ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوریبن دار I8HW با ارسال زنده تصویر

گستردگی انواع کوادکوپترهای مبتدی به قدری است که در اکثر مواقع کاربرانی که بدون اطلاع کامل از مدل دلخواه خود تصمیم به خرید میگیرند، بین انواع مدل‌های متفاوت کوادکوپتر سردرگم شده و گاها بعد از خستگی فراوان از خرید منصرف می‌شود. اما فروشگاه ایستگاه پرواز به منظور رفاه حال مشتریان خود با ارائه اطاعات کامل در مورد محصولات سعی در راهنمایی آن‌ها در خرید محصول مناسب خود را دارند. 
یکی از کوادکوپترهای  بسیار خوب در زمینه‌ی مولتی روتور‌های مبتدی، کواد کوپتر I8HW است که با دارا بودن امکان حفظ ارتفاع و انتقال زنده تصویر بر روی گوشی همراه شما می‌تواند تا حد زیادی انتظارات شما را از یک مولتی‌روتور مبتدی بر آورده کند. این کوادکوپتر شباهت بسیار زیادی به کوادکوپتر idrone i4w دارد و فقط از نظر ابعاد از آن بزرگتر است. خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد
این کوادکوپتر با قابلیت حفظ ارتفاع خود (مد Altitude hold) و همچنین ژیروسکوپ شش محوره امکان خلبانی ساده تر و پرواز پایدارتر را حتی برای خلبانان مبتدی به راحتی فراهم می‌کند. 
از طرفی LEDهای پرنور و کم مصرف این کوادکوپتر به آن امکان می‌دهد تا با به راحتی در آسمان شب قابل تشخیص بوده و زیبایی دو چندانی را رقم بزند. 


این کوادکوپتر با قابلیت حفظ ارتفاع خود (مد Altitude hold) و همچنین ژیروسکوپ شش محوره امکان خلبانی ساده تر و پرواز پایدارتر را حتی برای خلبانان مبتدی به راحتی فراهم می‌کند. 
از طرفی LEDهای پرنور و کم مصرف این کوادکوپتر به آن امکان می‌دهد تا با به راحتی در آسمان شب قابل تشخیص بوده و زیبایی دو چندانی را رقم بزند.

از دیگر ویژگی‌های کواد کوپتر I8HW بهره مندی از مد هدلس آن است که به خلبان کمک میکند تا پهپاد را در حالت بی‌سر قرار داده تا بتواند دستورات چپ و راست و عقب و جلو آن را دقیقا اجرا کند. خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد
چرخش 360 درجه در تمام جهات در آسمان هم از آن ویژگی‌هایی است که فقدان آن یک مولتی‌روتور مبتدی را با خلا مواجه می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود که خلبان و کنترلر بتواند به راحتی حرکات نمایشی زیبایی را به اجرا بگذارند. 
از تمام این‌ها که بگذریم ، امکان ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه از آن دست ویژگی‌هایی قابل ذکری است که محبوبیت یک آیتم را در دید کاربران دو چندان می‌کند. برای تبدیل گوشی همراه خود به رادیو کنترل این کوادکوپتر ، کافیست نرم افزار آن را دانلود کرده  و روی گوشی همراه خود بریزید و آن را به مانیتور دوربین پهپاد تبدیل کنید.
لازم به ذکر است دوربین کوادکوپتر I8HW نسبت به مدل های مشابه و هم رده بسیار باکیفیت بوده و قابلیت ضبط تصاویر بسیار زیبایی را دارا می‎باشد. 
یکی از ویژگی‌های بارز کوادکوپتر I8HW امکان نشستن و برخواستن آن تنها با یک دکمه است . این بدان معنی است که تنها با فشردن یک دکمه روی رادیو کنترل پهپاد بلند شده و در ارتفاع یک متری به صورت شناور باقی می‌ماند و در مقابل هنگام فرود می‌توانیدتنها با فشردن یک دکمه پهپاد را فرود بیاورید. 

خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد
از تمام این‌ها که بگذریم ، امکان ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه از آن دست ویژگی‌هایی قابل ذکری است که محبوبیت یک آیتم را در دید کاربران دو چندان می‌کند. برای تبدیل گوشی همراه خود به رادیو کنترل این کوادکوپتر ، کافیست نرم افزار آن را دانلود کرده  و روی گوشی همراه خود بریزید و آن را به مانیتور دوربین پهپاد تبدیل کنید.
در آخر  به رادیو این کوادکوپتر میرسیم، رادیو کنترل کوادکوپتر I8HW با بهره مندی از سیستم انتقال داده 2.4 گیگاهرتز ، تداخل فرکانسی با دیگر فرکانس‌های محیط را به حداقل رسانده و برای کنترل و هدایت پهپاد تنها از 4 باتری قلمی سایز AA استفاده می‌کند. 
در آخر باید گفت اگرچه شاید کاربران زیادی نام کوادکوپتر I8HW را نشنیده باشند، اما باید اذعان داشت که این کوادکوپتر با قابلیت‌های فوق العاده خود میتوان رقیب سرسختی برای محصولات مشابه خود از شرکت‌های معتبری مانند سایما باشد. خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی