ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر مویک ایر کمبو MavicAir combo ساخت DJI

شرکت DJI از آن دست شرکت‌های است که با ارائه هر محصول تمام کاربران و علاقه مندان حوزه خود را به راحتی شگفت‌زده می‌کند. استفاده از آخرین تکنولوژی در هر محصول جدید این شرکت علاوه بر اضافه کردن قابلیت های ویژه و ارتقای امکانات قبلی از نکاتی است که باعث می‌شود هر بار که شرکت دی جی آی خبر از رونمایی محصول تازه ای از خود را می‌دهد ، چشم همگان مشتاقانه در انتظار آن محصول باشد.
این شرکت به تازگی از کواد کوپتر شخصی رونمایی کرده است که به جرأت می‌توان گفت چیزی که از کواد کوپتر های حرفه ای کم ندارد. به جرئت میتوان گفت این پهپاد که مویک ایر (MavicAir) نام دارد ، به زودی به محبوب‌ترین کوادکوپترهای شخصی تبدیل خواهد شد. جادوی مهندسی و طراحی این پهپاد به گونه ای است که به شما امکان می دهد آن را همانند اسپارک به راحتی حمل کنید و هر نقطه که دوست دارید ببرید، اما با این تفاوت که ویژگی‌های عملیاتی قوی‌تر و عملکرد پرواز بهتر و قابلیت‌های بالاتری نسبت به مشابه قبلی خود دارد.
این محصول کوادکوپتر مویک ایر کمبو است که شامل رادیوکنترل، کیف ، باتری و ملخ اضافه ، شارژر در بسته محصول خود است. در اینجا نگاهی اجمالی به ویژگی های بارز این کوادکوپتر فوق العاده خواهیم پرداخت.


کوادکوپتر مویک ایر MavicAir ساخت DJI

گیمبال سه محوره

از بین پرنده های بدون سرنشین ای که دارای گیمبال سه محور هستند و پیشتر در فروشگاه ایستگاه پرواز معرفی و ارائه شده اند، کوادکوپتر مویک ایر (MavicAir) قابل حمل ترین آنهاست. دقت گیمبال این پرنده به قدری است که زاویه لرزش آن به 0.005 درجه کاهش پیدا کرده است این عملاً انقلابی در گیمبال های کواد کوپتر هایی است که در این ابعاد قرار دارند. 


پانورامای 360 درجه

یکی از ویژگی های بسیار بارز کوادکوپتر مویک ایر (MavicAir) امکان ثبت پانورامای ۳۶۰ درجه با کیفیت دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است. این کوادکوپتر علاوه بر پانورامای افقی و عمودی و ۱۸۰ درجه قابلیت ترکیب ۲۵ عکس تنها در ۸ ثانیه را دارا می باشد تا بتوانید یک تور مجازی از نقطه ای مورد نظر خود پیاده سازی کنید و به راحتی آن را با عینک های DJI مشاهده کنید.
222

قابلیت فیلم برداری با کیفیت بالا

شرکت DJI برای دوربین این کواد کوپتر کوچک هم چیزی کم نگذاشته است. کوادکوپتر مویک ایر (MavicAir) قادر است با سرعت باورنکردنی ۳۰ فریم بر ثانیه و با قابلیت 4K، تصاویر ویدئویی را تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه ثبت و ضبط کنند تا بتوانید کیفیت بی نظیری را در ثبت تصاویر حرفه ای با یک کواد کوپتر کوچک تجربه کنید.

تصویربرداری با حرکت آهسته (Slow-Motion)

قابلیت اسلوموشن از آن دست ویژگی‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد . کوادکوپتر مویک ایر با پشتیبانی از تصویربرداری اسلوموشن با ۱۲۰ فریم بر ثانیه و با کیفیت 1080p امکان خلق تصاویر بسیار زیبای را به صورت حرکت آهسته برای شما فراهم می کند.

تصویر برداری HDR

حتما با این الگوریتم از تصویر برداری در گوشی های همراه خود به خوبی آشنایی دارید، در این نوع تصویر برداری چند عکس از یک سوژه گرفته می شود و در نهایت این عکسها برای رسیدن به مطلوبترین حد روشنایی و حذف تاریکی ها با یکدیگر ترکیب می شوند تا به بهترین نتیجه برسد. جالب است بدانید که این قابلیت بسیار ویژه در کوادکوپتر مویک ایر (MavicAir)  هم قرار داده شده است.


دوربین پرقدرت 

از تمام اینها که بگذریم دوربین یکی از مهمترین بخشهای یک کواد کوپتر شخصی است. دوربین کوادکوپتر مویک ایر (MavicAir)  یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که از سنسور CMOS و لنز f/2.8 با فاصله کانونی 35 میلیمتری عکس برداری می کند. تمام قابلیت ها در کنار هم باعث می‌شود تا بتوانید تصاویر بسیار با کیفیتی را از لحظات خود ثبت و ضبط کنید.

حافظه داخلی

۸ گیگابایت حافظه داخلی این کوادکوپتر هم از دیگر نکات مثبت آن است که به شما اجازه می دهد عکسها و فیلمهای خود را روی آن ثبت کنید و با استفاده از یک پورت usb  3.0 از نوع C (Type-C) از آنها خروجی بگیرید.

قابلیت تاشو بودن بازوها

همانطور که در ابتدای معرفی کوادکوپتر مویک ایر نیز گفته شد ، این پهپاد که دارای بازوهای تاشوای است که به امکان حمل آسان را برای آن فراهم می‌کند. ظرافت و دقت هندسی در طراحی آیرودینامیکی این کوادکوپتر را می توانید در تصویر زیر به راحتی مشاهده کنید . بهره گیری از آلیاژ منیزیم از دیگر نکاتی است که باعث سبکی بیشتر و همچنین محافظت بالاتری از کوادکوپتر می‌شود. 



جالب است بدانید که مویک ایر در حالت جمع شده به اندازه یک گوشی هوشمند است و این از نکاتی است که باعث می شود به راحتی بتوانید از آن استفاده کرده و هر جایی آن را حمل کنید.

کوادکوپتر مویک ایر MavicAir ساخت DJI

رادیو کنترل پرقدرت

احتمالا با دیدن رادیو کنترل کواد کوپتر مویک ایر به یاد رادیو کنترل کوادکوپتر اسپارک و مویک پرو میفتید که قبلا در در فروشگاه ایستگاه پرواز معرفی و ارائه شده بود. شباهت زیادی بین این رادیو کنترل ها وجود دارد. طراحی ارگونومیک، ابعاد کوچک و قدرت بالای این رادیو کنترل ها از نکاتی است که آن را به یک رادیو کنترل بسیار خوب تبدیل کرده است. با کمک این رادیو کنترل امکان هدایت کوادکوپتر مویک ایر (MavicAir) را تا فاصله 4 کیلومتری به راحتی خواهید داشت. 



مد ActiveTrack

شرکت DJI در ارتقای مود های پروازی این کوادکوپتر هم چیزی کم نگذاشته است.  مد ActiveTrack کوادکوپتر مویک ایر می‌توانند به 16 مورد انتخابی در آن واحد حساس بوده و دو مورد از آنها را برای ردیابی مدنظر قرار دهد. دقت بالای ردیابی و برنامه‌های کاربردی وسیع به کاربر این امکان را می‌دهد تا سوژه های فعال و پرسرعت را به عنوان مثال در هنگام پریدن یا دوچرخه سواری با دقت بالا دنبال کرده و هیچ صحنه‌ای را از دست ندهد.

کوادکوپتر مویک ایر MavicAir ساخت DJI

QuickShots

یکی دیگر از برگ برنده های کوادکوپتر مویک ایر (MavicAir) بهره‌مندی آن از شش QuickShots است. این مدهای تصویربرداری به شما امکان می‌دهد تا به راحتی زیباترین و خاص ترین تصاویر حرفه ای را ثبت و ضبط کنید در ویدئوی زیر می‌توانید نمایی از این شات ها را مشاهده کنید.

پیشتردر کواد کوپتر اسپارک هم که در فروشگاه ایستگاه پرواز معرفی و ارائه شد،  قابلیت کنترل با دست را دیده بودیم. کوادکوپتر مویک ایر هم چیزی کم از این قائله کم نداشته و به راحتی با دست قابل کنترل است. این قابلیت به خلبانان مبتدی هم به راحتی اجازه می دهد تا بتوانند پرنده خود را کنترل کنند.

کوادکوپتر مویک ایر MavicAir ساخت DJI

مد TapFly

مد TapFly یکی از مدهای کارآمد است که شرکت DJI  آن را برای تمرکز روی سوژه قرار داده است . اگر می‌خواهید تصاویر خود را روی یک سوژه متمرکز کنید کافیست آن را در برنامه DJI Go4 انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید تا کوادکوپتر مویک ایر به عنوان فالو کننده سوژه شما به دنبال آن حرکت کرده و از آن تصاویر فوق العاده را ثبت و ضبط کند.


پرواز خودکار

کوادکوپتر مویک ایر با استفاده از فناوری پیشرفته VIO و  سیستم قدرتمند پرواز خودکار محتوی شامل یک دوربین جلو ، یک دوربین در عقب و پایین،  سنسور دوگانه ، سنسور مادون قرمز و IMU  عملاً امکان یک پرواز دقیق و خودکار را برای کاربر فراهم می‌کند. تمام این سنسورها مجموعه‌ای از اطلاعات را به یک هسته‌ای محاسباتی ارسال می‌کنند تا بتوانند پرواز دقیق‌تر و عملکرد بهتری را برای کوادکوپتر رقم بزند.  این سیستم های پیشرفته به خلبان اجازه می دهد تا به صورت فعال از برخورد با موانع جلوگیری کرده و کمترین احتمال آسیب را به پرنده برسانند.

کوادکوپتر مویک ایر MavicAir ساخت DJI

حسگر بصری هندسی (VIO) 

‏ VIO ترکیبی از الگوریتم موقعیت یابی دقیق است که باعث می شود سرعت و ارتفاع پرنده به صورت دقیق محاسبه شده و  با آشکارسازی موانع در فاصله نیم تا ۳۰ متری از برخورد با آنها جلوگیری شود. با تکنولوژی VIO به راحتی می توانید در محیطهای بسته مانند داخل خانه و محیط های پیچیده تر با مهارت بالا پرواز کنید.
151515

اسکن سه بعدی محیط اطراف

کوادکوپتر مویک ایر دارای یک سیستم حسگر پیشرفته است که دارای دقت و صحت بالایی است. این سیستم با پردازش داده ها از هفت دوربین که در جلو ، پایین و عقب بدنه قرار دارند به همراه سنسور های پیشرفته مادون قرمز یک نقشه سه بعدی را از محیط اطراف خود به دست آورده و کمترین احتمال برخورد با آنها را موجب می شود.
این سیستم های پیشرفته APAS  به راحتی به خلبان اجازه می‌دهد تا در پیچیده ترین مسیرها به راحتی و با امنیت بالا پرواز کنند.


بازگشت به خانه

کوادکوپتر مویک ایر (MavicAir) با استفاده از سیستم‌های پرقدرت و دقیق امن ترین مسیر پرواز را برای بازگشت به خانه انتخاب می کند. این کار با ثبت مسیر در هنگام پرواز ممکن میشود و زمانی که سیگنال های کنترلی از بین برود کوادکوپتر به سوی نقطه اصلی خود به صورت خودکار پرواز می کنند. در هنگام بازگشت به مسیر هنگامی که مویک ایر مانعی را شناسایی کنند برای عبور از آن تغییر جهت داده و یا ارتفاع خود را کم و زیاد میکند. از طرفی هنگام فرود منطقه مورد نظر را به صورت دقیق اسکن می‌کنند و در صورت نا امن نبودن (وجود آب و .. ) به خلبان هشدار می دهد.

کوادکوپتر مویک ایر MavicAir ساخت DJI


عملکردهای پروازی

از تمام اینها که بگذریم به قابلیت های پروازی فوق العاده این کوادکوپتر متفاوت خواهیم رسید. ۲۱ دقیقه زمان پرواز در کنار سرعت 68.4 کیلومتر بر ساعت این کوادکوپتر و همچنین رنج کنترل ۴ کیلومتری آن باعث می‌شود که این کوادکوپتر عملا به یک اعجوبه در تصویر برداری حرفه ای شخصی تبدیل شود.

جمع بندی

شاید با دیدن ظاهر کوادکوپتر مویک ایر به یاد کوادکوپتر اسپارک بیفتیم.  اما باید در نظر گرفت که این مدل قابلیت های بسیار حرفه‌ای کوادکوپتر مویک پرو را در ابعاد و اندازه کوادکوپتر اسپارک جای داده و حتی بیشتر از انتظارات کاربران از یک کوادکوپتر شخصی در ابعاد کوچک ظاهر شده است. فروشگاه ایستگاه پرواز مفتخر است به زودی این محصول را برای علاقه مندان ارائه کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی