ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن پلاس

احتمالا با دیدن این صفحه این سوال برای شما پیش می‌آید که مگر دوره فانتوم 2 ویژن به پایان نرسیده است؟ چرا باید با وجود کوادکوپترهای تصویربرداری حرفه‌ای مانند فانتوم 4 پرو که از آخرین تکنولوژی موجود در کوادکوپترهای حرفه ای بهره مند است، یک فانتوم 2 تهیه کرد؟

بله درست است. در واقع باید گفت اگر قصد تصویربرداری های بسیار حرفه‌ای را دارید، نباید در خرید کوادکوپترهای سری فانتوم 4 شرکت DJI و یا اینسپایر شک کنید. اما در حقیقت فانتومی که پیش روی شماست میتواند یک محصول مناسب برای کاربران و علاقه مندانی باشد که به دنبال کواد کوپتری می‌گردند که نه به کوچکی اسپارک و مویک است و نه به حرفه ای بودن فانتوم 4 پرو و اینسپایر. در واقع فانتوم 2 ویژن پلاس میتواند برای کاربرانی مناسب است که به دنبال کوادکوپتری میگردند که چیزی بین کوادکوپترهای مبتدی مانند syma X8SW و کوادکوپترهای حرفه ای ساخت شرکت DJI (مانند سری فانتوم 4) است . اما شاید بهتر باشد نگاهی گذرا به ویژگی های این کوادکوپتر قدیمی شرکت DJI بیندازیم. 

کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن پلاس + باتری اضافه

درست است که کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن پلاس از نسخه های قدیمی سری فانتوم ساخت شرکت DJI است ، اما از نظر ویژگی‌های اصلی و مهم تصویربرداری و پرواز کوادکوپتر حرفی برای گفتن دارد. این کوادکوپتر با استفاده از دوربین با کیفیت و همچنین گیمبال سه محوره خود ، توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 1080p را دارا بوده و میتواند با کیفیت 14 مگاپیکسل هم عکس بگیرد. تصاویر ارسال شده از کوادکوپتر را در حال پرواز و به صورت زنده میتوانید روی گوشی همراه و یا تبلت خود با سیستم عامل آندورید یا IOS به راحتی مشاهده کنید تا بتوانید بهترین کادر را برای تصاویر خود تهیه و تنظیم کنید. 



از نظر زمان پرواز هم کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن پلاس از بقیه نسخه های بعدی خود چیزی کم ندارد. این کوادکوپتر با استفاده از یک باتری لیتیوم پلیمری هوشمند با ظرفیت بالا میتواند تا 25 دقیقه در آسمان به راحتی پرواز کرده و امکان ضبط زیباترین تصاویر را بدون نگرانی برای تمام باتری پهپاد به کاربر بدهد. 

یکی دیگر از ویژگی های بارز کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن پلاس بهره مندی آن از GPS است که امکان موقعیت یابی دقیق را توسط نرم افزارهای DJI GO به راحتی برای کاربر فراهم میکند. این کوادکوپتر با استفاده از سیستم قفل ارتفاع خود امکان تنظیم و نگاه داشتن خود در یک ارتفاع خاص را به راحتی دارا می باشد. این ویژگی زمانی که بخواهید از سوژه های خود فیلم برداری کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی