ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر نانو Syma X20-S

شرکت سایما تبحر خاصی در طراحی و تولید کواد کوپتر های مبتدی از سایز های نانو و مینی گرفته تا سایزهای بزرگ با ویژگی های مختلف و کارایی های وسیع دارد. کاربران با توجه به سلیقه خود نسبت به ابعاد و همچنین فاکتورهای مهم خود در عملکرد یک کوادکوپتر، تصمیم به خرید و انتخاب آن می گیرند و اغلب مدل مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از میان مدل های شرکت سایما پیدا می‌کند.
اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که پرواز یک کواد کوپتر نانو و مینی در ابعاد بسیار کوچک برای تان جذابیت دارد صفحه درستی را باز کرده‌اید. چون شرکت سایما به تازگی از کواد کوپتری رونمایی کرده که علی رغم ابعاد کوچک و اندازه مینی خود دارای قابلیت های زیادی است. این کواد کوپتر syma X20-S نام داشته که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

خرید کواد کوپتر نانو syma X20-S


پرواز ایمن کوادکوپتر به دلیل خاموش شدن خودکار 

یکی از ویژگی های بارز و قابل ذکر کوادکوپتر syma X20-S  پرواز ایمن آن به دلیل استفاده از مواد سازنده بسیار مقاوم و با کیفیت و همچنین امکان خاموش شدن کوادکوپتر به صورت خودکار در برخورد با موانع است. همان‌طور که می‌دانید یکی از بارزترین مشکلاتی که برای کوادکوپتر ها پیش می آید برخورد آنها به موانع و گیر کردن ملخ ها و در نتیجه آسیب رسیدن به موتور و برد کوادکوپتر است. تمامی این مشکلات در کوادکوپتر syma X20-S حل شده و این پرنده می‌تواند با توجه به به ویژگی خاموش شدن خودکار در هنگام برخورد با موانع ایمنی پرواز خود را دو چندان کند.

خرید کواد کوپتر نانو syma X20-S

رادیو کنترل با مد GRAVITY

یکی از نکات بارز کوادکوپتر syma X20-S  که آن  را از مدل‌های مشابه خود متمایز می کند رادیو کنترل آن است. ظاهر متفاوت و همچنین عملکرد و کارایی منحصر به فرد این رادیوکنترل باعث شده تا محبوبیت کوادکوپتر syma X20-S دوچندان شود.  این رادیوکنترل دارای مد GRAVITY است که به کاربر امکان می‌دهد تنها با فشار یک دکمه و حرکت رادیو کنترل به سمت چپ راست عقب و جلو به راحتی کوادکوپتر را کنترل کند، چون در این حالت سنسور GRAVITY جدیدی که در این رادیو کنترل به کار گذاشته شده فعال شده و کنترل کوادکوپتر را به مراتب آسانتر می کند. 

خرید کواد کوپتر نانو syma X20-S

مد هاور یا شناوری

شاید از کواد کوپتر به این کوچکی انتظار نداشته باشید چنین ویژگی های قابل توجهی داشته باشد. اما بهتر است بدانید که کوادکوپتر syma X20-S  امکان شناور ماندن در یک ارتفاع خاص را دارا می باشد. این ویژگی امکان کنترل آسان تر کواد کوپتر را برای کاربر فراهم کرده است. مد هاور از آن دست ویژگی‌ها و فاکتورهای است که  حتی کوادکوپتر های دوربین داری با کیفیت بالا و عملکرد خوب نیز گاها از آن بی بهره اند.

خرید کواد کوپتر نانو syma X20-S

مد هدلس کوادکوپتر

همانطور که میدانید دستورات راست، چپ، عقب و جلوی خلبان روی کوادکوپتر زمانی به درستی اجرا می شود که سر پرنده دقیقا در جهت جلوی رادیو کنترل قرار گیرد. هر زاویه‌ای که جهت جلوی پرنده با رادیو کنترل داشته باشد، باعث خواهد شد تا دستورات راست و چپ و عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا نشده و این موضوع در هنگام گریز از موانع و سعی در عدم برخورد با آنها به شدت نمود خواهد کرد. اما با استفاده از مد هدلس میتوانید پرنده را در حالت بی سر قرار داده ، تا دستورات راست چپ عقب و جلو خلبان را فارغ از جهت سر پرنده به درستی اجرا کنند. استفاده از این مد برای خلبانان مبتدی و تازه کار بسیار مهم و حیاتی می باشد. کوادکوپتر syma X20-S  با بهره‌مندی از مد هدلس امکان کنترل ساده تر توسط خلبانان مبتدی را فراهم می‌کند.

خرید کواد کوپتر نانو syma X20-S

چرخش 360 درجه

انجام حرکات نمایشی در آسمان از آن دست فعالیت‌هایی است که هر خلبانی به انجام آن راغب و علاقه‌مند است. با استفاده از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کوادکوپتر syma X20-S  میتوانید پرواز نمایشی را در ابعاد کوچک به اجرا بگذارید. 

خرید کواد کوپتر نانو syma X20-S

حفاظت دوگانه

1. حفاظت از شرایط باتری کم :  هنگامی که باتری از مقدار ایمن خود کمتر شود در این زمان چراغ نشانگر باتری کوادکوپتر syma X20-S چشمک میزند که به این معناست که باید کوادکوپتر را با کمک رادیو کنترل خود به خانه بازگردانید. اگر باتری برای بازگشت به خانه اندازه کافی نباشد، کوادکوپتر syma X20-S به صورت خودکار روی زمین خواهد نشست.
2. جریان بیش از حد : همانطور که گفته شد هنگام برخورد کوادکوپتر syma X20-S  با موانع این پرنده به صورت خودکار حرکت موتور ها را متوقف می‌کنند تا از آسیب های بعدی به ملخ ها،  موتورها و همچنین برد داخلی پهپاد جلوگیری شود.

چراغ های پرنور و کم مصرف

LEDهای پرنور و کم مصرف هم از فاکتورهای مهمی است که علاوه بر زیبایی پرواز کواد کوپتر به خصوص در فضای تاریک، به تعیین موقعیت و جهت آن هم کمک می‌کند. در تصویر زیر میتوانید طرحی از چراغهای این کوادکوپتر را مشاهده کنید. 

خرید کواد کوپتر نانو syma X20-S

راهنمای رادیو کنترل کواد کوپتر 

1-سوییچ پاور
2- دکمه تریم

3-جوی استیک

حالت اول : جوی استیک را به سمت عقب، جلو ، چپ و راست حرکت دهید تا کوادکوپتر دقیقا در همین جهات هدایت شود. 

حالت دوم : با یک فشار کوتاه میتوانید بین دو مد سرعت آهسته و سریع تغییر ایجاد کنید و با یک فشار طولانی تر میتوانید بین مد هدلس و مد نرمال سوئیچ کنید. 
حالت سوم : جوی استیک را همزمان با دکمه پاور فشار دهید تا تنظیمات تریم پاک شود. 
4-دکمه سنسور Gravity
این دکمه را فشار دهید و رادیو کنترل را سمت عقب، جلو ، چپ و راست حرکت دهید تا کوادکوپتر دقیقا در همین جهات هدایت شود. 
این دکمه را فشار داده و رها کنید و رادیو کنترل را به مدت 3 ثانیه به سمت سمت عقب، جلو ، چپ و راست حرکت دهید تا کوادکوپتر در همین جهات چرخش 360 درجه انجام دهد. 

خرید کواد کوپتر نانو syma X20-S

بسته محصول کوادکوپتر نانو syma X20-S شامل :

  • کوادکوپتر نانو syma X20-S
  • ملخ 
  • کابل شارژر USB
  • رادیو کنترل
  • دفترچه راهنما

نظرات  (۱)

با سلام دوست عزیز
امیدوارم روز خوبی داشته باشید
www.musicgelyan.com
با تشکر منتظر شما دوستان عزیز هستیم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی