ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09 با موتور براشلس/ایستگاه پرواز

کمپانی مای تویز از جمله شرکت های موفق در زمینه طراحی و ساخت محصولات آرسی است که فروشگاه ایستگاه پرواز نیز مفتخر است میزبان بسیاری از محصولات این برند محبوب باشد. از ماشین کنترلی های این برند معتبر گرفته تا معرفی محصول پیش رو که یک قایق کنترلی است، همگی دارای طراحی ایده آل و مشخصات فنی منحصر به فردی هستند که خیال شما را از بابت خرید آسوده خواهد کرد. در این صفحه به یکی از محصولات حرفه ای این برند خواهیم پرداخت که مطمئنا خرید آن را فراموش نخواهید کرد. خرید قایق کنترلی Mytoys W915 W-09 با موتور براشلس یک خرید حرفه ای است که تجربه ای دلنشین را به شما یا عزیزان شما هدیه خواهد کرد. با ایستگاه پرواز همراه باشید تا با جزییات این محصول جذاب بیشتر آشنا شوید.


قایق کنترلی Mytoys W915 W-09 ، یک سوپر آرسی براشلس با 45 کیلومتر سرعت

قایق های کنترلیMytoys W915 W-09 به دلیل برخورداری از موتور براشلس یک اسباب بازی ساده نیست. جایگزین شدن موتور براش با یک موتور براشلس باعث می شود تا مدل آرسی مورد نظر از حیطه یک آرسی مبتدی به یک آرسی حرفه ای تبدیل شود. بنابراین می توان گفت که قایق کنترلی Mytoys W915 W-09 یک قایق کنترلی حرفه ای است. شاید برایتان سوال باشد که چرا قیمت این قایق کنترلی نسبت به سایر قایق کنترلی های ایستگاه پرواز این قدر متفاوت است. یکی از دلایل اصلی آن همین برخورداری از موتور براشلس است. برای آنکه با تفاوت موتور براش و براشلس بهتر آشنا شوید، بهتر است به آموزش مربوط در قسمت آموزش سایت مراجعه کنید. اما بعد از اینن مورد حرفه ای، حالا اگر قایق کنترلی مورد نظر دارای سرعت قابل تأملی نیز باشد، جذابیت آن دو چندان خواهد شد. قایق کنترلی Mytoys W915 W-09  با 45 کیلومتر سرعت یکی از گزینه های مناسب خرید در دسته بندی قایق کنترلی حرفه ای است. چنین سرعتی در یک قایق کنترلی شما را به اوج لذت و هیجان خواهد رساند. کافیست قایق کنترلی خود را به درون آب انداخته و با فشار دکمه های تعبیه شده بر روی رادیو کنترل محصول از رقص دل انگیز قایق کنترلی خود بر روی آب و انتشار امواج ناشی از حرکت و مانور آن لذت ببرید.
قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

برخورداری از رادیوکنترل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز

رادیو کنترل قایق کنترلیMytoys W915 W-09  دارای فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. استفاده از این فرکانس رادیویی باعث می‌شود تا بتوانید قایق کنترلی خود را تا فاصله ۱۰۰ متر از خود فاصله دهید. چنین برد حرکتی در قایق کنترلی Mytoys W915 W-09 به شما اجازه می دهند تا حرکت و روان شدن آن را در یک برکه در تمامی نقاط آن به تماشا بنشینید، به علاوه استفاده از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز باعث می شود که اختلال رادیویی کاهش یافته و مصرف انرژی باتری شما نیز کمتر باشد در چنین صورتی زمان بازی شما با قایق کنترلی نیزافزایش خواهد یافت.

برخورداری از سیستم خنک کننده 30A ESC 

از ویژگی‌های ممتاز قایق کنترلیMytoys W915 W-09 استفاده از سیستم خنک کننده 30A ESC در مدار داخلی قایق کنترلی است. این سیستم خنک کننده باعث می‌شود تا دمای موتور قایق کنترلی در حین استفاده کاهش یابد و از این طریق عمرمفید موتور مربوطه را افزایش می دهد. بنابراین دیگر لازم نیست نگران داغ شدن موتور قایق کنترلی خود در حین بازی باشید، تمامی تمهیدات لازم برای لذت بردن هر چه بیشتر شما از این قایق کنترلی در طراحی بدنه آن اندیشیده شده است.

وارون شدن خودکار قایق کنترلی

یکی از اتفاقاتی که در حین بازی با قایق کنترلی ها ممکن است با آن روبرو شوید آن است که قایق شما در حین حرکت بر روی دریاچه یا برکه وارونه شود. در چنین صورتی لازم نیست تصور کنیم که باید به صورت دستی قایق را به حالت اولیه خود باز گردانید. طراحان قایق کنترلی با در نظر گرفتن دکمه ای بر روی رادیو کنترل محصول به شما این امکان را داده‌اند تا در صورت برخورد با چنین موقعیتی با فشار یک دکمه قایق کنترلی خود را به حالت اولیه بازگردانید و بازی خود را از سر بگیرید غلت خود به خود قایق کنترلی و تماشای آن در منظره ی یک برکه یکی از جذابیتهای بصری قایق کنترلی محسوب می‌شود. نکته ی دیگر در مورد قایق کنترلی Mytoys W915 W-09 دارای درپوشی است که باعث می شد در صورت وارونگی آب به درون محفظه ی قایق و سیم پیچیهای داخلی آن راه پیدا نکند و ایمنی قایق حفظ شود. 

ولتاژ کاری باتری

قایق کنترلی از یک باتری لیتیوم پلیمری 3S 11.1V 1200mAh استفاده می کند. این باتری قابلیت شارژ نیز دارد. بنابراین بعد از هر بار استفاده از قایق کنترلی می توانید باتری آن را شارژ مجدد نموده و برای سری بعد از آن استفاده کنید. استفاده از این باتری مدت زمان  10 الی 15دقیقه را برای بازی شما فراهم می کند. نکته دیگر در مورد قایق کنترلی Mytoys W915 W-09 آن است که در صورتی که باتری محصول کاهش یابد، قایق کنترلی به ریموت کنترل شما سیگنال مشخصه ای ارسال خواهد کرد و شما متوجه خواهید شد که نیاز به شارژ مجدد باطری است.

برخورداری از ملخ تغییر جهت خودکار

به طور واضح یک قایق  کنترلی برای تغییر جهت مسیر خود در حین حرکت دارای چرخ نیست. بنابراین برای تغییر جهت در این مدل های آرسی از ملخ استفاده می شود. قایق کنترلی Mytoys W915 W-09 دارای ملخ و سکان تغییر دهنده جهت است که بسیار منعطف بوده و با حرکت تروتل مربوطه بر روی رادیو کنترل خود می توانید به راحتی مسیر حرکت قایق کنترلی خود را بر روی آب تغییر دهید و از مانورهای حرکتی آن لذت ببرید.

جمع بندی

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09 با برخورداری از 45 کیلومتر سرعت و موتور براشلس هدیه ای حرفه ای و خاص مناسب برای افراد بالای 14 سال است. با خرید قایق کنترلی  Mytoys W915 W-09 مطمئن باشید که تجربه ای نو را به خود یا دیگران هدیه خواهید داد. تجربه ای که ممکن است روز به روز بیشتر با آن خو گرفته و به یک حرفه ای در این تفریح سازنده و مهارت آموز تبدیل شوید.
 

 

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

قایق کنترلی Mytoys W915 W-09

سوالی دارید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی