ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار Syma X25W/ایستگاه پرواز

معرفی اجمالی کوادکوپتر دوربین دار Syma X25W

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

اگر اکنون این صفحه از سایت ایستگاه پرواز را باز کردید و مشغول مطالعه جزئیات کوادکوپتر سایما Syma X25W هستید بدون شک با برند سایما و کیفیت آن آشنایی دارید. این شرکت مدت‌هاست که در ساخت کواد کوپتر های مبتدی و هلی شات های دوربین دار در رنج قیمت مناسب فعالیت دارد.محصولات این شرکت همانگونه که می دانید برای کاربران مبتدی که به تازگی وارد دنیای کوادکوپتر ها و مولتی روتور ها شده اند و همچنین برای افرادی که قصد خرید یک هلی شات به منظور تفریح و تصویربرداری شخصی را دارند بسیار مناسب است.

یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت کوادکوپتر سایما x25 پرو است که بعد از رونمایی طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و مشتریان زیادی را هوادار خود نمود. بنابراین شرکت تولیدکننده یعنی سایما تصمیم گرفت نسخه دیگری از این کوادکوپتر یعنی ما X25W را روانه بازار کند. این هلی شات در واقع مدلی مابین کوادکوپتر X5UW و کوادکوپتر X25 pro است. یعنی شرکت سایما مدلی مشابه با دو آیتم از پر طرفدارترین کوادکوپترهای خود را تولید کرده است.

به طور خلاصه می توان گفت که کوادکوپتر سایما Syma X25W تشابهات زیادی با مدل X25 pro دارد و فقط از داشتن جی پی اس بی بهره است و همین موضوع باعث شده تا عملکرد های زیاد با قیمت مناسب به مشتریان ارائه شود که در ادامه به بررسی دقیق تر این مدل هلی شات خواهیم پرداخت.

 

 

دوربین و چرخش 90 درجه آن

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

شاید بتوان بارزترین تفاوت میان کوادکوپتر X25W و هلی شات X5UW را چرخش ۹۰ درجه دوربین روی مدل پیش روی شما عنوان کرد. همانطور که گفته شد ،کوادکوپتر X5UW   از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و بعد از رونمایی جزء پرفروش ترین مدل های شرکت سایما بوده و هست. کنترل آسان کوادکوپتر و همچنین پایداری پرواز آن در کنار دوربین با کیفیت قابل قبول از مهمترین نکاتی بود که باعث موفقیت این کوادکوپتر شد و حالا کوادکوپتر X25W با کمک همان ویژگی ها و چرخش ۹۰ درجه دوربین میتوانند محصول محبوب ترین نسبت به نسخه پیشین خود باشد.

از طرف دیگر می توان گفت بزرگترین شباهت کوادکوپتر X25W  و هلیشات X25 pro هم همین چرخش دوربین به میزان ۹۰ درجه است این ویژگی به شما کمک می کند تا جهت دوربین را در آسمان تا محدوده زاویه ۹۰ درجه بالا و پایین کنید این کار با استفاده از رادیو کنترل انجام می شود و نیازی نیست برای بالا و پایین کردن جهت دوربین کواد کوپتر را به زمین بنشانید. این امر باعث می شود تا بتوانید تنظیم دقیق تری از کادر تصویربرداری روی سوژه مورد نظر خود داشته باشید و تصاویر زیبای را ثبت و ضبط کنید.

 

 

مد موقعیت یابی اپتیکال 

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

یکی از دشواری های کنترل یک کوادکوپتر در آسمان تغییر مدام مکان در حالت پرواز است. این موضوع به دلایل متفاوتی رخ می دهد، وجود نسیم یا باد ملایم، تنظیم نبودن تریم کوادکوپتر ، عدم تسلط کافی خلبان بر روی هدایت و کنترل هلی شات و سایر دلایل باعث می‌شوند تا کوادکوپتر در آسمان مدام جهت و مکان خود را تغییر دهد. این موضوع شاید برای پرواز تفریحی یک هلی شات در آسمان چندان آزاردهنده نباشد اما وقتی پایه تصویربرداری از یک سوژه به میان می‌آید ساکن بودن موقعیت هلی شات در آسمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

با کمک ویژگی موقعیت یابی اپتیکال کوادکوپتر X25W می توانیم بدون دغدغه از تغییر مکان های ناگهانی و ناخواسته کوادکوپتر خود در آسمان به راحتی تصویر برداری کنید. این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا بدون دانش حرفه ای در زمینه ی کنترل کوادکوپتر و هلی شات به راحتی پرواز نرم و آسانی را داشته باشید.

 

 

سیستم خلبان خودکار کواد کوپتر

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

مطمئنا بعد از بلند شدن و پرواز کوادکوپتر در آسمان خلبان مایل به حرکت به طرفین و طی مسیر های دلخواه است. شاید این کار برای خلبانان مبتدی کمی دشوار باشد به خصوص اگر موانع زیادی بر سر راه باشد و مانع مانند درخت ساختمان و غیره با کنترل اشتباه یا عجولانه کوادکوپتر امکان برخورد آن با موانع وجود دارد و در نتیجه آسیب دیدن آن محتمل می شود. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی که شرکت سایما برای اولین بار روی کوادکوپتر X5UW خود پیاده کرد سیستم خلبان خودکار با استفاده از نرم افزار هلی شات بود.

این ویژگی چنان مورد توجه علاقه مندان به حوزه کواد کوپترها قرار گرفت که بعدها روی مدل‌های مانند X23W و X25 pro هم پیاده شد. کوادکوپتر X25W هم از این ویژگی به بقیه نیست و همانطور که در تصویر می بینید امکان حرکت بر روی مسیر های تعیین شده توسط کاربر را دارا می باشد. فقط کافیست با انگشتان خود بر روی صفحه گوشی همراه خود مسیر حرکت پروازی که دوست دارید هلی شات شما طبق آن پرواز کند را رسم نمایید تا طعم راحتی پرواز یک کوادکوپتر با قابلیتهای زیاد را بچشید و ببینید که چگونه پهپاد و مسیرهای مورد نظر شما پرواز میکند.

 

 

تیکاف و لندینگ خودکار هلی شات

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

شاید اگر از یک خلبان مبتدی بپرسید که سخت ترین قسمت کنترل یک کواد کوپتر کدام است بدون معطلی به شما بگوید که فرود آوردن یک پهپاد به صورت نرم روی زمین از سخت ترین کارهای کنترل یک هلی شات است. کنترل و هدایت یک کوادکوپتر هم مانند تیکاف و لندینگ یک هواپیما می ماند و بیشترین انرژی را در هنگام برخاستن و نشستن از خلبان می گیرد. برای راحت تر کردن کار هدایت در هنگام نشستن و برخاستن در مدل x25w قابلیت برخاست و نشست خود کار در نظر گرفته شده است.

با کمک این ویژگی به راحتی می توانید با استفاده از یک دکمه کوادکوپتر را از جای خود بلند کرده و در ارتفاع یک متری از سطح زمین نگهداری و سپس پرواز را شروع کنید. برای نشستن هم کافیست دکمه ورود خودکار را بزنید تا کوادکوپتر به‌صورت نرم بر روی زمین بنشیند. بهره مندی یک کوادکوپتر از این قابلیت باعث می‌شود تا طول عمر آن هم بالاتر رود. دلیل این امر آن است که همان طور که گفته شد بیشترین ضربات و شوک ها در هنگام فرود آوردن کوادکوپتر به آن وارد می‌شود و استفاده از این ویژگی که باعث فرود نرم هلی شات بر روی زمین می شود باعث می شود تا ضربات سنگینی به پرنده وارد نشود و طول عمر آن افزایش پیدا کند.

 

 

ارسال زنده تصویر کوادکوپتر Syma X25W

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

اصلی ترین معیار ها بعد از دوربین دار بودن یک کوادکوپتر ارسال تصویر آن به صورت زنده بر روی مانیتور و یا گوشی همراه است. این ویژگی کمک بسیار قابل توجهی به خلبان می‌کند تا بتواند کادر مورد نظر خود را تنظیم کند. بدون بهره مندی از قابلیت ارسال زنده شاید تمام تصاویری که یک خلبان در آسمان ضبط کرده بیهوده و بی کیفیت باشد اما با وجود این ویژگی می تواند به صورت لحظه ای تصاویر در حال ضبط را تماشا کرده و برای اصلاح کادر و سایر ویژگی های آن جهت کوادکوپتر را تغییر داده و اصلاحات لازم را انجام دهد.

از طرفی با وجود بهره مندی کواد کوپتر سایما X25W از قابلیت چرخش دوربین ۹۰ درجه امکان تصحیح کادر روی سوژه مورد نظر بسیار راحت تر می شود. احتمالاً می دانید که به کواد کوپتر هایی که از ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه و یا مانیتور بهره‌مند هستند fpv گفته می شود. این حروف مخفف کلماتی هستند که معادل فارسی آنها دید اول شخص است به این معنا که چشم خلبان دقیقاً بر روی کوادکوپتر قرار دارد و می‌تواند به صورت لحظه ای و زنده تصاویر ضبط شده را تماشا کند. ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه با استفاده از امواج وای فای صورت می گیرد و بنابراین برد نسبتاً کمتری در مقایسه با امواج 5.8 گیگاهرتز دارد.

 

 

بهره مندی هلی شات از مد هدلس 

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

اگر تاکنون رادیو کنترل یک هلی شات را به دست گرفته باشید متوجه شده اید که وجود مدی مانند مد هدلس چقدر از اهمیت بالایی برخوردار است.کوادکوپترها در آسمان دارای جهت هستند جهت جلو و عقب و چپ و راست. دستورات شما روی رادیو کنترل زمانی به درستی روی کوادکوپتر اعمال می‌شود که پرنده دقیقاً در راستای شما قرار بگیرد. هر تغییر جهت و تغییر زاویه ای نسبت به رادیو کنترل باعث می‌شود دستورات خلبان روی پرنده به درستی اجرا نشود.

فرض کنید شما در آسمان به اندازه ۱۸۰ درجه از جهت عادی خود منحرف شده است، شما در حال کنترل کوادکوپتر هستید ولی متوجه این تغییر جهت نشده‌اید مانعی سر راه شما قرار می گیرد و نیاز است برای گریز از آن کوادکوپتر را به سمت راست منحرف کنید. جوی استیک روی رادیو کنترل را به سمت راست حرکت می دهید اما از آنجا که کوادکوپتر در آسمان به اندازه ۱۸۰ درجه از حالت عادی خود منحرف شده دقیقا به سمت چپ حرکت می کند و به شدت به مانع برخورد میکند. این تصویر کوتاهی از اتفاق ناگواری است که در صورت عدم توجه به جهت هلی شات در آسمان و عدم بهره گیری از مد هدلس ممکن است برای شما به وجود می آید. اینجاست که مد هدلس به کار می‌آید با کمک این مد، می توانید فارغ است جهت هلی شات در آسمان آن را به درستی کنترل کنید.  بهره گیری از این ویژگی بخصوص برای خلبانان مبتدی و در آغاز کار یادگیری پرواز بسیار کارآمد خواهد بود .هر چقدر که فرد در خلبانی ماهرتر می‌شود لزوم استفاده از مد هدلس برای او کمرنگ تر خواهد شد.

 

 

چراغ های پر نور و کم مصرف کواد کوپتر دوربین دار Syma X25W

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

چراغ های روی یک کوادکوپتر ویژگی بسیار بارز این نیست که بتوان از آن به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد یاد کرد اکثر کوادکوپتر های مبتدی و حرفه ای از این چراغ ها بهره مند هستند تا خلبان بتواند در هنگام پرواز در شب را به راحتی در آسمان ببیند. این چراغ ها اصولاً در دو رنگ طراحی می شود سبز و قرمز تا بتوانند به راحتی نشان دهنده جهت کوادکوپتر در آسمان در هنگام پرواز هم باشد.

درست است که این ویژگی بسیار منحصر به فرد و خاص نیست اما بسیار مهم است چون بدون چراغ های یک کوادکوپتر امکان تشخیص آن در آسمان شب تقریباً غیر ممکن خواهد بود و از طرفی نکته مهم چراغ‌های کوادکوپتر پر بودن و در عین حال کم مصرف بودن آنهاست که باعث می شود انرژی زیادی از باتری گرفته نشود و زمان پرواز پرنده کاهش پیدا نکند ، بنابراین کیفیت LED های مورد استفاده برای این منظور هم بسیار مهم است. خوشبختانه شرکت سایما همیشه ثابت کرده که در استفاده از ال ای دی های روی کوادکوپترهای خود بسیار حساس و سختگیرانه عمل می کند این چراغ ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مصرف پایینی دارند و می توانند به راحتی با انرژی پایین به مدت زیادی نور زیاد از خود ساطع کنند.

 

بازگشت به خانه هلی شات

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

بازگشت به خانه هلی شاد قابلیتی است که به آن امکان می دهد تا با استفاده از یک دکمه کوادکوپتر را هر نقطه که هست به نقطه شروع یعنی در کنار خلبان بازگرداند. این قابلیت اولین بار در کوادکوپتر های حرفه ای رونمایی شد و کار را برای خلبانان و پس از ضبط تصاویر بسیار راحت‌تر کرد. از این قرار بود که خلبان بعد از  چند دقیقه پرواز و گرفتن تصاویر حرفه ای با تمام شدن کار با فشار یک دکمه و صرف کمترین انرژی می‌توانست کوادکوپتر را نزد خود و در کنار رادیو کنترل در امنیت کامل فرود آورد. بدون شک این قابلیت می توانست صرفه جویی زیادی در انرژی پرنده و خلبان بکند به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار شد.

این موضوع باعث شد تا طراحان کوادکوپترهای مبتدی هم به فکر اضافه کردن قابلیت بازگشت به خانه کوادکوپتر های خود بیفتند. اما حقیقت اینجاست که بهره‌مندی از این قابلیت بدون ماژول جی پی اس حدودی بوده و چندان قابل اتکا نیست. بدون جی پی اس این قابلیت با استفاده از قطب نما روی کوادکوپتر های مبتدی اجرا می شود و از دقت بالایی برخوردار نیست. توجه داشته باشید که کواد کوپتر syma X25W دارای قابلیت بازگشت به خانه با قطب نما است بنابراین بهتر است اعتماد صد در صدی به آن نگاه کنید و در هنگام بازگشت به خانه هم حواستان به کوادکوپتر تان باشد.

 

 

چرخش 360 درجه کوادکوپتر در آسمان

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ی کوادکوپتر در آسمان به راحتی و با استفاده از تنها یک دکمه ویژگی بود که در اکثر کوادکوپتر ها از مدت ها قبل دیده بودیم بنابراین نمی توان از آن به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد و خاص در کوادکوپتر X25W یاد کرد. اما تکراری بودن این قابلیت باعث نمی شود که جذابیت آن کم بشود. شما میتوانید به راحتی و با استفاده از تنها یک دکمه کوادکوپتر را در آسمان به صورت ۳۶۰ درجه در تمام جهان چرخش دهید و مانورهای جذاب و چشمگیری را خلق کنید.

از این ویژگی بیشتر برای پروازهای تفریحی و نه تصویربرداری مورد استفاده قرار می گیرد اما تماشای تصاویر گرفته شده توسط کوادکوپتر در حین اجرای این حرکات آکروباتیک هم خالی از لطف نیست. لطفاً توجه داشته باشید در حین اجرای این چرخ ها کوادکوپتر به اندازه کافی از سطح زمین فاصله داشته باشد تا پس از چرخش و به دلیل شتاب آن و کاهش ارتفاع ای که به صورت ناخواسته صورت می‌گیرد کوادکوپتر شما با زمین برخورد نکند و آسیب نبیند.

 

 

ساخته شده از متریال مات

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

یکی دیگر از ویژگیهای ظاهری بسیار بارز کوادکوپتر syma X25W که در نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند متریال مات بدنه این کوادکوپتر است. این خیلی شاد از موادی ساخته شده است که نظیر آن را پیشتر در مدل مشابه این دیده بودیم رنگ قرمز جذاب کوادکوپتر syma X25W به همراه مات بودن متریال باعث زیبایی و جذابیت دوچندان این مدل شده است. البته می‌توان گفت که زیبایی  یک امر سلیقه‌ای است و ممکن است برخی از کاربران این ویژگی را زیبا تلقی نکند اما از نظر شخصی نویسنده می توان این ویژگی را یک قابلیت منحصر به فرد نسبت به سایر کوادکوپتر ها دانست که به خاص بودن آن بسیار کمک کرده است.

 

 

ملخ های ایده آل

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

همانطور که میدانید ملخ ها به دلیل چرخش با سرعت بالا در حین پرواز از آسیب پذیری زیادی برخوردارند. برخورد کوادکوپتر با موانع ای مانند درختان تمان ها و غیره موجب می‌شود تا آسیب‌های جبران ناپذیری به ملخ وارد شود. اگر این ضربات شدید و سنگین باشند ممکن است به موتور و در پی آن به برد کوادکوپتر هم آسیب وارد شود بنابراین نصب گارد ملخ بر روی کوادکوپتر میتواند از ملزومات یک پرواز مبتدی باشد.

همانطور که در تصویر می بینید کوادکوپتر X25W ازگاردی با جنس بسیار نرم و در عین حال مستحکم و قابل انعطاف بهره‌مند است این باعث می‌شود تا ضربات وارد شده به کواد کوپتر به نرمی دفع شده و ملخ ها آسیب نبیند. از طرفی وزن این گارد ملخ ها بسیار کم بود تا کمترین تاثیر در پرواز کوادکوپتر داشته باشد و زمان پرواز را تحت شعاع قرار ندهد.

 

 

قابلیت حفظ ارتفاع هلی شات

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

یکی از دغدغه‌های خلبانان به خصوص خلبانان تازه کار و مبتدی قابلیت نگه داشتن کوادکوپتر در یک ارتفاع مشخص در آسمان است. بدون شک این کار بدون استفاده از مدهای حفظ ارتفاع و ویژگی هایی که باعث می شوند کوادکوپتر ها و هلی شات ها کنترل راحت تری داشته باشند کار چندان راحتی نیست. از طرفی تغییر ارتفاع به صورت مداوم در کوادکوپتر علاوه بر مصرف بیشتر انرژی و کاهش زمان پرواز باعث می شود تا فیلم های ضبط شده از از زیبایی بصری کمتری برخوردار شوند. یکی از ویژگی های کوادکوپتر X25W پرواز با آن راحت تر کرده بهره‌مندی از سنسور فشار بسیار قوی و حساسی است که قابلیت حفظ ارتفاع را به کوادکوپتر می‌دهد. علاوه بر این سنسور کوادکوپتر X25W از یک سنسور اپتیکال فالو هم بهره‌مند است این سنسور وظیفه نگه داشتن گوتر در ارتفاع مشخص و تعیین موقعیت آن را دارد. با استفاده از عملکرد شناور پایدار ، سنسور اپتیکال فالو و همچنین زلزله بارومتر می‌توانید عکس‌های واضح‌ترین را در یک ارتفاع خاص ثبت و ضبط کنید.

 

 

مد جاذبه

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

با کمک تصویر زیر و در کمی دقت در آن می توانید مفهوم مود گراویتی را متوجه شوید همانطور که در تصویر می بینید با استفاده از مود گرویتی به راحتی می توانید هلی شات خود را در آسمان و در هنگام پرواز با استفاده از حرکت دادن گوشی همراه خود به طرفین و با کمک جاذبه زمین کنترل کنید. این کار هست بازی های کامپیوتری را به شخص القا می‌کند که طرف با حرکت دسته های بازی به طرفین می تواند سوژه های داخل بازی مانند ماشین ها را کنترل کند. تک تک این قابلیت ها در کنار یکدیگر باعث پرواز بسیار آسان‌تر کوادکوپتر توسط یک خلبان تازه کار می‌شوند بهره‌مندی از این ویژگیها باعث می‌شود تا آسیب رسیدن به کواد کوپتر در هنگام پرواز به حداقل برسد

 

 

بسته بندی کواد کوپتر X25W شامل:

خرید کواد کوپتر دوربین دار syma X25W

  • کوادکوپتر دوربین دار syma X25W
  • رادیو کنترل
  • 4 عدد ملخ
  • کابل شارژر USB
  • پیچگوشتی
  • گیره نگه دارنده گوشی همراه
  • گارد محافظ ملخ
  • چهار عدد پایه فرود
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

 

سوالی دارید؟
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی