ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار Syma X8 Pro دارای GPS

شرکت سایما از برندهایی است که جای خود را به خوبی در میان علاقه‌مندان به کواد کوپتر و هلیکوپتر باز کرده است.قیمت مناسب محصولات این شرکت و قابلیت های آیتم های آن موجب شده تا محصولات شرکت سایما اولین گزینه برای انتخاب کاربران در هنگام خرید کواد کوپتر یا پهپاد باشد.

جالب اینجاست که هر بار که شرکت سایما از محصول جدید خود رونمایی می‌کند با وجود آشنایی کاربران با آن محصول به دلیل شباهت با آیتم های قبلی، آپشن ها و ویژگی های جدیدی در آنها وجود دارد که باعث شگفت زدگی کاربران هم می شود. شاید یکی از دلایل موفقیت شرکت سایما در ارائه محصولات خود همین ایجاد حس دوگانه در کاربران و علاقه مندان باشد.

این شرکت به تازگی از کوادکوپتر جدید خود رونمایی کرده که شباهت بسیار زیادی به کواد کوپتر X8SW دارد. اما  وقتی کمی دقیق تر در مورد ویژگی‌های این آیتم مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که شرکت سایما در ساخت آن پا را فراتر از مولتی روتور های مبتدی گذاشته و با قرار دادن دوربینی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی، سیستم موقعیت یاب جی پی اس، قابلیت شناوری دقیق و امکان بازگشت به خانه، عملاً یک شاهکار برای علاقه‌مندان به کوادکوپتر و مشتریان خود تولید نموده است.

نام این محصول کواد کوپتر  X8 pro است که در ادامه به توضیح ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

 توضیح ویژگی های پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS

سیستم موقعیت یاب Gps کوادکوپتر

جی پی اس،  قابلیتی که قبل از این در کوادکوپترهای مبتدی هرگز ندیده بودیم! شرکت سایما برای اولین بار این آپشن را روی کوادکوپتر x8 pro خود پیاده سازی کرد. قابلیت بازگشت به خانه قبلا در چندین کوادکوپتر از شرکت های مختلف قرار داده شده بود، اما فروشگاه ایستگاه پرواز همیشه در نقد و بررسی به صراحت کرده که نمی توان به قابلیت بازگشت به خانه در این کوادکوپترها اعتماد صد درصدی کرد. این ویژگی تا قبل از این در کواد کوپترهای مبتدی بر اساس قطب نما پیاده سازی می شد و امکان خطا در آن بسیار بالا بود. اما در کوادکوپتر جدید شرکت سایما یعنی ایکس ۸ پرو این ویژگی توسط gps پیاده‌سازی شده است. بنابراین می‌توانید در فضای باز و در مکان هایی که سیگنال ماهواره ای در آن وجود دارد به راحتی به قابلیت بازگشت به خانه را فعال کرده و به سیستم موقعیت یاب این کوادکوپتر اعتماد کنید.

سیستم موقعیت یاب Gps پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS

وضعیت غیر قابل کنترل کواد کوپتر

قطع شدن ارتباط کوادکوپتر با رادیو کنترل یکی از آن اتفاقات شایع در هنگام کار با کواد کوپتر های مبتدی است که در پی آن آسیب دیدن پهپاد بسیار محتمل است. اما خوشبختانه در کوادکوپتر x8 pro شرکت سایما این مشکل به راحتی مرتفع شده است . هر زمان که ارتباط کوادکوپتر با رادیو کنترل قطع شود ، پهپاد به صورت خودکار با استفاده از gps به نقطه ی شروع خود باز می‌گردد، بنابر این احتمال آسیب دیدن کوادکوپتر به دلیل قطع شدن سیگنال کنترل آن تقریبا به صفر می رود.

وضعیت کاهش باتری 

علاوه بر قطع شدن سیگنال کنترلی یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در هنگام پرواز کوادکوپتر به وجود بیاید حالت لو باتری و کاهش بیش از اندازه ی انرژی کوادکوپتر است . در این حالت کوادکوپتر x8 pro شرکت سایما به صورت هوشمند در هر نقطه از آسمان که باشد ، به نقطه شروع پرواز خود باز می گردد تا احتمال آسیب رسیدن را به پهپاد به صفر برساند.

قابلیت شناوری دقیق کوادکوپتر در آسمان

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته باشید حتما در جریان هستید که یکی از دشوارترین کارها در هنگام کنترل آن نگه داشتن کوادکوپتر در ارتفاعی خاص در آسمان است. این کار هرچقدر که کنترل کننده ی کوادکوپتر تازه کارتر و دارای تجربه کمتری باشد، دشوارتر خواهد بود. اما شرکت سایما در کوادکوپتر x8 pro خود این مشکل را حل کرده است. این پهپاد با استفاده از تکنولوژی فشارسنج پیشرفته، قابلیت حفظ و ارتفاع و شناوری با دقت بالا در آسمان را دارا می باشد. این قابلیت علاوه بر آسان کردن چشمگیر کنترل پهپاد امکان ضبط و ثبت تصاویر بهتری را با لرزش کمتر کاربر می‌دهد.

قابلیت شناوری دقیق کوادکوپتر در آسمان پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS

امکان ارسال تصویر زنده روی گوشی همراه

با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که تا اینجا در مورد کوادکوپتر سایما x8 pro  ذکر کرده ایم، مطمئنا اصلا انتظار ندارید که این پهپاد دارای قابلیت ارسال زنده تصاویر روی گوشی همراه شما نباشد. احتمالاً قبلاً هم مدل های ساده تری از کواد کوپتر های مختلف را در فروشگاه ایستگاه پرواز دیده اید که دارای قابلیت ارسال زنده تصویر بوده اند و بنابراین توقع این ویژگی از کوادکوپتری با ویژگی‌های x8 pro اصلاً غیرمنطقی نیست. کوادکوپتر شما هر جا که باشد زاویه دید آن در دستان شما و بر روی صفحه گوشی همراه شماست. بهترین کادرها از تصاویر و منظره ها و لحظات ناب تان تنظیم و زیباترین تصاویر را بگیرید.

کافیست برنامه سایمون را از لینک زیر دانلود کرده و آن را روی گوشی همراه خود بریزید تا آن را به یک مانیتور برای کوادکوپتر خود تبدیل کنید.


                           


نحوه اتصال گوشی همراه به کوادکوپتر

پهپاد را به منبع تغذیه وصل کنید تا چراغ سبز نشانگر دوربین روشن شود. پس از ۲۰ ثانیه چراغ چشمک زن به آرامی چشمک میزند که به این معنی است که دوربین منتظر اتصال به گوشی همراه شماست. در این زمان کافیست وارد گزینه تنظیمات گوشی همراه خود شوید و وای فای آن را روشن کنید. در لیست وای فای به دنبال شبکه‌ای به نام " FPV-WIFI- **** " بگردید و به آن متصل شوید. بعد از اتصال از قسمت تنظیمات خارج شده و اپلیکیشن syma FPV را باز کنید. روی آیکون start کلیک کنید و وارد رابطه کنترلی (control interface) شوید. خواهید دید که با انجام این مراحل ساده صفحه نمایش گوشی شما به مانیتور دوربین تبدیل خواهد شد و تصاویر را به صورت زنده و آنلاین با کمک سیگنال های قوی وای فای منتقل به گوشی همراه شما منتقل خواهد کرد.

نحوه اتصال گوشی همراه به کوادکوپتر پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS


دوربین با کیفیت بالا

تمام ویژگی هایی که تاکنون ذکر شد بیشتر برای گرفتن یک تصویر هوایی زیبا است. بنابر این بیراه نگفته ایم اگر بگوییم که بدون یک دوربین خوب تمامی این ویژگی ها بی فایده خواهند بود. شرکت سایما هم به خوبی این مسئله را می داند و روی کوادکوپتر x8 پرو خود دوربینی با کیفیت بالا با میدان دید ۹۰ درجه قرار داده است. با کمک این دوربین میتوانید زیباترین تصاویر هوایی را ثبت و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دوربین با کیفیت بالا پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS

برخواست و فرود کوادکوپتر تنها با یک دکمه

تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته اید و یک پهپاد را پرواز داده اید؟ اگر پاسختان مثبت است مطمئنا می دانید یکی از کارهای دشوار در هنگام کنترل یک کواد کوپتر برخواستن و به خصوص فرود آوردن نرم آن به گونه ای است که کمترین ضربه را ببیند. اینکار هرچقدر که فرد کنترل کننده مبتدی تر و تازه کار تر باشد، برای وی دشوارتر بوده و امکان آسیب رسیدن به پهپاد بالاتر خواهد بود . خوشبختانه کوادکوپتر x8 پرو با استفاده از یک دکمه قابلیت فرود و نشستن خودکار روی زمین را دارا می باشد تا احتمال آسیب رسیدن به پهپاد در اثر ضربه های ناشی از فرود به صفر برسد.

برخواست و فرود کوادکوپتر تنها با یک دکمه پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS

بهره مندی کوادکوپتر از مد هدلس

در نقد و بررسی کوادکوپترهای دیگر قبلاً در ایستگاه پرواز بارها و بارها در این مورد توضیح داده ایم. همانطور که احتمالا می‌دانید دستورات راست ، چپ ، عقب و جلوی خلبان روی پهپاد زمانی به درستی انجام می شود که سر پهپاد دقیقاً در جهت جلوی رادیو کنترل باشد. هر تغییر کوچک در زاویه سر پهپاد نسبت به جلو رادیو کنترل باعث می شود تا دستورات حرکتی خلبان دچار اختلال شود و این زمانی که بخواهید کوادکوپتر را از برخورد با یک مانع نجات دهید، به پهپاد شما آسیب خواهد رساند. اما با کمک مد هدلس و فعال سازی آن می توانید پهپاد را در به در حالت بی سر قرار داده، به گونه ای که مستقل از جهت سرپهپاد دستورات راست ، چپ، عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا شود.

بهره مندی کوادکوپتر از مد هدلس پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS

چرخش 360 درجه در تمام جهات

امکان اجرای آسان حرکات نمایشی برای هر خلبان و بیننده ای می تواند جذاب باشد. با کمک رادیوکنترل کوادکوپتر syma X8 pro می توانید آن را درتمام جهات به صورت چرخشی و با زاویه ۳۶۰ درجه بچرخانید. تماشای ویدیو های دریافتی از این پهپاد هم در چنین شرایطی خالی از لطف نیست.

چرخش 360 درجه در تمام جهات پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS


باتری با ظرفیت بالا

باطری که در کوادکوپتر syma X8 pro استفاده شده است به صورت خاص با ظرفیت بالا و عملکرد مدیریت شارژ و دشارژ برای این کوادکوپتر طراحی شده است. استفاده از سیستم مدیریت پیشرفته باتری می‌تواند به این کوادکوپتر کمک کنند تا زمان پرواز بیشتری از آنچه که در کوادکوپترهای مشابه می‌بینید داشته باشد این باطری باید با شارژر مخصوص به خود شارژ شود تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری به عمل آید.

باتری با ظرفیت بالا پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS


چراغ‌های پرنور و کم مصرف کوادکوپتر

استفاده از چراغهای پور نور و کم مصرف هم آن دست ویژگی‌هایی است که در شب نمود بیشتری پیدا می کند. کوادکوپتر X8SW دارای ۴ LED پر نور و در عین حال کم مصرف و در دو رنگ سبز و قرمز است که به شما کمک می کند بتوانید علاوه بر تعیین موقعیت آن در آسمان شب از زیبایی های پرواز یک کوادکوپتر هم لذت ببرید.


ابعاد کوادکوپتر Syma X8 Pro 

از نظر ابعاد هم باید بگوییم اگر از آن دسته کاربرانی هستید که کوادکوپترهایی در ابعاد فانتوم ساخت شرکت DJI برایتان از نظر اندازه مناسب است، بهترین انتخاب برای شما کوادکوپتر syma X8 pro  است. در تصویر زیر می‌توانید مقایسه اندازه  کوادکوپتر syma X8 pro  و فانتوم شرکت DJI را مشاهده کنید.

رادیو کنترل کواد کوپتر

رادیو کنترل کواد کوپتر x8 pro از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای انتقال سیگنال‌های هدایتی به پهپاد استفاده می کند. این فرکانس برای جلوگیری از تداخل فرکانسی با دیگر امواج موجود در محیط بهترین مقدار است. راهنمای دکمه ها و جوی استیک رادیو کنترل کواد کوپتر را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

راهنمای رادیو کنترل های سایما


در پایان باید گفت با توجه به پیشینه شرکت سایما (syma) در ساخت کوادکوپترهایی با کیفیت بالا، می‌توان انتظار داشت که محصول جدید این شرکت هم از کارایی و عملکرد بسیار خوبی برخوردار باشد. شاید بتوان به جرئت گفت که این محصول به دلیل دوربین زنده‌تر و وایدتر، باتری با کیفیت بالاتر و در کل عملکرد بهتر یکی از بهترین کواد کوپتر های ساخت این شرکت خواهد بود. 

امکانات کوادکوپتر syma X۸ pro دارای GPS :

  • امکان بازگشت به خانه با کمک GPS
  • دارای سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPS
  • دارای دوربین با کیفیت HD برای ثبت تصاویر هوایی
  • امکان بلند شدن  و نشستن تنها با یک دکمه روی رادیو کنترل
  • امکان ارسال زنده تصاویر بر روی گوشی همراه
  • امکان پرواز در شب با کمک چراغ های LED
  • امکان ایجاد چرخش 360 درجه در هنگام پرواز 
  • دو مد سرعت سریع و آهسته برای مبتدیان و حرفه ای ها
  • ژیروسکوپ 6 محوره و بارومتر برای حفظ ارتفاع
  • امکان پیاده سازی آسان حرکات پیچیده ی پروازی
  • باتری خشابی لیتیوم پلیمر مخصوص دو سل 2000 میلی آمپری

بسته محصول کوادکوپتر Syma X8 Pro شامل : 

  • کوادکوپتر syma X8 pro
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتزی
  •  دوربین 720p وای فای
  • 4 عدد ملخ اضافی و 4 عدد محافظ ملخ
  • گیره نگه‌دارنده موبایل
  • پیچ گوشتی و آچار
  • شارژر
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

بسته محصول پهپاد یا کوادکوپتر syma X8 pro دارای GPS

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی