوربین
  • برخورداری از موتور براشلس
  • برخورداری از موقعیت یاب جی پی اس
  • قابلیت تصویربرداری با حرکات دست
  • بازگشت به خانه دقیق با کمک جی پی اس در صورت کاهش باتری یا کاهش سیگنال
  • بررسی مسیر پرواز بر روی نمایشگر
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه به دور سوژه
  • قابلیت فالوینگ سوژه به صورت خودکار
  • امکان پرواز در مسیر تعیین شده بر روی نقشه
  • بهره‌مندی از انتقال تصویر 5g
  • بهره مندی از دوربین با کیفیت ۴k
  • ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه
  • بازوهای تاشو و قابلیت حمل آسان
  • بهره مندی ازبرنامه های نرم افزاری متنوع در هنگام کنترل با گوشی
  • برد حرکتی 500 متری

 

 

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro دارای دو دوربین

یکی از موثرترین ویژگی هایی که باعث خرید کوادکوپتر می تواند باشد، برخورداری از دوربین در آنهاست. کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro  نه تنها از این گزینه برخوردار است بلکه دوبل این قضیه در مورد آن صادق است. هلی شات SMRC icat1 pro  دارای دو دوربین است. یک دوربین در قسمت جلوی بدنه ی کواد کوپتر، که عرف کوادروتورهایی است که دوربین به طور ذاتی در داخل بدنه ی آنها جاسازی شده است؛  در عین حال یک دوربین در زیر هلیشات  وجود دارد که باعث میشود محدودیت زاویه ای دوربین جلوی کواد جبران شود. دوربین جلوی کوادکوپتر SMRC icat1 pro  دارای زاویه ی دید 90 درجه ای است که وسعت دید بیشتری را در حین تصویربرداری پوشش می دهد. بنابراین شما به عنوان خلبان پهپاد می توانید زاویه ی دید کوادکوپتر خود را در آسمان نسبت به سلیقه ی خود تغییر دهید و تصاویر ویدیویی جذاب تری را آرشیو کنید. کیفیت تصاویر ضبط شده توسط کوادکوپتر SMRC icat1 pro نیز 4K است. مهم ترین فاکتوری که قطعا تردید شما را از نخریدن این محصول برطرف می کند. 

 

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

انتقال زنده تصویر 5G HD

وقتی به دنبال خرید کوادکوپتر دوربین دار هستید، قطعا می دانید که انتقال زنده تصویر آپشنی است که در ادامه ی دوربین دار بودن یک کواد کوپتر به آن اضافه می شود. هلی شات SMRC icat1 pro با برخورداری از دوربین 4K دارای انتقال زنده تصویر نیز هست. وجود این گزینه به شما اجازه می دهد تا از چشم پهپاد خود پرواز آن را در آسمان مشاهده کنید و تصویربرداری هوایی انجام دهید و به صورت آنلاین نسبت به تییر زاویه ی فیلمبرداری خود برای تدوین هرچه بهتر فیلم خود اقدام کنید. جدای از تصویربرداری هوایی، عکسبرداری هوایی نیز با این کیفیت دوربین از جذابیت هایی است که هلی شات و تصویبرداری هوایی را با کواد کوپتر SMRC icat1 pro را اینقدر جذاب کرده است. 

انتقال زنده تصاویر از طریق فرکانس 5G بین کوادکوپتر و صفحه ی موبایل شما انجام می شود. استفاده از این فرکانس کاری باعث می شود تا تصاویر ارسالی در کیفیت بالا و بدون تاخیر یا قطع شدگی بر روی موبایل شما نمایش داده شود. 

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

عکس برداری با حرکت دست 

از جمله ویژگی های یک کوادکوپتر حرفه ای آن است که متناسب با هر ویژگی اصلی، ویژگی های فرعی ای نیز به محصول اضافه می شود که قابلیت های آن را بالا و بالاتر ببرد. در مورد کواد کوپتر  SMRC icat1 pro نیز این موضوع وجود دارد. برخورداری از دوربین و انتقال زنده گزینه هایی هستند که حتی در یک کوادکوپتر مبتدی نیز وجود دارد. اما میزان کیفیت این قابلیت و فرعیات آن است که یک کوادکوپتر حرفه ای را از یک کواد کوپتر مبتدی متمایز می کند. 

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro  دارای گزینه عکسبرداری با حرکت دست نیز هست. برای انجام  اینکار کافی است تا حداکثر فاصله ی دو متری از پهپاد خود بایستید و مانند تصاویر زیر دست خود را حرکت دهید. در این صورت خواهید دید که کوادکوپتر به خودی خود بدون اینکه شما دکمه ای را بر روی رادیوکنترل محصول یا اپلیکیشن موبایل خود بزنید، از شما عکس خواهد گرفت. 

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

امکان پرواز ۳۶۰ درجه به دور سوژه

یکی از زیباترین حرکات دوربین در تصویربرداری که باعث خلق فیلم های بسیار زیبایی می شود چرخش ۳۶۰ درجه به دور یک سوژه است.بدون شک این کار به مهارت بسیار بالایی خلبان و همچنین توانایی و درک وی از سوژه و موقعیت نیاز دارد و کار ساده ای نیست. اما با استفاده از قابلیت کواد کوپتر SMRC icat1 pro  تنها با یک دکمه می توان این کار را به راحتی انجام داد. کافیست سوژه مورد نظر خود را برای پرنده تعریف کنید با یک چرخش ۳۶۰ درجه به دور آن بزند و همزمان فیلمبرداری کند.

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

مد ActiveTrack

 با کمک مد ردیابی فعال تنها کافی است سوزه ردیابی را برای هلی شات SMRC icat1 pro مشخص کنید و بقیه کارها را به او بسپارید. پهپاد شما می تواند تعدادی از سوژه ها مانند افراد، دوچرخه، وسیله نقیله و حتی حیوانات را تشخیص دهد. هنگامی که سوژه خود را در فاصله ی 1-5 متری از پهپاد مشخص کردید، تنها کافی است دکمه GO را بر روی نرم افزار محصول بزنید و خواهید دید که پهباد به طور کاملا خودکار بدون اینکه نیاز باشد شما رادیوکنترل آن را به دست بگیرید، سوژه ی معرفی شده را دنبال می کند. 

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

بهره مندی از خلبان خودکار

مد پروازی جذاب دیگری نیز در پهباد SMRC icat1 pro وجود دارد که در آن می توانید مسیر پرواز کواد کوپتر خود را بر روی نقشه از طریق علامت گذاری نقاطی روی مسیر مشخص کنید. در این صورت پرنده شما به طور خودکار نقاط تعیین شده از قبل را دنبال خواهد کرد و دیگر نیازی نیست شما به آن در حین پرواز دستورات جهتگیری دهید. خلبان خودکار به شما اجازه می دهد تا چند لحظه ای از هدایت پرنده دست بردارید و این بار فقط به تماشای پرواز کواد کوپتر خود در آسمان بنشینید و در عین حال تصاویر ارسالی آن را نیز می توانید بر روی موبایل خود مشاهده کنید. 

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

مدت زمان پرواز 

هلی شات SMRC icat1 pro با برخورداری از باتری با ظرفیت 7.4V 1500mAh این امکان را در اختیار پهپاد شما قرار می دهد تا مدت 20 دقیقه به طور مداوم در آسمان پرواز کند. مدت زمان شارژ نیز 140 دقیقه است که بعد از هر بار شارژ کامل می توانید از باتری پرنده خود استفاده کنید. مدت زمان پرواز 20 دقیقه برای هلی شاتی در این رنج قیمت یک مدت زمان بسیار مناسب است. بعااوه اینکه شما می توانید با خرید باتری یدک این حصول همین زمان پرواز را نیز دو برابر کنید و از مدت زمان پرواز بیشتری لذت ببرید.

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

حرکت نرم و حرفه ای با موتورهای براشلس

موتور حساس ترین بخش یک کواد کوپتر یا هر وسیله ی دیگری است، چراکه تمام انرژی محصول به موتور آن بستگی دارد و این موتور است که یک سیستم را قوی یا ضعیف نشان می دهد. برجسته ترین نکته در مورد کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro  برخورداری آن از موتورهای براشلس قوی است که به پرنده امکان یک پرواز نرم و با سر و صدای کمتر را می دهد. بعلاوه، همکاری عالی باتری و موتور کواد کوپتر باعث می شود که در شرایط اقلیمی گوناگون بتوان بر روی عملکرد این هلی شات به خوبی حساب کرد. موتورهای این پهباد بر اساس الگوریتم های مدرن طراحی شده اند که هر بار می توانند انرژی ذخیره کنند. سیم پیچ استفاده شده در این موتورها از کیفیت بالایی برخوردار بوده که می توانند عمر مفید بالایی را برای کوادکوپتر تضمین کنند. بنابراین موتورهای براشلس هسته ی مرکزی این پرنده هستند که به شما اجازه میدهد تا از یک پرواز راحت و آزاد، بدون هرگونه اختلال لذت ببرید. 

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

جمع بندی

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و  برخورداری از GPS و قابلیت های تصویربرداری بسیار زیاداز جمله افکت های تصویری و صوتی ، موزیک پایه، و اشتراک گذاری آنلاین تصاویر در کنار   کیفیت تصاویر 4K یک انتخاب مقرون به صرفه برای افرادی است که به دنبال خرید یک کواد کوپتر حرفه ای با قیمت مناسب هستند. برخورداری از کیف حمل از دیگر جذابیت های این هلی شات است که امکان حمل ایمن آن را به هرجا برای شما میسر می کند. 

بسته محصول شامل:

  • کوادکوپتر
  • رادیوکنترل
  • باتری
  • شارژر
  • کیف حمل
  • دفترچه

 

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro با موتور براشلس و GPS
 

سوالی دارید؟
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی