ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

ماشین کنترلی مسابقه Tamiya Xbs/ایستگاه پرواز

به جزئت می‌گوییم اگر تاکنون کنترل یکی از وسایل آرسی را به دست نگرفته و هدایت‌کننده آن نشده‌اید ، اما حدس میزنید که جذابیت چندانی برایتان نداشته و علاقه‌ای به آن پیدا نخواهید کرد، سخت در اشتباه‌اید. دنیای آرسی از مولتی‎‌روتورها گرفته تا هواپیماها آن‌قدر کشش دارد که اگر گرفتار آن شوید به راحتی نخواهید توانست از جذابیت‌های آن دل بکنید. ماشین کنترلی هم از این امر مستثنی نبوده و طیف وسیعی از کاربران را شیفته خود ساخته است. 

تنوع و گوناگونی در این حوزه به قدری است که میتوانید مطمین باشید گزینه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. به جرئت میتوان گفت یکی از مدل های چشمگیر و لوکس در این زمینه، ماشین کنترلی Tamiya xbs eneos Rc است که علاوه بر قدرت و سرعت فوق العاده بالا، دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا و خارق العاده ای است. این ماشین محصول شرکت قوی ژاپنی Tamiya است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. بسته این ماشین کنترلی شامل یک رادیو فوتابا است ولی باتری و شارژر ندارد، بنابراین باید برای آن یکی باتری و یک شارژر مناسب هم تهیه کنید.

همانطور که حدس میزنید این ماشین به دلیل طراحی شاسی پایین و سرعت فوق العاده بالا برای مسابقات آنرود طراحی شده است و به راحتی میتواند اوج هیجان را به فرد کنترلر و بیننده منتقل کند.


مشخصات ماشین کنترلی Tamiya Xbs Eneos Rc :

  • طراحی ساخت بسیار لوکس و زیبا مشابه با خودروهای لکسوس
  • با مقیاس 1:10 و با امکان القای حس واقعی به کنترل کننده
  • استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای جلوگیری از تداخل فرکانسی
  • تک دیفرانسیل
  • موتورهای قوی و بدنه محکم برای مسابقه‌های سنگین با سرعت بالا

بسته محصول ماشین کنترلی مسابقه Tamiya Xbs شامل :

سوالی دارید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی