ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر فانتوم 4 پرو

تمام علاقه‌مندان به دنیای مولتی روتور‌ها و پهپاد‌های بدون سرنشین به خوبی می‌دانند که یکی از کاربردی‌ترین و شاید مهمترین کارایی‌های این پهپاد‌ها تصویربرداری هوایی است. کاری که در گذشته با هزینه و صرف انرژی بسیار بالایی انجام می‌شد، امروز با استفاده از این دست‌سازهای بشر، به سادگی قابل انجام است. 

شرکت DJI یکی از موفق‌ترین شرکت‌های سازنده پهپاد‌های بدون سرنشین به خصوص در زمینه تصویربرداری است. شاید وقتی بحث خرید یک پهپاد برای تصویربرداری پیش می‌آید، تنها انتخاب ، انتهاب پهپاد مناسب بین مدل‌های مختلف ساخت این شرکت است نه انتخاب بین DJI و سایر برندها! همین موضوع نشان‌ از بی رقیب بودن این شرکت چینی در حوزه پهپاد‌های بدون سرنشین دارد. 

بنابراین اگر قصد خرید یک پهپاد برای تصویربرداری نقشه برداری و .. را دارید، فقط کافیست هزینه خود را در نظر گرفته و با توجه به آن یکی از محصولات DJI را خریداری نمایید چون بدون شک بهترین و سریع‌ترین انتخاب را کرده‌اید. 

یکی محصولات این شرکت که به صورت تخصصی برای تصویربرداری هوایی طراحی و ساخته شده است، فانتوم 4 پرو که نسخه جدید فانتوم 4 با قابلیت‌های بیشتر است. نسخه‌های مختلف فانتوم هر یک بعد از رونمایی تحولی عظیم در بازار خرید و فروش پهپاد‌های بدون سرنشین ایجاد نمودند و فانتوم 4 پرو هم از این امر مستثنی نبود. فانتوم 4 پرو نسخه جدیدتر کوادکوپتر فانتوم 4 است که دوربین آن نسبت به نسخه پیشین قوی‌تر شده و سنسورهای آن از حساسیت و دقت بالاتری برخوردار شده اند.  

قیمت بسیار مناسب در عین کارایی فوق العاده بالا سبب شده تا فانتوم 4 پرو در حوزه خود بی رقیب شود و این همان ویژگی‌هایی است که همه محصولات DJI تمام قد از آن برخوردار هستند.

پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار فانتوم 4 پرو  ساخت DJI

پرواز آسان

کنترل آسان یک پهپاد بدون سرنشین از ویژگی‌های بسیار بارز آن است که در محبوبیت آن تاثیر به سزایی دارد. فانتوم 4 پرو دارای پرواز بسیار ساده و امنی بوده و به گونه‌ای است که با کمک چندین مد پروازی کنترل آسانی از ابتدای پرواز تا انتهای فرود در اختیار خلبان قرار می‌دهد و میتواند پیچیده‌ترین حالت‌های پروازی ویژه تصویربرداری را بدون دشواری برای آن تعیین کرده تا این پهپاد به صورت خودکار آن‌ها را در امنیت کامل پروازی اجرا کند. 

پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار فانتوم 4 پرو  ساخت DJI

GPS

وقتی رادیوکنترل فانتوم 4 پرو را در دست دارید، هرگز نگران گم کردن مسیر نباشید چون این کوادکوپتر مجهز به یک GPS است که با استفاده از آن میتوانید مسیر خود را با ضربات انگشت روی مانیتور تعیین کرده تا فانتوم 4 پرو به صورت خودکار روی آن حرکت کند. 


سیستم موقعیت یابی و گریز از مانع

فانتوم 4 پرو به معنای واقعی کلمه شما را در طول یک پرواز همراهی می‌کند. پردازش اطلاعات دریافتی از هر سنسور با استفاده از محاسبات پیچیده، به شما امکان می‌دهد تا یک پرواز امن را با خیال راحت اجرا کرده و از تصاویر بسیار زیبایی که گرفته‌اید لذت ببرید. 

همچنین سیستم گریز از مانع این کوادکوپتر حرفه‌ای با کمک سنسور حساس و قوی در پنج جهت برخوردها و کرش‌های احتمالی را به حداقل رسانده تا از آسیب رسیدن به پهپاد جلوگیری کند. 


الگریتم‌های خودکار پروازی

هر بار که پرواز کنید، فانتوم 4 پرو جزئیات کامل آن را به خاطر خواهد سپرد. مسیر کامل طی شده، زمان پرواز، فاصله و محل پرواز و نسخه‌های کش هر عکس و فیلمی که در طول پرواز ثبت و ضبط کرده‌اید همه و همه در حافظه فانتوم 4 پرو خواهد ماند تا در مراجعات بعدی از آن استفاده شود. 



باتری هوشمند

یکی از حیاتی‌ترین قطعات یک پهپاد بدون سرنشین باتری آن است. باتری فانتوم 4 پرو یک باتری هوشمند است که دارای چند LED کوچک برای اعلام وضعیت می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر فانتوم 4 پرو، محاسبه مداوم فاصله از خلبان و میزان شارژ باقی مانده از باتری است . با کمک این ویژگی دیگر نگرانی برای بازگشت پهپاد در شرایط کاهش باتری نخواهید داشت. این باتری نسبت به نسخه قبلی فانتوم (یعنی فانتوم 4 پرو) قوی تر بوده و با توجه به کاهش وزن پهپاد زمان پرواز فانتوم 4 پرو به 30 دقیقه افزایش یافته است. 

موتور براشلس ، اسپیدکنترل و ملخ

موتورهای فانتوم 4 پرو همگی دارای دقت و قدرت مورد نیاز است تا بهترین تجربه را در هنگام پرواز به خلبان القا کند. این موتورها نسبت فانتوم 4 قوی تر بوده و دارای راندمان بالاتری هستند ، همچنین با کمک اسپیدکنترل‌های شرکت DJI عملکرد بدون نقصی را از خود به اجرا می‌گذارند تا دستورات خلبان را در سریعترین زمان و به بهترین شکل اجرا کنند. 

از طرفی ملخ خود سفت شونده این کوادکوپتر به گونه‌ای ساخته شده تا لرزش وارده به پهپاد را به حداقل برساند. 


کنترلر اصلی

پردازش و آنالیز اطلاعات پروازی بر عهده کنترلر پهپاد است بنابراین توانایی بالای آن در انجام این عملیات نقش به سزایی در کیفیت پرواز پهپاد و در نتیجه تصاویر ثبت شده دارد. 

کنترلر فانتوم 4 پرو وظیفه دریافت و پردازش تمامی اطلاعات سیستم از جمله سرعت موتور، محل GPS، دستورات ورودی و داده‌های دریافتی از سنسور‌ها را برعهده داشته و به بهترین نحو آن‌ها را انجام می‌دهد. 


بازگشت به خانه

میخواهید فانتوم 4 پرو خود را برگردانید؟ کافیست یک دکمه روی ریموت کنترل را فشار دهید یا یک گزینه در نرم افزار Go app را انتخاب کنید تا فانتوم 4 پرو کوتاه‌ترین مسیر را برای بازگشت انتخاب کرده و نزد شما بازگردد. 


دوربین با کیفیت بالا

تمام کارایی‌ها و ویژگی‌های ذکر شده ، همه و همه برای گرفتن یک تصویر خوب است. بنابراین اگر دوربین خوبی در کار نباشد، این ویژگی‌ها هم لطف چندانی ندارند. فانتوم 4 پرو دارای یک دوربین بسیار خوب و با کیفیت 4k است که به همراه گیمبال 3 محوره خود تمام نیاز‌های یک تصویربرداری حرفه‌ای را فراهم می‌کند. این دوربین 20 مگاپیکسلی تا 40 فریم بر ثانیه فیلم برداری کرده و دارای میدان دید 84 درجه با لنز  f/2.8 - f/11 با قابلیت فوکوس خودکار است تا اعوجاجات ناخواسته در هنگام تصویربرداری را به حداقل برساند. 

پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار فانتوم 4 پرو  ساخت DJI

FOLLOW ME

این قابلیت تحقق رویاهای تخیلی بشر است. میتوانید این مد را فعال کرده تا کوادکوپتر فانتوم 4 پرو با استفاده از سیستم پردازش تصویر خود، شما یا هر فرد دیگر ، خودرو یا حیوان خانگی مورد علاقه‌تان را دنبال کرده و از آن تصویر بگیرد. این تصاویر بدون دخالت خلبان در کنترل و به بهترین نحو گرفته می‌شود.

پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار فانتوم 4 پرو  ساخت DJI

رادیوکنترل

همراه با خرید فانتوم 4 پرو یک رادیوکنترل خوش دست و راحت با قابلیت‌های بالا هم دریافت خواهید کرد که امکان کنترل کوادکوپتر را تا فاصله‌ی 5 کیلومتری (البته ممکن است بسته به محل زندگی شما متفاوت باشد) به شما می‌دهد. با کمک این رادیو کنترل به راحتی میتوانید هم دوربین و هم فانتوم خود را کنترل کرده و با فشار یک دکمه عکس و فیلم‌های مورد نظر خود را ثبت کنید. 



نرم افزار DJI GO

مطمینا برای ثبت تصاویر زیبا نیاز به ارسال زنده تصویر روی مانیتور خود دارید تا بتوانید بهترین کادر را انتخاب کنید. نرم افزار DJI GO این امکان را به شما می‌دهد تا گوشی یا تبلتتان را به رابطی میان خود و کوادکوپتر فانتوم تبدیل کنید. 

با کمک این نرم افزار میتوانید عملیات زیر را به راحتی انجام دهید:

  1. اشتراک گذاری فیلم‌ها و تصاویر ضبط شده 
  2. مشاهده آنلاین تصویر از دوربین فانتوم روی گوشی یا تبلت
  3. ذخیره سازی خودکار تصاویر روی حافظه گوشی یا تبلت
  4. امکان ویرایش آسان فیلم‌ها
  5. امکان تعیین مختصات نقطه مورد نظر برای فرود در آن نقطه
  6. ثبت جزئیات و اطلاعات پروازی برای مراجعات بعدی
  7. مدیریت اکانت برای دسترسی به اطلاعات از نقاط مختلف دنیا
  8. شبیه سازی پرواز در نقاط مختلف برای آموزش کنترل پرواز
  9. حالت پرواز هوشمند 
  10. مدیریت مد follow me

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی