ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر سلفی سایما syma X22W

شرکت سایما یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده کوادکوپتر و هلیکوپتر مبتدی است. کیفیت محصولات این شرکت به قدری بالاست که بدون هیچ گونه تردیدی در مورد قطعات سازنده و جنس بدنه خریدار و مشتری را تنها به انتخاب آیتم مورد نظر خود مشغول می‌کند.

از طرفی تنوع آیتم‌های این شرکت در حوزه کوادکوپتر هم به قدری بالاست که می توان با اطمینان خاطر گفت هر کاربری با هر سلیقه ای هر چند قدر هم که مشکل پسند باشد می تواند گزینه مورد نظر خود را از بین محصولات متفاوت این شرکت به راحتی انتخاب کنند.

یکی از محصولات جدید شرکت سایما که تجربه جدیدی از پرواز راه برای خلبان موجب می شود کوادکوپتر سایما (syma X22W) است . بدون شک این کوادکوپتر به زودی رقیب سرسختی برای کوادکوپتر X5UW خواهد شد .  در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

قابلیت حفظ ارتفاع

یکی از دشواری های خلبانان مبتدی در هنگام کنترل کوادکوپترها قابلیت نگه داشتن پهپاد در یک ارتفاع خاص است. هرچقدر فرد کنترل کننده مهارت کمتری در هدایت پهپاد داشته باشد، نگه داشتن آن در یک ارتفاع مشخص برایش سخت‌تر می‌شود. کوادکوپتر X22W برای ایجاد امکان کنترل آسان توسط مبتدی‌ترین خلبانان، قابلیت حفظ ارتفاع را به آپشن‌های خود اضافه کرده است. این قابلیت زمانی که بخواهید از سوژه خاصی تصویر گرفته یا فیلم برداری کنید به شدت به چشم می آید و کارایی دارد. کوادکوپتر X22W با استفاده از بارومتر و البته شتاب سنج می‌تواند در یک ارتفاع مشخص به صورت ثابت شناور بمانند.

ارسال زنده تصویر به گوشی همراه

این قابلیت یکی از مهمترین و پرطرفدارترین ویژگی‌های یک کوادکوپتر است. اما کوادکوپتر X22W به قدری دارای ویژگی‌های جذاب و خاص بود که چنین آیتم مهمی به اواخر صفحه بررسی و معرفی آن رسید. مطمئناً با این قابلیت آشنایی کامل دارید و لازم نیست توضیح چندانی در مورد آن به داده شود. فقط کافیست بدانید با کمک این ویژگی میتوانید تصاویر دیده شده از چشم پهپاد ای یا همان دوربین آن را به صورت زنده روی گوشی همراه خود ببینید. 

برای ارسال زنده تصویر به گوشی همراه تان، به برنامه Syma FPV نیاز دارید. این اپلیکیشن را از لینک های زیر دریافت کنید.


                           


نحوه‌ی اتصال کوادکوپتر X22W به گوشی همراه

کوادکوپتر را روشن کنید تا چراغ نشانگر دوربین به رنگ سبز در بیاید. پس از چند ثانیه (حدودا 20 ثانیه) چراغ قرمز رنگی شروع به چشمک زدن میکند که به این معنی است که دوربین منتظر اتصال با گوشی هوشمند شماست. در این حالت، وارد تنظیمات گوشی همراه خود شوید و وای فای را روشن کنید. پس از سرچ شبکه‌های وای فای، شبکه‌ای به نام " FPV-WIFI- **** " خواهید دید، به این شبکه متصل شوید. به محض اتصال به این شبکه از تنظیمات گوشی همراه خود خارج شده و نرم افزار SYMA GO را اجرا کنید. روی آیکون START کلیک کنید تا وارد رابط کنترلی شوید. در این لحظه خواهید دید که مانیتور گوشی همراه شما به یک مانیتور FPV تبدیل شده و تصاویر دریافتی از کوادکوپتر  X5UW را به صورت زنده نمایش می‌دهد. حال زمان پرواز X22W و لذت بردن از تصاویر هوایی‌ست.

در تصویر زیر میتوانید راهنمای آیکون هایی که بعد از تبدیل گوشی خود به رادیو کنترل کوادکوپتر X22W روی صفحه مشاهده میکنید ، ببینید. 

خرید کوادکوپتر دوربین دار سایما syma X15W | ایستگاه پرواز|خرید پهپاد|خرید پهباد


بهره‌مندی از سیستم خلبان خودکار

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کوادکوپتر X22W که باعث شده بتواند با کوادکوپتر  X5UW رقابت کند، بهره مندی از سیستم خلبان خودکار آن است. کافیست در نرم افزار syma go مسیر دلخواهی که می‌خواهید کوادکوپتر شما آن را طی کند توسط انگشتان دست رسم کنید تا این سیستم فعال شده و دقیقا کوادکوپتر را در همان مسیر مشخص شده توسط شما پرواز دهد. شاید این قابلیت برای کوادکوپترهای مبتدی و اسباب بازی کمی زیاد باشد، اما شرکت سایما در کوادکوپتر X5UW  خود ثابت کرد که می تواند این سیستم را روی مولتی‌روتورهای مبتدی هم به خوبی پیاده سازی کند.

مد کنترل با جاذبه زمین (GRAVITY)

مطمئنا تا کنون بازی هایی را روی گوشی خود نصب کرده اید که برای کار از جاذبه زمین کمک می گیرند . اکثر نرم افزارهای ماشین بازی (مانند سری آسفالت) که فقط با چپ و راست کردن گوشی همراهتان جهت خودرو را در اپلیکیشن تغییر می‌دهند از آن دست بازی های جذابی هستند که از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند. حال سایما این ویژگی منحصر به فرد را روی کوادکوپتر فلان خود پیاده کرده است، کافیست آیکن قرمز رنگ مشابه کراپ را لمس کنید، تا این مد در کوادکوپتر شما فعال شود و حرکت جلو ، عقب،  چپ ، راست و بالا و پایین پهپاد توسط گوشی همراه شما و شتاب سنج آن کنترل شود.

این ویژگی از آن دست قابلیت هایی است که کمتر کوادکوپتری از آن برخوردار است حال کافیست گوشی همراهتان را به دست بگیرید و حس مسابقات آسفالت را روی کوادکوپتر خود به صورت واقعی پیاده سازی کنید.

حفاظت دوگانه

1. حفاظت از شرایط باتری کم :  هنگامی که باتری از مقدار ایمن خود کمتر شود در این زمان چراغ نشانگر باتری کوادکوپتر syma X22W چشمک میزند که به این معناست که باید کوادکوپتر را با کمک رادیو کنترل خود به خانه بازگردانید. اگر باتری برای بازگشت به خانه اندازه کافی نباشد، کوادکوپتر syma X22W به صورت خودکار روی زمین خواهد نشست.

2. جریان بیش از حد : همانطور که گفته شد هنگام برخورد کوادکوپتر syma X22W  با موانع این پرنده به صورت خودکار حرکت موتور ها را متوقف می‌کنند تا از آسیب های بعدی به ملخ ها،  موتورها و همچنین برد داخلی پهپاد جلوگیری شود.

مد هدلس

از دیگر ویژگی‌ها و نکات قابل ذکر و مورد توجه کوادکوپتر X22W، مد هدلس آن است. همانطور که می‌دانید هر پهپاد دارای سر و جهت است. اگر در هنگام پرواز سر پهپاد دقیقا در جهت جلو قرار بگیرد، دستورات اعمالی توسط ریموت کنترل عینا اجرا می‌شود. اما اگر چرخشی در سر پهپاد صورت گیرد، احساس نافرمانی کوادکوپتر از دستورات رادیو کنترل به خلبان دست می‌دهد. مثلا، اگر پهپاد 180 درجه چرخیده باشد، با حرکت جوی استیک به راست پهپاد به چپ و با حرکت جوی استیک به چپ پهپاد به راست حرکت خواهد کرد. 

این موضوع باعث می‌شود کنترل پهپاد به ویژه برای افراد مبتدی بسیار دشوار شود. اما نگران نباشید! مد هدلس را فعال کنید تا پهپاد در حالت بدون سر قرار گرفته و مستقل از جهت ، دستورات رادیو کنترل و در واقع شما را عینا اجرا کند.


چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان

اجرای حرکات نمایشی یکی از فاکتورهای مهم در هنگام پرواز کواد کوپتر ها به خصوص پهپاد های مبتدی است. با استفاده از تنها دو دکمه روی رادیو کنترل کوادکوپتر سایما (syma X22W) می توانید چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان را در تمام جهات اجرا کرده و زیبایی پرواز خود را دو چندان کنید.

چراغ‌های پرنور و کم مصرف کواد کوپتر

کوادکوپتر سایما (syma X22W) با استفاده از چهار چراغ LED در دو رنگ امکان پرواز در شب را برای تشخیص موقعیت و جهت کوادکوپتر به راحتی فراهم می‌کند. این چراغ‌ها در عین کوچکی بسیار پر نور و کم مصرف بوده و زیبایی جالب توجهی را به در هنگام پرواز به کوادکوپتر می‌دهند.


رادیوکنترل کوچک و پرقدرت

همراه با این کوادکوپتر یک رادیو کنترل کوچک و در عین حال خوش دست قرار دارد که از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای کنترل پهپاد استفاده می کند. این فرکانس برای کاهش تداخل فرکانسی با دیگر امواج موجود در محیط بهترین رنج را دارد. 

در تصویر زیر می توانید راهنمای دکمه ها و جوی استیک رادیو کنترل کوادکوپتر سایما syma X22W را مشاهده کنید.

راهنمای رادیو کنترل های سایما

امکانات کوادکوپتر Syma X22W:

  • امکان کنترل با استفاده از گوشی همراه
  • امکان تعیین مسیر برای پرواز خودکار کوادکوپتر
  • امکان پرواز در شب با کمک چراغ های LED
  • امکان ثبت فیلم و عکس با کمک دوربین HD 2 مگا پیکسلی
  • امکان ایجاد چرخش 360 درجه در هنگام پرواز 
  • دو مد سرعت سریع و آهسته برای مبتدیان و حرفه ای ها
  • رفع مشکل گم کردن جهت توسط خلبان با استفاده از مد هدلس
  • ژیروسکوپ 6 محوره
  • قابلیت کنترل کوادکوپتر با استفاده از جاذبه زمین
  • ثبات بسیار عالی در هنگام پرواز
  • امکان پیاده سازی آسان حرکات پیچیده ی پروازی
  • ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه

بسته محصول کوادکوپتر سایما (syma X22w) شامل : 

  • کوادکوپتر سایما (syma X22W)
  • رادیوکنترل
  • گیره نگه دارنده گوشی
  • دو جفت ملخ اضافی
  • کابل شارژر USB
  • باتری
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی