ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

هلیکوپتر Sj Series S200/ایستگاه پرواز

یکی از سرگرمی های جذاب در دنیای اسباب بازی های کنترلی که همواره توجه  مشتاقان زیادی را در گروه های سنی گوناگون به خود جلب می کند، هلیکوپترهای کنترلی هستند. شرکت های متعددی در این حوزه فعالیت می کنند که می توان از خوش آوازه ترین های آنها، کمپانی MyToys را نام برد که پیش از این در ایستگاه پرواز نیز برخی از محصولات آنها را در سایر دسته بندی ها به شما عزیزان معرفی کرده ایم. اینبار نوبت به هلیکوپتر کنترلی sj series s200 می رسد تا به شما معرفی شود. پس با ما همراه بمانید. 
 

 
 

هلیکوپتر sj series s200

طراحی و پرواز هلیکوپتر

همانطور که در تصاویر هلیکوپتر sj series s200 مشخص است، این هلی کوپتر از نوع هلیکوپترهای دو ملخه هم محور است.بر روی دم آن نیز ملخ وجود دارد.  برخورداری از ژیروسکوپ به این هلیکوپتر کمک می کند تا پرواز پایدار و با ثباتی در آسمان داشته باشد. کافی است کنترلر این محصول را به دست بگیرید و کمی با آن آشنا شوید. پس از آن تمام فرمان های جهتگیری اعم از پرواز به جلو، عقب، چپ و راست را به سهولت و در کمال لذت می توانید به پرنده خود مخابره کنید. بدنه ی این هلیکوپتر فلزی بوده که باعث می شود این هلیکوپتر در برابر ضربه های ناخواسته مقاومت بیشتری نسبت به مدل های دیگر داشته باشد.  همچنین این هلیکوپتر  دارای LED نیز هست.بنابراین شما می توانید آن را به راحتی در شب نیز پرواز دهید. پایه های فرود نیز برای این مدل طراحی شده است تا شما بتوانید هرچه راحت تر آن را بر روی نقطه فرود بنشانید. 

رادیوکنترل

رادیوکنترل هلی کوپتر sj series s200 یک ترنسمیتر با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است که بهترین فرکانس برای مخابره ی اطلاعات بین شما و پرنده ی شما است. احتمال تداخل فرکانسی در این موج بسیار کم بوده و شما می توانید در حضور سایر اسباب بازی های کنترلی نیز بدون مداخله ی امواج نویزی، دستورات جهتگیری را به هلیکوپتر کنترلی خود بفرستید. 

جعبه هلیکوپتر sj series s200 شامل:

  • هلیکوپتر
  • رادیوکنترل
  • ملخ
  • دفترچه راهنما

 

هلیکوپتر sj series s200

هلیکوپتر sj series s200

هلیکوپتر sj series s200

هلیکوپتر sj series s200

 

سوالی دارید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی