ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW

مولتی روتورها همیشه طرفداران و علاقه مندان مخصوص به خود را داشته، دارند و خواهند داشت. در این بین شرکت سایما (syma) یکی از بهترین تولید کننده‌های مولتی‌روتورهای مبتدی است که همیشه محصولات در این زمینه صدر نشین بوده است.  کوادکوپترهایی که علاوه بر قیمت مناسب از کارایی‌های بسیار خوبی برخوردارند، تا کاربران هرچند مبتدی و تازه کار هم بتوانند به راحتی آنها را کنترل کرده و تصاویر خوبی ضبط کند. اما این شرکت به تازگی محصول جدیدی ارائه کرده که شاید کمی بی انصافی باشد آن را در رده‌ی مولتی روتور‌های اسباب بازی و مبتدی قرار دهیم.

کوادکوپتر سایما X۸SW (syma) با امکان ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه شما، دوربین با کیفیت قابل قبول، باتری با ظرفیت و عملکرد فوق‌العاده و همچنین امکان کنترل آسان برای خلبانان تازه کار می‌تواند انتخاب خوبی حتی برای تصویربرداری‌های شخصی باشد. در اینجا به بررسی و معرفی ویژگی های بارز کوادکوپتر سیما syma X۸SW خواهیم پرداخت.

معرفی پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار سایما syma X8SW با ارسال زنده تصویر

ضبط و ثبت ویدیوهای زنده‌تر و باکیفیت‌تر

شرکت سایما (syma) روی کوادکوپتر syma X8SW خود از دوربینی استفاده کرده است که توانایی ضبط ویدئوها و تصاویر با زاویه باز قرار را داشته باشد.  علاوه بر این زنده بودن تصاویر در مقایسه با دیگر دوربین‌های این شرکت نیز قابل توجه است. با این ویژگی می توانید فیلم ها و عکس های زیباتری از هر سفر خود بگیرید و توانایی تصویربرداری هوایی خود را با دوستانان به اشتراک بگذارید.

از نکات قابل ذکر کوادکوپتر syma X8SW ، این است که این کوادکوپتر علاوه بر ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه، میتواند تصاویر و ویدیوهای دریافتی را بر روی رم همراه خود (در بسته محصول موجود است) ذخیره کند. بنابراین اگر به هر دلیل نتوانستید تصاویر را به صورت زنده مشاهده کنید ، نیازی نیست نگران باشید، چون با کمک این ویژگی تصویری را از دست نداده اید. 

ضبط و ثبت ویدیوهای زنده‌تر و باکیفیت‌تر پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار سایما syma X8SW با ارسال زنده تصویر


امکان ارسال زنده تصاویر بر روی گوشی همراه

شاید حیف بود اگر چنین ویژگی در کوادکوپتری به خصوصیات سیما X8SW وجود نداشت، اما خوشبختانه این کوادکوپتر دارای امکان ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه شماست کافیست نرم افزار SYMA FPV را با توجه به سیستم عامل خود، از فایلهای زیر دریافت کنید و آن را روی گوشی همراه خود بریزید تا بتوانید آن را به مانیتور دوربین کوادکوپتر syma X8SW تبدیل کنید. هر لحظه تصاویر دوربین را ببینید و بهترین کادر را برای تصویربرداری انتخاب کنید. 


                           

امکان ارسال زنده تصاویر بر روی گوشی همراه پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار سایما syma X8SW با ارسال زنده تصویر

نحوه اتصال گوشی همراه به پهپاد

پهپاد را به منبع تغذیه وصل کنید تا چراغ سبز نشانگر دوربین روشن شود. پس از ۲۰ ثانیه چراغ چشمک زن به آرامی چشمک میزند که به این معنی است که دوربین منتظر اتصال به گوشی همراه شماست. در این زمان کافیست وارد گزینه تنظیمات گوشی همراه خود شوید و وای فای آن را روشن کنید. در لیست وای فای به دنبال شبکه‌ای به نام " FPV-WIFI- **** " بگردید و به آن متصل شوید. بعد از اتصال از قسمت تنظیمات خارج شده و اپلیکیشن syma FPV را باز کنید. روی آیکون start کلیک کنید و وارد رابطه کنترلی (control interface) شوید. خواهید دید که با انجام این مراحل ساده صفحه نمایش گوشی شما به مانیتور دوربین تبدیل خواهد شد و تصاویر را به صورت زنده و آنلاین با کمک سیگنال های قوی وای فای منتقل به گوشی همراه شما منتقل خواهد کرد.



تنظیم ارتفاع با استفاده از بارومتر

این ویژگی یک نکته بارز در هنگام کنترل کوادکوپتر syma X8SW است که باعث می‌شود سادگی کنترل برای خلبانان مبتدی دو چندان شود. فقط کافیست با استفاده از جوی استیک سمت چپ که همان شتابدهنده پهپاد است ، اوج بگیرید و ارتفاع را بالا ببرید و وقتی به نقطه مورد نظرتان رسید جو استیک را رها کنید تا پهپاد در همان ارتفاع به صورت شناور باقی بماند. این ویژگی برای ضبط ویدئوهای زیباتر با ثبات کادر بیشتر بسیار کارآمد است.

تنظیم ارتفاع با استفاده از بارومتر پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار سایما syma X8SW با ارسال زنده تصویر


مدل هدلس کوادکوپتر syma X8SW 

این ویژگی از آن دسته فاکتورهایی است که وجود آن به کنترل ساده‌تر پهپاد کمک شایانی می‌کند. با فعال شدن این مد پهپاد در حالت بی سر قرار گرفته و مستقل از هر جهتی که نسبت به شما داشته باشد، دستورات چپ و راست و عقب و جلو را عینا اجرا می‌کند. بنابراین برای خلبانان مبتدی و همچنین زمان هایی که کوادکوپتر در فاصله دورتری از کنترلر قرار گرفته و تشخیص سر آن چندان ساده نیست، بسیار کارآمد و حیاتی است.



محافظ ملخ های محکم و ضد ضربه

یکی از آسیب پذیرترین بخش های یک مولتی روتور ملخ‌های آن است که به دلیل چرخش با سرعت بالا در برابر برخورد و مانع احتمالی بسیار حساس است. هر برخوردی با ملخ‌های درحال چرخش می تواند به شدت به آن آسیب بزند، بنابر این استفاده از یک محافظ ملخ محکم و در عین حال ضد ضربه می‌توانند آسیب دیدگی ملخ ها را در کرش های احتمالی تا حد زیادی پایین بیاورد.



چرخش 360 درجه در تمام جهات

امکان اجرای آسان حرکات نمایشی برای هر خلبان و بیننده ای می تواند جذاب باشد. با کمک رادیوکنترل کوادکوپتر syma X8SW می توانید آن را درتمام جهات به صورت چرخشی و با زاویه ۳۶۰ درجه بچرخانید. تماشای ویدیو های دریافتی از این پهپاد هم در چنین شرایطی خالی از لطف نیست.

چرخش 360 درجه در تمام جهات پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار سایما syma X8SW با ارسال زنده تصویر


باتری با ظرفیت بالا

باطری که در کوادکوپتر syma X8SW استفاده شده است به صورت خاص با ظرفیت بالا و عملکرد مدیریت شارژ و دشارژ برای این کوادکوپتر طراحی شده است. استفاده از سیستم مدیریت پیشرفته باتری می‌تواند به این کوادکوپتر کمک کنند تا زمان پرواز بیشتری از آنچه که در کوادکوپترهای مشابه می‌بینید داشته باشد این باطری باید با شارژر مخصوص به خود شارژ شود تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری به عمل آید.



چراغ‌های پرنور و کم مصرف

استفاده از چراغهای پور نور و کم مصرف هم آن دست ویژگی‌هایی است که در شب نمود بیشتری پیدا می کند. کوادکوپتر فلان دارای ۴ LED پر نور و در عین حال کم مصرف و در دو رنگ سبز و قرمز است که به شما کمک می کند بتوانید علاوه بر تعیین موقعیت آن در آسمان شب از زیبایی های پرواز یک کوادکوپتر هم لذت ببرید.



ابعاد کوادکوپتر syma X8SW  

از نظر ابعاد هم باید بگوییم اگر از آن دسته کاربرانی هستید که کوادکوپترهایی در ابعاد فانتوم ساخت شرکت DJI برایتان از نظر اندازه مناسب است، بهترین انتخاب برای شما کوادکوپتر syma X8SW است. در تصویر زیر می‌توانید مقایسه اندازه کوپتر X8SW و فانتوم شرکت DJI را مشاهده کنید.

ابعاد کوادکوپتر Syma X8SW   پهپاد یا کوادکوپتر دوربین دار سایما syma X8SW با ارسال زنده تصویر


رادیو کنترل کوادکوپتر syma X8SW  

در آخر به بررسی رادیو کنترل کوادکوپتر syma X8SW میرسیم. رادیو کنترل این پهپاد علاوه بر ظاهر ساده‌ای که دارد از کارایی بسیار خوبی برخوردار است. استفاده از فرکانس 2.4  گیگاهرتز برای جلوگیری از تداخل فرکانسی و جوی استیک های نرم و راحت برای کنترل و همچنین گیره نگهدارنده گوشی همراه شما از آن دست فاکتورهایی است که انتظار نمی رود رادیو کنترل کوادکوپتری با چنین ویژگی هایی از آن برخوردار نباشد. در تصویر زیر می‌توانید راهنمای دکمه ها و جوی استیک‌های این پهپاد را مشاهده کنید. 

یکی از ویژگی‌های بارز کوادکوپتر syma X8SW امکان نشستن و برخواستن آن تنها با یک دکمه است . این بدان معنی است که تنها با فشردن یک دکمه روی رادیو کنترل پهپاد بلند شده و در ارتفاع یک متری به صورت شناور باقی می‌ماند و در مقابل هنگام فرود می‌توانیدتنها با فشردن یک دکمه پهپاد را فرود بیاورید. 

راهنمای رادیو کنترل های سایما


در پایان باید گفت با توجه به پیشینه شرکت سایما (syma) در ساخت کوادکوپترهایی با کیفیت بالا، می‌توان انتظار داشت که محصول جدید این شرکت هم از کارایی و عملکرد بسیار خوبی برخوردار باشد. شاید بتوان به جرئت گفت که این محصول به دلیل دوربین زنده‌تر و وایدتر، باتری با کیفیت بالاتر و در کل عملکرد بهتر یکی از بهترین کواد کوپتر های ساخت این شرکت خواهد بود. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی