ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر-خودرو Syma X9

به جرئت میتوان گفت، در دسته مولتی روتورهای مبتدی یکی از متفاوت‌ترین گزینه‌های موجود در بازار کوادکوپتر syma X9  است. کوادکوپتری که علاوه بر توان پرواز همچون یک پهپاد، میتواند در نقش یک خودرو هم ظاهر شده و روی زمین حرکت کند. اکنون زمان تصمیم گیری شماست، دوست دارید پرواز کنید یا روی زمین حرکت کنید و مسابقه دهید؟

پهپاد یا کوادکوپتر-خودرو syma X9


پرواز و کنترل ساده 

یکی از نکات مهم در پرواز پهپاد‌های بدون سرنشین که به ویژه برای کاربران مبتدی از اهمیت زیادی برخوردار است، امکان کنترل آسان آن است. کوادکوپتر syma X9 با کمک ژیروسکوپ 6 محوره خود امکان پرواز ثابت با تعادل بالا را به کاربر می‌دهد.


پهپاد یا کوادکوپتر-خودرو syma X9


همچنین میتوانید تنها با یک دکمه چرخش 360 درجه‌ای را به تمام جهات به نمایش بگذارید و زیبایی پرواز خود را دو چندان کنید. 


پهپاد یا کوادکوپتر-خودرو syma X9


چراغ‌های پرنور

قصد پرواز در شب را دارید؟ اصلا نگران نباشید، چون کوادکوپتر syma X9 با کمک چراغ‌های پرنور و کم مصرف خود به راحتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید پهپاد و جهت آن را در تاریکی به راحتی تشخیص دهید. 


پهپاد یا کوادکوپتر-خودرو syma X9

موتورهای براش

شاید بتوان از نکات مثبت کوادکوپتر syma X9 ، به موتورهای قدرتمند آن اشاره کرد. این کوادکوپتر-خودرو با استفاده از چهار موتور براش با قدرت بالا، امکان پرواز با کیفیتی را برای کاربر فراهم می‌سازد. 


پهپاد یا کوادکوپتر-خودرو syma X9


مد هدلس

از دیگر نکات قابل ذکر کوادکوپتر syma X9، مد هدلس آن است. با کمک این مد میتوانید پهپاد را در حالت بی سر قرار دهید تا دستورات شما (چپ و راست و عقب و جلو ) را عینا اجرا کند. این مد هم برای کمک با خلبانان مبتدی بسیار مهم است. 

پهپاد یا کوادکوپتر-خودرو syma X9


رادیوکنترل

کوادکوپتر syma X9 دارای یک رادیوکنترل 4 کانال با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است که امکان کنترل آن را تا فاصله‌ی 100 متری به کاربر می‌دهد. فرکانس مورد استفاده در این رادیو کنترل، برای جلوگیری از تداخل با دیگر امواج بسیار کارآمد است. 

پهپاد یا کوادکوپتر-خودرو syma X9

راهنمای رادیو کنترل های سایما

بسته محصول کوادکوپتر Syma X۹ شامل :

  • کوادکوپتر-خودرو syma X9رادیوکنترل 
  • 4 عدد ملخ اضافی
  • کابل شارژر USB
  • باتری لیتیوم پلیمری 3.7 ولت 500 میلی آمپر
  • دفترچه راهنما (از اینجا دانلود کنید)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی