ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر سایما Syma X15

شرکت سایما تبحر خاصی در طراحی و تولید کواد کوپتر های مبتدی از سایز های نانو و مینی گرفته تا سایزهای بزرگ با ویژگی های مختلف و کارایی های وسیع دارد. کاربران با توجه به سلیقه خود نسبت به ابعاد و همچنین فاکتورهای مهم خود در عملکرد یک کوادکوپتر، تصمیم به خرید و انتخاب آن می گیرند و اغلب مدل مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از میان مدل های شرکت سایما پیدا می‌کند.
اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که پرواز یک کواد کوپتر نانو و مینی در ابعاد بسیار کوچک برای تان جذابیت دارد صفحه درستی را باز کرده‌اید. چون شرکت سایما به تازگی از کواد کوپتری رونمایی کرده که علی رغم ابعاد کوچک و اندازه مینی خود دارای قابلیت های زیادی است. این کواد کوپتر syma X20 نام داشته و مدل مشابه کواد کوپتر syma X20-S است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.


خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر نانو سایما syma x20

رادیو کنترل با طراحی متفاوت

یکی از نکات بارز کوادکوپتر syma X20 که آن  را از مدل‌های مشابه خود متمایز می کند رادیو کنترل آن است. ظاهر متفاوت و همچنین عملکرد و کارایی منحصر به فرد این رادیوکنترل باعث شده تا محبوبیت کوادکوپتر syma X20 دوچندان شود.  این رادیوکنترل به گونه ای طراحی شده است که امکان پرواز و فرود پهپاد را تنها با استفاده از دو دکمه فراهم می‌کند و همین امر باعث می شود تا کنترل کوادکوپتر به مراتب آسان تر شود. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است با فشار همزمان دو دکمه نمایش داده شده روی رادیو کنترل میتوانید به راحتی کواد کوپتر را از زمین بلند کرده و یا بنشانید.  همچنین در شکل زیر هم میتوانید راهنمای دکمه های رادیو کنترل این کوادکوپتر کوچک را مشاهده کنید. 

خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر نانو سایما syma x20

راهنمای رادیو کنترل های سایما

مد هاور یا شناوری کواد کوپتر Syma X20

شاید از کواد کوپتر به این کوچکی انتظار نداشته باشید چنین ویژگی های قابل توجهی داشته باشد. اما بهتر است بدانید که کوادکوپتر syma X20  امکان شناور ماندن در یک ارتفاع خاص را دارا می باشد. این ویژگی امکان کنترل آسان تر کواد کوپتر را برای کاربر فراهم کرده است. مد هاور از آن دست ویژگی‌ها و فاکتورهای است که  حتی کوادکوپتر های دوربین داری با کیفیت بالا و عملکرد خوب نیز گاها از آن بی بهره اند.


خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر نانو سایما syma x20


چرخش 360 درجه کوادکوپتر

انجام حرکات نمایشی در آسمان از آن دست فعالیت‌هایی است که هر خلبانی به انجام آن راغب و علاقه‌مند است. با استفاده از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کوادکوپتر syma X20-S  میتوانید پرواز نمایشی را در ابعاد کوچک به اجرا بگذارید. 

خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر نانو سایما syma x20


حفاظت دوگانه

1. حفاظت از شرایط باتری کم :  هنگامی که باتری از مقدار ایمن خود کمتر شود در این زمان چراغ نشانگر باتری کوادکوپتر syma X20 چشمک میزند که به این معناست که باید کوادکوپتر را با کمک رادیو کنترل خود به خانه بازگردانید. اگر باتری برای بازگشت به خانه اندازه کافی نباشد، کوادکوپتر syma X20 به صورت خودکار روی زمین خواهد نشست.
2. جریان بیش از حد : همانطور که گفته شد هنگام برخورد کوادکوپتر syma X20  با موانع این پرنده به صورت خودکار حرکت موتور ها را متوقف می‌کنند تا از آسیب های بعدی به ملخ ها،  موتورها و همچنین برد داخلی پهپاد جلوگیری شود.

خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر نانو سایما syma x20

چراغ های پرنور و کم مصرف

LEDهای پرنور و کم مصرف هم از فاکتورهای مهمی است که علاوه بر زیبایی پرواز کواد کوپتر به خصوص در فضای تاریک، به تعیین موقعیت و جهت آن هم کمک می‌کند. در تصویر زیر میتوانید طرحی از چراغهای این کوادکوپتر را مشاهده کنید. 

خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر نانو سایما syma x20


بسته محصول کوادکوپتر نانو Syma X20 شامل :

  • کوادکوپتر نانو syma X20
  • ملخ
  • کابل شارژر USB
  • رادیو کنترل
  • پیچ گوشتی
  • دفترچه راهنما

خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر نانو سایما syma x20

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی