ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)

شرکت DJI تاکنون کوادکوپترهای متعددی را برای تصویربرداری حرفه‌ای ارائه کرده است که سری فانتوم‌ها از پرکاربردترین آنها هستند. اما باید اعتراف کرد که فانتوم، جواب برخی نیازهای تصویربرداران فوق حرفه‌ای را نمی‌دهد. اگر قصد تصویربرداری از سوژه‌های متحرک با سرعت بالا را دارید، یا اگر میخواهید از آن با بالاترین کیفیت و متفاوت‌ترین زوایا فیلم‌برداری کنید، اینجاست که به یک کوادکوپتر حرفه‌ای تر از فانتوم نیاز پیدا میکنید. اینسپایر 1! 

معرفی پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)


آماده پرواز

کوادکوپتر اینسپایر 1 ، یک پهپاد سبک و درعین حال با قابلیتهای بسیار بالایی است که در عرض چند دقیقه برای پرواز آماده می‌شود. طراحی ایرگونومیک این پهپاد به گونه‌ای است که جریان هوا به راحتی روی آن حرکت کرده و در سرعت‌های بالا مشکل ساز نمی‌شود. از طرفی بازوهای قوی از جنس کربن آن، با یک سوئیچ قبل از پرواز حرکت کرده و به گونه‌ای زاویه میگیرد که در تصویرهای گرفته شده، نیفتد.


بررسی تخصصی پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)


طراحی ملخ

به جز گیمبال و دوربین، ملخ تنها عضو یک پهپاد بدون سرنشین است که با سرعت بسیار بالایی در حال چرخش است و طراحی آن تاثیر بالایی در راندمان نهایی پهپاد دارد. کوادکوپتر اینسپایر 1 از یک ملخ 13 اینچی استفاده می‌کند که از بهترین طراحی  و بالاترین کارایی برخوردار است.


موتورهای براشلس قوی

موتور از دیگر بخش‌های حیاتی و بسیار مهم یک پهپاد بدون سرنشین است. کوادکوپتر اینسپایر 1 از چهار موتور براشلس با قدرت فوق العاده بالا استفاده می‌کند که بهره‌وری بسیار زیادی به دلیل انحنای مگنت‌ها دارد. این موتورها به گونه‌ای طراحی شده اند چند سیم با فقط یک سیم جایگزین شده و به همین دلیل قدرت بالا و مقاومت بسیار کمی دارد. این موضوع سبب شده تا اتلاف گرما در موتورهای اینسپایر 1 سریع‌تر و راندمان و امنیت آن‌ها بالاتر برود.

موتورهای براشلس قوی پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)

اسپیدکنترل جدید

انصافا شرکت DJI برای هیچ یک از قطعات اینسپایر 1 ، کم نگذاشته است. این پهپاد دارای چهار اسپیدکنترل است که امواج مربعی آن با درایور سینوسی جایگزین شده اند. همین امر سبب افزایش کارایی و ضریب اطمینان در اعجوبه پر طرفدار این شرکت شده است. 


سیستم مدیریت انرژی

شاید بتوان به جرأت گفت بخش اعظمی از نگرانی یک خلبان قبل و در هنگام پرواز، باتری پهپاد است. اما شرکت DJI این نگرانی را با سیستم مدیریت انرژی اینسپایر ۱ به حداقل رسانده است. با استفاده از این سیستم میتوانید به صورت ویژوال از وضعیت لحظه به لحظه باتری مطلع شده و در صورت نیاز اقدامات امنیتی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پهپاد و باتری آن را انجام دهید. 

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر و بسیار مهم این سیستم محاسبه میزان باتری باقی مانده و همچنین مسیر بازگشت به خانه است. این سیستم محاسبه می کنند که آیا می توانند با میزان باتری باقی مانده خود به نقطه‌ی آغاز پرواز خود بازگردد؟ و در غیر اینصورت به خلبان گزارش می دهد تا سریعا آن را به یک نقطه امن رسانده و یا نزد خود بازگرداند. یکی دیگر از ویژگی های این سیستم کارآمد و مفید که در تصویر زیر هم نشان داده شده است گزارش لحظه به لحظه ای وضعیت هر سل از باتری است که برای مدیریت انرژی توسط خلبان حائز اهمیت ویژه‌ای است.  

باتری کوادکوپتر اینسپایر 1 ، یک باتری لیتیوم پلیمر 6 سل با ظرفیت 2000 است که برای یک تصویربرداری خوب زمان پرواز مناسبی را فراهم می‌کند. 


سیستم مدیریت انرژی پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)


کنترلر اصلی

مطمئنا نیازی به بیان اهمیت و لزوم قدرت کنترلر اصلی یا همان مغز ایسنپایر نیست. این سیستم قادر است هزاران بیت داده را در هر ثانیه دریافت کرده و تجزیه و تحلیل کند. از طرفی با محاسبه شرایط زیست محیطی در هر لحظه، تضمین میکند که کوادکوپتر در پاسخ به دستورات کنترلی خلبان بهترین عملکرد را داشته باشد. 



IMU

پایداری پرواز و حفظ موقعیت پهپاد در آسمان، از ویژگی‌های بارزی است که یک پهپاد بدون سرنشین خوب باید از آن برخوردار باشد. کوادکوپتر اینسپایر 1 از یک ژیروسکوپ شش محوره و یک شتاب سنج استفاده می‌کند که باعث تنظیم موقعیت و ثبات پرواز آن در آسمان می‌شود.

IMU پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)

دوربین

تمام ویژگی‌های چشمگیر و بارزی که تاکنون ذکر شد،بدون وجود یک دوربین ایده آل و مناسب بی استفاده خواهند بود. از بازرترین تفاوت‌های کوادکوپتر اینسپایر 1 با دیگر پهپاد‌های مخصوص تصویربرداریی حرفه‌ای امکان نصب دوربین‌های مختلف روی آن است. تمام دوربین‌هایی که در جدول زیر نشان داده شده است، امکان نصب روی اینسپایر را دارا بوده و فقط کافیست کاربر با توجه به نیاز خود و موجودی بازار بهترین گزینه را برای خود انتخاب کرده و تصویربرداری را آغاز کند. 

دوربین پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)

دوربین پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)

دوربین پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)

دوربین پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)

دوربین پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)

ZENMUSE X3
ZENMUSE X5
ZENMUSE Z3 ZENMUSE XT
ZENMUSE X5R






ریموت کنترل

وقتی ریموت کنترل کوادکوپتر اینسپایر 1 را در دست دارید، در واقع کنترل مطلق پهپاد در دستان شماست. این پهپاد از دو رادیو کنترل برای هدایت دقیق و حرفه‌ای کمک میگیرد که یکی برای پهپاد و دیگری برای کنترل دوربین آن است. امکان مشاهده زنده تصاویر ارسالی از پهپاد، امکان ثبت بهترین تصاویر با زیباترین کادرهای ممکن را به خلبان میدهد. از طرفی برد 5 کیلومتری کوادکوپتر اینسپایر 1 امکان پرواز آن را به نقاطی که دسترسی بشر به آن دشوار بوده ممکن می‌سازد تا تصاویری بکرتری ثبت و ضبط شود. 

ریموت کنترل پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)


الگوریتم‌های به کارگرفته شده در رادیو کنترل این پهپاد خاص، احساس یک کابین خلبان را کاربر میدهد . کاربر به راحتی می‌تواند با کمک دقیق ترین الگوریتم‌های کنترلی و پروازی، پهپاد را به بهترین شکا هدایت کرده و زیباترین تصاویر ممکن را ثبت کند.

نرم افزار DJI GO پهپاد یا کوادکوپتر اینسپایر 1 V2 (تک ریموت)

نرم افزار DJI GO

همانطور که گفته شد، مطمینا برای ثبت تصاویر زیبا نیاز به ارسال زنده تصویر روی مانیتور خود دارید تا بتوانید بهترین کادر را انتخاب کنید. نرم افزار DJI GO این امکان را به شما می‌دهد تا گوشی یا تبلتتان را به رابطی میان خود و کوادکوپتر فانتوم تبدیل کنید. 

با کمک این نرم افزار میتوانید عملیات زیر را به راحتی انجام دهید:

  • اشتراک گذاری فیلم‌ها و تصاویر ضبط شده 
  • مشاهده آنلاین تصویر از دوربین فانتوم روی گوشی یا تبلت
  • ذخیره سازی خودکار تصاویر روی حافظه گوشی یا تبلت
  • امکان ویرایش آسان فیلم‌ها
  • امکان تعیین مختصات نقطه مورد نظر برای فرود در آن نقطه
  • ثبت جزئیات و اطلاعات پروازی برای مراجعات بعدی
  • مدیریت اکانت برای دسترسی به اطلاعات از نقاط مختلف دنیا
  • شبیه سازی پرواز در نقاط مختلف برای آموزش کنترل پرواز
  • حالت پرواز هوشمند 
  • مدیریت مد follow me

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی