ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار Syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر/ایستگاه پرواز

یکی از روش های برند سازی تکرار کیفیت مشابه در عین افزودن ویژگی های مثبت دیگر است. شرکت سایما که تاکنون حرف اول را در بین سازندگان کوادکوپترهای تفریحی در دنیا می زند، از این فرمول در ساخت پهپادهای خود بسیار بهره برده است. کوادکوپتر های سری X5 از آن دست محصولاتی هستند که در عین حفظ کیفیت در نمونه های متفاوت آن مانند هلی شات X5SW، X5UW و X5C ...، دارای ویژگی هایی نیز هستند که آنها را از هم متمایز می کند. در این صفحه به معرفی کوادکوپتر سایما X5UW-D می پردازیم که همانطور که از اسم آن پیداست، نمونه ارتقا یافته ی هلی شات X5UW است. با ایستگاه پرواز همراه باشید. 
 

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

دوربین

 

کوادکوپترها به خودی خود ابداعات جذابی در قرن حاضر هستند، اما آنچه جذابیت آنها را چند برابر می کند برخورداری آنها از دوربین است که کارایی آنها را به مراتب بالاتر از یک وسیله تفریحی می برد. اگر کوادکوپتر خریداری شده توسط شما دارای دوربین باشد، عملا شما با یک تیر دو نشان زده اید! هم پرواز یک پهپاد را تجربه خواهید کرد و هم می توانید مانند یک عکاس حرفه ای تصاویر هوایی جذابی را با کوادکوپتر خود ثبت نمایید. کوادکوپتر X5UW-D نیز مجهز به دوربین وای فای 720 پیکسل است که می توانید با آن تصاویر و ویدیوهای زیبایی را در حین پرواز از محیط اطراف خود به خاطره بگذارید. 

قابلیت چرخش دوربین 

اما این تمام ماجرای این دوربین نیست. همانطور که گفتیم این پهپاد نمونه ارتقا یافته ی هلی شات X5UW است. یکی از جنبه های ارتقا یافته در این کوادکوپتر قابلیت چرخش نود درجه دوربین آن است. یعنی شما با استفاده از رادیوکنترل این محصول می توانید راستای دوربین آن را نود درجه تغییر دهید. این قابلیت آزادی بیشتری را برای تنظیم زاویه مورد نظر شما برای عکاسی یا فیلمبرداری در اختیار شما قرار می دهد و به عبارتی کار شما را حرفه ای تر می کند. 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

 

کنترل با گوشی

 

دنیای کنونی ما به اندازه ای با گوشی های همراه عجین شده است که هر محصول تازه ای که وارد بازار می شود را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. هلی شات ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنچه در این محصولات معمول است این است که توسط یک رادیوکنترل هدایت شوند. یعنی شما در هنگام خریداری این محصولات، علاوه بر پهپاد یک رادیوکنترل نیز همراه آن دریافت می کنید که بتوانید پرنده خود را کنترل کنید. اما همانطور که گفتم گوشی های هوشمند به جزء جدا نشدنی این روزهای ما تبدیل شده اند و شرکت سایما این مسئله را به خوبی درک کرده است. به همین علت به منظور سهولت برنامه کاربردی را تحت نام SYMA FLY تعبیه کرده است که به کمک آن می توانید توسط گوشی همراه خود نیز کوادکوپتر SYMA X5UW-D را کنترل کنید. بنابراین تنها کافی است تا این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کنید و از کار با گزینه هایی متعددی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید، از جمله نشست و برخواست تک دکمه پهپاد، استارت و استاپ تک دکمه، مسیردهی پرواز، مد جاذبه و غیره. 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

 

اما مسیردهی پرواز یعنی چه؟

 

با کمک برنامه SYMA FLY شما می توانید حرفه ای تر از پیش پرواز با یک پهپاد را تجربه نمایید. یعنی خیلی راحت بدون اینکه در حین پرواز پرنده ی خود به آن جهت دهی کنید، همه چیز را از قبل آماده می کنید و پرنده مثل یک ربات با هوش مصنوعی از دستورات شما پیروی می کند. برای اینکار کافی است وارد برنامه شوید و بر روی صفحه گوشی خود مسیر مورد نظر پروازی خود را با انگشتانتان بکشید و بقیه کار را به هلی شات خود بسپارید. قبول کنید این گزینه می تواند انتخاب شما را در خرید کوادکوپتر تحت تاثیر قرار دهد، چراکه گزینه های حرفه ای همیشه برای افراد حرفه ای پسند جذاب خواهند بود. 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

 

مد جاذبه

 

قاعدتا وقتی بخواهید کوادکوپتر خود را به سمت چپ یا راست یا سایر جهات هدایت کنید باید با استفاده از رادیوکنترل و دسته های آن این کار را انجام دهید. یعنی جوی استیک روی رادیوکنترل را به سمت چپ حرکت دهید تا پهپاد شما به سمت چپ هدایت شود و الی غیر. اما وقتی می گوییم سایما در معرفی برنامه های کاربردی متناسب با هلی شات های خود کم نمی گذارد اینجاست. با استفاده از برنامه SYMA FLY می توانید شیوه ی جدیدی از جهت دهی به کواد کوپتر خود را تجربه کنید. برای این کار کافی است وارد مد جاذبه یا Gravity Mode این برنامه شوید. حالا با حرکت گوشی یا تاب دادن آن به هر سمتی طبق تصویر نشان داده شده کوادکوپتر شما نیز به همان سمت هدایت می شود. به همین سادگی! گوشی های هوشمند می توانند همه چیز را در اطراف شما همانند خود هوشمند کنند، حتی هلی شات شما را. 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

 

قابلیت حفظ ارتفاع

 

نگه‌داشتن انواع هلی شات ها در یک ارتفاع مشخص، به خصوص برای افراد مبتدی، کار دشواری‌ست. این موضوع وقتی که میخواهید در یک نقطه در آسمان بایستید و از تصویر دلخواه خود عکس بگیرید، بیشتر به چشم می‌آید. 

شرکت سایما این مشکل را با به کارگیری سنسور شتاب‌سنج و بارومتر در پهپاد‌های خود از جمله کوادکوپتر X5UW-D حل کرده است. کافیست پهپاد خود را تا ارتفاع مورد نظر بالا ببرید و آن را توسط دکمه‌های ریموت کنترل (یا گوشی همراه خود) را در همان ارتفاع قفل کنید. پهپاد به صورت شناور در هوا خواهد ماند. حالا می توانید با خیال راحت به ثبت تصاویر شفاف و بدون لرزش بپردازید. 

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

 

حفاظت دوگانه

 

حفاظت از ولتاژ پایین: زمانی که چهار چراغ نشانگر زیر پهپاد شروع به چشمک زدن کنند به این معنی است که باتری پهپاد در حال کاهش است، بنابراین با استفاده از کنترلر پرنده را پیش خود برگردانید. اگر باتری پرنده برای بازگرداندن آن به سمت نقطه آغاز پرواز کم باشد، در این شرایط کوادکوپتر X5UW-D ارتفاع خود را به مرور کاهش داده تا از آسیب‌های ناشی از سقوط از ارتفاع زیاد به دلیل کاهش باتری در امان بماند.

حفاظت از جریان زیاد: اگر در حین پرواز ملخ های هلی شات X5UW-D دچار ضربه و خمیدگی شود، با تعبیه حفاظت دوگانه در این کواد کوپتر، حرکت ملخ ها متوقف شده تا پهپاد شما دچار آسیب بیشتری نشود.  

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

 

ملخ ها و بدنه تقویت شده

 

مصداق ملخ ها در یک کوادکوپتر همانند بال های یک پرنده است. به همین دلیل از اجزای مهم در هلی شات ها محسوب می شوند. در پهپاد X5UW-D ملخ ها دارای رویه پلاستیکی نایلونی مهندسی شده هستند که در عین اینکه مقاومت بیشتری در برابر گرما دارند، در برابر فرسودگی و آسیب های احتمالی نیز مقاوم ترند. 

علاوه بر ملخ ها، بدنه ی کواد کوپتر X5UW-D از مواد ABS ساخته شده است. بکارگیری این مواد در ساختمان خارجی این پهپاد باعث می شود مقاومت هلی شات شما در صورت سقوط احتمالی به دلیل سختی بیشتر این مواد بالاتر رفته و آسیب کمتری به پرنده شما وارد شود. بعلاوه خوردگی و فرسودگی آنها نیز بسیار کمتر است. 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

 

باتری و زمان پرواز

 

باتری یک کوادکوپتر مانند قلب تپنده آن می ماند. هرچه پتانسیل باتری برای تامین نیروی محرکه ی موتورها بیشتر باشد، زمان پرواز پهپاد نیز بیشتر خواهد بود. باتری هلی شات X5UW-D دارای سلول های انرژی بالا و سیستم مدیریت باتری پیشرفته با ولتاژ 3.7 ولت و میلی آمپ 500 است. با این ظرفیت پرنده شما قادر خواهد بود تا به مدت 7 دقیقه در آسمان پرواز کند. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری نیز حدود 130 دقیقه است. ویژگی ممتاز باتری کواد کوپتر X5UW-D همانطور که در تصویر مشخص است، آن است که دارای طراحی مخصوصی است که ایمنی آن را نیز بالاتر میبرد. 

نکته: به منظور بالا بردن عمر باتری، بهتر است برای شارژ باتری پهپاد X5UW-D از کابل شارژ خود محصول استفاده شود. 

 

محتویات بسته کوادکوپتر X5UW-D:

  • کواد کوپتر X5UW-D
  • ریموت کنترل
  • ملخ
  • شارژر
  • دفترچه راهنما
  • باتری

خرید هلی شات دوربین دار syma X5UW-D با ارسال زنده تصویر

 

 

 

سوالی دارید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی