ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

هلیکوپتر Sj Series S200/ایستگاه پرواز

یکی از سرگرمی های جذاب در دنیای اسباب بازی های کنترلی که همواره توجه  مشتاقان زیادی را در گروه های سنی گوناگون به خود جلب می کند، هلیکوپترهای کنترلی هستند. شرکت های متعددی در این حوزه فعالیت می کنند که می توان از خوش آوازه ترین های آنها، کمپانی MyToys را نام برد که پیش از این در ایستگاه پرواز نیز برخی از محصولات آنها را در سایر دسته بندی ها به شما عزیزان معرفی کرده ایم. اینبار نوبت به هلیکوپتر کنترلی sj series s200 می رسد تا به شما معرفی شود. پس با ما همراه بمانید. 
 

 
 

هلیکوپتر sj series s200

سریعترین کامپیوتر جهان/نمناک

نمناک: کامپیوترها امروزه بعد از گذراندن نسل های مختلف موفق به پیشرفت چشمگیری در صحنه های مختلف شده اند که برای انجام هر کاری در دنیای امروزه قطعا نیاز به کامپیوتر داریم و بدون کامپیوتر شاید هر کاری که قصد داریم انجام دهیم، ساعت ها و یا حتی روزها طول بکشد. با این حال زندگی بدون کامپیوترها اتفاقی محال و غیر ممکن می باشد. 

کامپیوتر

اما نسبت به کاربردهای مختلف، ممکن است نیاز به کامپیوترهای گوناگونی داشته باشیم تا با سرعت و مشخصات سخت افزاری مختلف بتوانند نیاز ما را برطرف کنند. با این حال تا به حال چیزی در مورد سریع ترین و پیشرفته ترین کامپیوتر جهان شنیده اید؟! ما قصد داریم شما را در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک هر چه بهتر با سریع ترین کامپیوتر جهان آشنا سازیم. همراه ما باشید.

مشخصات سریع ترین کامپیوتر جهان " ابر کامپیوتر آمریکا "

سریع ترین کامپیوتر جهان به نام " فرآنتیر " است که سازندگان آن دو شرکت شناخته شده " AMD " و " Cray " می باشند و هدف از ساخت این ابرکامپیوتر، برای انجام محاسبات پیشرفته در زمینه تحقیقات هسته ای و اقلیمی برای آزمایشگاه ملی اوک ریج واقع در کشور آمریکا می باشد که سالانه بودجه ای بیش از 1.5 میلیون دلار صرف این مرکز تحقیقاتی می شود.

پردازشگر کامپیوتر

سریع ترین کامپیوتر جهان

آقای ریک پری، چهاردمین وزیر انرژی ایالات متحده آمریکا در طی مصاحبه ای این گونه گفت :" عملکرد فرآنتیر می تواند نجر به پیشرفت های گوناگونی در عرصه علم و دانش، زندگی و یا حتی اقتصاد تمام مردم آمریکا و کشورهای دیگر جهان شود. فرآنتیر می تواند دسترسی هر چه بیشتری به هوش مصنوعی با استفاده از داده های محاسباتی به محققان بدهد که شاید بزرگترین اختراعات بعدی در کشور آمریکا باشد."

 رایانه

سریع ترین کامپیوتر جهان در سال 2021

طبق گفته ها فرآنتیر تبدیل بزرگترین کامپیوتر جهان نسبت به 160 ابرکامپیوتر دیگر خواهد بود که پهنای باند آن نسبت به اینترنت ساده خانه ها، 24 میلیون برابر است که قادر به پردازش 100 هزار فیلم HD در یک ثانیه می باشد! همچنین میزان فضایی که قرار است این کامپیوتر اشغال کند، 2 برابر زمین بسکتبال می باشد که 144840 متر سیم کشی نیاز دارد.

سریع ترین کامپیوتر

سریع ترین کامپیوتر دنیا در آمریکا

قیمت این ابر رایانه در طی قرار داد به میزان 600 میلیون دلار ثبت شده است که در سال 2021 میلادی به کشور آمریکا توسط چین ارائه خواهد شد که بی شک هزینه بسیار زیادی می باشد. 

بولدوزر راه سازی کنترلی Doublee E519-003/ایستگاه پرواز

یک بار دیگر با معرفی مدل دیگری از ماشین های کنترلی راه سازی یا معدن با شما عزیزان ایستگاه پرواز همراه هستیم. مدل پیش رو  بولدوزر راه سازی کنترلی doublee e519 003 نام دارد که تا حدودی مشابه بولدوزر راه سازی کنترلی Huina 1520 است. هر دو این ماشین های کنترلی دارای رادیوکنترل بوده و شما می توانید با فرمان از راه دور آنها را هدایت کنید. اگر جزو دوستداران ماشین های راه سازی و مهندسی هستید و می خواهید تخیل خود را بر روی آنها پیاده کنید، حتما مشخصات این محصول را مطالعه کنید. پس با ما همراه بمانید.

 

                                                                 

 

 بولدوزر راه سازی کنترلی doublee e519 003

 

کوادکوپتر بدون دوربین MING WEI X13/ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر بدون دوربین و ارزان یکی از بهترین  راه ها برای ورود به دنیای پرواز پهپادها است. یکی از کواد کوپترهای خوش پرواز در این زمینه کوادکوپتر بدون دوربین X13 است که با وجود قیمت مناسب ، دارای قابلیت های پروازی متعدد است که به شما امکان تجربه ی یک پرواز دلچسب و به یادماندنی را می دهد. کوادکوپترهایی از قبیل کواد کوپتری که قرار است در این صفحه به مطالعه ی خصوصیات آن بپردازیم، بدون داشتن پیچیدگی های فرمانی و گزینه های فراوانی که در کوادکوپترهای حرفه ای شاهد آن ها هستیم، می توانند گام آسان ورود شما به دنیای هدایت پرنده های بدون سرنشین باشند. با ایستگاه پرواز همراه بمانید تا این کوادکوپتر کوچک را بهتر بشناسیم.
 

کوادکوپتر بدون دوربین MING WEI X13