ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW-D

اگر اندکی ، هر چند سطحی و ابتدایی با دنیای آرسی و مولتی روتوهای مبتدی آشنایی داشته باشید، حتما و حتما نام برند سایما (syma) را به دفعات شنیده اید. این برند معروف ، از آن دست برندهایی است که آیتم های آن نیازی به هیچ گونه بررسی و تست کیفیتی نداشته چون از ابتدای کار خود تا به امروز با کیفیت بالای محصولات خود این موضوع را بارها و بارها به همگان ثابت کرده است. 
کاربرانی که با این برند آشنایی دارند برای خرید محصولات آن به هیچ وجه شک نمی‌کنند و فقط مدل مورد نظر خود را با توجه به فاکتورهای مورد اهمیت خود، از بین آیتم‌های ساخت این شرکت یعنی شرکت سایما انتخاب می‌کنند. 
یکی از عادت‌های خوب سایما تولید چندین نسخه مختلف از پرنده‌های پرطرفدار است. این موضوع که برخی از مدل‌ها نسبت به سایر آیتم‌ها از محبوبیت بالاتری برخوردار باشند همیشه امری طبیعی در بین محصولات یک شرکت بوده است. اما اینکه آن شرکت بتواند از این محبوبیت به نفع خود و البته مشتریان خود استفاده کند، خود هنری جداست. 
شرکت سایما ، چندی پیش از کوادکوپتری رونمایی کرد که در مدت کوتاهی از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار شد. ظاهر مشابه با پهپادهای حرفه‌ای، کارایی فوق العاده، قیمت مناسب و پرواز و قابلیت های قابل قبول از ویژگی‌هایی بود که باعث شد این کوادکوپتر مدت زیادی در قفسه های فروشگاه‌ها از جمله فروشگاه ایستگاه پرواز باقی نماند و به سرعت فروش رود. این کوادکوپتر syma X8SW نام دارد، هم چنان از پرفروش‌ترین‌هاست. حال شاهد نسخه جدیدتری از این پرنده در بین کالاهای شرکت سایما هستیم، کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW-D که شاید بتواند گفت شباهت‌های بسیار زیادی با نسخه قبلی خود داشته و از آیتم‌های بیشتری نیز برخوردار است. بنابراین میتوان کوادکوپتر X8SW-D را نسخه ارتقا یافته کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW دانست. 

کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW-D

ضبط و ثبت ویدیوهای زنده‌تر و باکیفیت‌تر

شرکت سایما (syma) روی کوادکوپتر  syma X8SW-D  هم مانند  syma X8SW خود از دوربینی استفاده کرده است که توانایی ضبط ویدئوها و تصاویر با زاویه باز قرار را داشته باشد.  علاوه بر این زنده بودن تصاویر در مقایسه با دیگر دوربین‌های این شرکت نیز قابل توجه است. با این ویژگی می توانید فیلم ها و عکس های زیباتری از هر سفر خود بگیرید و توانایی تصویربرداری هوایی خود را با دوستانان به اشتراک بگذارید.


از نکات قابل ذکر کوادکوپتر syma X8SW ، این است که این کوادکوپتر علاوه بر ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه، میتواند تصاویر و ویدیوهای دریافتی را بر روی رم همراه خود (در بسته محصول موجود است) ذخیره کند. بنابراین اگر به هر دلیل نتوانستید تصاویر را به صورت زنده مشاهده کنید ، نیازی نیست نگران باشید، چون با کمک این ویژگی تصویری را از دست نداده اید.


نحوه اتصال گوشی همراه به پهپاد

پهپاد را به منبع تغذیه وصل کنید تا چراغ سبز نشانگر دوربین روشن شود. پس از ۲۰ ثانیه چراغ چشمک زن به آرامی چشمک میزند که به این معنی است که دوربین منتظر اتصال به گوشی همراه شماست. در این زمان کافیست وارد گزینه تنظیمات گوشی همراه خود شوید و وای فای آن را روشن کنید. در لیست وای فای به دنبال شبکه‌ای به نام " FPV-WIFI- **** " بگردید و به آن متصل شوید. بعد از اتصال از قسمت تنظیمات خارج شده و اپلیکیشن syma FPV را باز کنید. روی آیکون start کلیک کنید و وارد رابطه کنترلی (control interface) شوید. خواهید دید که با انجام این مراحل ساده صفحه نمایش گوشی شما به مانیتور دوربین تبدیل خواهد شد و تصاویر را به صورت زنده و آنلاین با کمک سیگنال های قوی وای فای منتقل به گوشی همراه شما منتقل خواهد کرد.


چرخش 90 درجه دوربین

طبق نظر سنجی‌ها بعد از تفریح ، مهمترین کاربرد کوادکوپترها دوربین آن است. بنابراین کاربری که یک کوادکوپتر دوربین‌دار خریداری میکند انتظار دارد بتواند با کمک آن از سوژه‌های مورد نظر خود به راحتی عکس بگیرد. کوادکوپتر syma X8SW-D با قابلیت چرخش 90 درجه دوربین در جای خود که با رادیو کنترل هم قابل تغییر است ، امکان تغییر کادر بندی را به راحتی به کاربر می‌دهد تا بتواند از سوژه های مورد نظر خود بهترین تصویر را بگیرد. 

کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW-D

برخواست و فرود کوادکوپتر تنها با یک دکمه

تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته اید و یک پهپاد را پرواز داده اید؟ اگر پاسختان مثبت است مطمئنا می دانید یکی از کارهای دشوار در هنگام کنترل یک کواد کوپتر برخواستن و به خصوص فرود آوردن نرم آن به گونه ای است که کمترین ضربه را ببیند. اینکار هرچقدر که فرد کنترل کننده مبتدی تر و تازه کار تر باشد، برای وی دشوارتر بوده و امکان آسیب رسیدن به پهپاد بالاتر خواهد بود . خوشبختانه کوادکوپتر syma X8SW-D  با استفاده از یک دکمه قابلیت فرود و نشستن خودکار روی زمین را دارا می باشد تا احتمال آسیب رسیدن به پهپاد در اثر ضربه های ناشی از فرود به صفر برسد.



قابلیت حفظ ارتفاع کواد کوپتر

یکی از دشواری های خلبانان مبتدی در هنگام کنترل کوادکوپترها قابلیت نگه داشتن پهپاد در یک ارتفاع خاص است. هرچقدر فرد کنترل کننده مهارت کمتری در هدایت پهپاد داشته باشد، نگه داشتن آن در یک ارتفاع مشخص برایش سخت‌تر می‌شود. کوادکوپتر syma X8SW-D  برای ایجاد امکان کنترل آسان توسط مبتدی‌ترین خلبانان، قابلیت حفظ ارتفاع را به آپشن‌های خود اضافه کرده است. کوادکوپتر syma X8SW-D  با استفاده از بارومتر و البته شتاب سنج می‌تواند در یک ارتفاع مشخص به صورت ثابت شناور بمانند. 

کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW-D

ارسال زنده تصویر به گوشی همراه

شاید بتوان گفت، این قابلیت یکی از مهمترین و پرطرفدارترین ویژگی‌های یک کوادکوپتر دوربین دار است. اما کوادکوپتر syma X8SW-D  به قدری از ویژگی‌های جذاب و خاص بهره‌مند بود که چنین آیتم مهمی به اواخر صفحه بررسی و معرفی آن رسید. مطمئناً با این قابلیت آشنایی کامل دارید و لازم نیست توضیح چندانی در مورد آن به داده شود. فقط کافیست بدانید با کمک این ویژگی میتوانید تصاویر دیده شده از چشم پهپاد ای یا همان دوربین آن را به صورت زنده روی گوشی همراه خود ببینید.


بهره مندی کوادکوپتر از مد هدلس

در نقد و بررسی کوادکوپترهای دیگر قبلاً در ایستگاه پرواز بارها و بارها در این مورد توضیح داده ایم. همانطور که احتمالا می‌دانید دستورات راست ، چپ ، عقب و جلوی خلبان روی پهپاد زمانی به درستی انجام می شود که سر پهپاد دقیقاً در جهت جلوی رادیو کنترل باشد. هر تغییر کوچک در زاویه سر پهپاد نسبت به جلو رادیو کنترل باعث می شود تا دستورات حرکتی خلبان دچار اختلال شود و این زمانی که بخواهید کوادکوپتر را از برخورد با یک مانع نجات دهید، به پهپاد شما آسیب خواهد رساند. اما با کمک مد هدلس و فعال سازی آن می توانید پهپاد را در به در حالت بی سر قرار داده، به گونه ای که مستقل از جهت سرپهپاد دستورات راست ، چپ، عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا شود.

کوادکوپتر دوربین دار syma X8SW-D

چرخش 360 درجه در تمام جهات

امکان اجرای آسان حرکات نمایشی برای هر خلبان و بیننده ای می تواند جذاب باشد. با کمک رادیوکنترل کوادکوپتر syma X8SW-D می توانید آن را درتمام جهات به صورت چرخشی و با زاویه ۳۶۰ درجه بچرخانید. تماشای ویدیو های دریافتی از این پهپاد هم در چنین شرایطی خالی از لطف نیست.


باتری با ظرفیت بالا

باطری که در کوادکوپتر syma X8SW-D استفاده شده است به صورت خاص با ظرفیت بالا و عملکرد مدیریت شارژ و دشارژ برای این کوادکوپتر طراحی شده است. استفاده از سیستم مدیریت پیشرفته باتری می‌تواند به این کوادکوپتر کمک کنند تا زمان پرواز بیشتری از آنچه که در کوادکوپترهای مشابه می‌بینید داشته باشد این باطری باید با شارژر مخصوص به خود شارژ شود تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری به عمل آید.


چراغ‌های پرنور و کم مصرف کوادکوپتر

استفاده از چراغهای پور نور و کم مصرف هم آن دست ویژگی‌هایی است که در شب نمود بیشتری پیدا می کند. کوادکوپتر فلان دارای ۴ LED پر نور و در عین حال کم مصرف و در دو رنگ سبز و قرمز است که به شما کمک می کند بتوانید علاوه بر تعیین موقعیت آن در آسمان شب از زیبایی های پرواز یک کوادکوپتر هم لذت ببرید.

ابعاد کوادکوپتر Syma X8SW-D 

از نظر ابعاد هم باید بگوییم اگر از آن دسته کاربرانی هستید که کوادکوپترهایی در ابعاد فانتوم ساخت شرکت DJI برایتان از نظر اندازه مناسب است، بهترین انتخاب برای شما کوادکوپتر syma X8SW-D  است.


رادیو کنترل کواد کوپتر syma X8SW-D

رادیو کنترل کواد کوپتر X8SW-D از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای انتقال سیگنال‌های هدایتی به پهپاد استفاده می کند. این فرکانس برای جلوگیری از تداخل فرکانسی با دیگر امواج موجود در محیط بهترین مقدار است. راهنمای دکمه ها و جوی استیک رادیو کنترل کواد کوپتر را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

111

امکانات کوادکوپتر syma X8SW-D

  • دارای دوربین با کیفیت HD برای ثبت تصاویر هوایی
  • امکان بلند شدن  و نشستن تنها با یک دکمه روی رادیو کنترل
  • امکان ارسال زنده تصاویر بر روی گوشی همراه
  • امکان پرواز در شب با کمک چراغ های LED
  • امکان ایجاد چرخش 360 درجه در هنگام پرواز 
  • دو مد سرعت سریع و آهسته برای مبتدیان و حرفه ای ها
  • ژیروسکوپ 6 محوره و بارومتر برای حفظ ارتفاع
  • امکان پیاده سازی آسان حرکات پیچیده ی پروازی
  • قابلیت چرخش 90 درجه دوربین با کمک رادیو کنترل
  • باتری خشابی لیتیوم پلیمر مخصوص دو سل 2000 میلی آمپری

بسته محصول کوادکوپتر Syma X8SW-D شامل : 

  •  کوادکوپتر syma X8SW-D 
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتزی
  •  دوربین 720p وای فای
  • 4 عدد ملخ اضافی و 4 عدد محافظ ملخ
  • گیره نگه‌دارنده موبایل
  • پیچ گوشتی و آچار
  • شارژر
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی