ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

هگزاکوپتر Wltoys Q292/ایستگاه پرواز

پرواز با یک پرنده بدون سرنشین، بدون شک از جمله تجربه‌هایی است که اکثر افراد بعد از آشنایی و احساسش، مشتری پر و پا قرص آن می‌شوند. در دنیای مولتی‌روتورهای مبتدی، کوادکوپترهای متفاوتی از کوچک‌ترین ابعاد تا بزرگ‎ترین ابعاد با قابلیت‌ها و کارایی‌های مختلف ساخته شده است، اما تعداد هگزاروتورها بسیار اندک است. q292 ساخت شرکت  Wltoysیک هگزاروتور فوق العاده است که با اندازه متوسط و کارایی بالا، به راحتی می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان باشد. 


دوربین و ارسال تصویر زنده

از مهمترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های هگزاکوپتر Wltoys q292 ، دوربین و قابلیت ارسال زنده تصویر آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا تصاویر دریافتی از هگزاکوپتر را به صورت زنده مشاهده کرده و بهترین کادر را برای تصویربرداری انتخاب کند. Wltoys q292 برای تصویربرداری از دوربین 720 پیکسلی این پرنده تصاویر سوژه‌ها را تا 100 متر دورتر دریافت کرده و توسط انتقال تصویر با فرکانس 5.8 گیگاهرتزی به خلبان منتقل می‌کند. 



پرواز و کنترل ساده 

یکی از نکات مهم در پرواز پرنده‌های بدون سرنشین که به ویژه برای کاربران مبتدی از اهمیت زیادی برخوردار است، امکان کنترل آسان آن است. هگزاکوپتر Wltoys q292 با کمک ژیروسکوپ 6 محوره خود امکان پرواز ثابت با تعادل بالا را به کاربر می‌دهد. از طرفی میتوانید تنها با یک دکمه چرخش 360 درجه‌ای را به تمام جهات به نمایش بگذارید و زیبایی پرواز خود را دو چندان کنید. 




چراغ‌های پرنور

قصد پرواز در شب را دارید؟ اصلا نگران نباشید، چون هگزاکوپتر Wltoys q292 با کمک چراغ‌های پرنور و کم مصرف خود به راحتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید پرنده و جهت آن را در تاریکی به راحتی تشخیص دهید. 



دکمه بازگشت به خانه

قصد دارید پرنده خود را برگردانید؟ کافیست دکمه بازگشت q292 را بزنید تا هگزاکوپتر شما کوتاه‌ترین مسیر بین مکان فعلی خود و نقطه‌ای که از آن برخواسته را انتخاب کرده و نزد شما بازگردد. 

از دیگر نکات قابل ذکر هگزاکوپتر Wltoys q292، مد هدلس آن است. با کمک این مد میتوانید پرنده را در حالت بی سر قرار دهید تا دستورات شما (چپ و راست و عقب و جلو ) را عینا اجرا کند. این مد هم برای کمک با خلبانان مبتدی بسیار مهم است. 



رادیوکنترل

مهمترین نکته‌ای که در رادیوکنترل هگزاکوپتر Wltoys q292 شدیدا به چشم می‌آید، مانیتور آن است. این رادیوکنترل دارای یک مانیتور و سایبان است تا تصاویر دریافتی بر روی آن با وضوح بالا نمایش داده شود. راهنمای کلیدهای رادیو این پرنده را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید. 


بسته محصول هگزاکوپتر Wltoys Q۲۹۲ شامل :

  • هگزاکوپتر Wltoys q292
  • رادیوکنترل مانیتوردار
  • 6 عدد ملخ اضافی
  • کابل شارژر (دو عدد، یک کابل برای کوادکوپتر، یک کابل برای رادیوکنترل)
  • باتری لیتیوم پلیمری 3.7 ولت 500 میلی آمپر
  • رم 4 گیگ و رم ریدر
  • دفترچه راهنما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی