ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار Wltoys Q303A

همه میدانیم که اغلب اوقات اگر بخواهیم یک کوادکوپتر خوب با کلکسیونی از ویژگی‌های منحصر به فرد تهیه کنیم، باید قیمت خوب و ویژه‌ای را برای آن در نظر بگیریم. رادیو کنترل مانیتور دار، دوربین، بدنه مقاوم، جایرو شش محوره و ... از ویژگی‌هایی هستند که علاقه‌مندان به مولتی‌روتور را برای پرداخت هزینه بالا قانع می‌کند. 
اما  کوادکوپتر Q303A ساخت شرکت Wltoys  تمام معادلات را به هم زده است. این کوادکوپتر با عملکرد قوی ، جایرو شش محوره، پرواز پایدار و ثابت، دوربین خوب با کیفیت HD (1280x720P) ، دکمه بازگشت به خانه و بسیاری ویژگی‌های دیگر خود را به یک کوادکوپتر بی رقیب در قیمت و کارایی مبدل کرده است. 

دوربین و ارسال زنده تصویر

دوربین با کیفیت HD که توانایی تصویربرداری با رزولوشن 1280x720p را دارد و همچنین ارسال زنده تصویر، از مهمترین قابلیت این کوادکوپتر است. کوادکوپتر Q303A برای ارسال تصویر از فرکانس 5.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند و قابلیت FPV را به کاربر می‌دهد. این کوادکوپتر دارای یک گیمبال دو محوره هم هست که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا زاویه آن را طبق تصویر خود تنظیم کنید. 

ژیروسکوپ شش محوره

ژیروسکوپ شش محوره و دقیق کوادکوپتر Q303A به راحتی امکان پرواز پایدار را برای آن فراهم کرده است. کافیست رادیو کنترل را بردارید و کوادکوپتر را به پرواز درآورید تا ژیروسکوپ آن کار خود را آغاز کرده و پایداری کوادکوپتر را برای شما فراهم کند تا به راحتی آن را هدایت کنید.

ژیروسکوپ شش محوره پهپاد یا کوادکوپتر Wltoys Q303A

چرخش 360 درجه

انجام حرکات نمایشی با کوادکوپتر ، لذت پرواز را برای خلبان و بینندگان دوچندان می‌کندو با کمک کوادکوپتر Q303A به راحتی می توانید در تمام جهات چرخش 360 درجه بزنید و پرواز شگفت انگیزی از خود به نمایش بگذارید.

چرخش 360 درجه پهپاد یا کوادکوپتر Wltoys Q303A



چراغ

قصد پرواز در شب را دارید؟ بدون هیچ نگرانی کوادکوپتر خود را آماده پرواز کنید چون این پهپاد دارای چراغ‌های پرنور و کم مصرفی است که علاوه بر موقعیت یابی به تعیین جهت آن در آسمان کمک شایانی می‌کند. علاوه بر چراغ‌های روی بازو، Q303A دارای یک چراغ بسیار پرنور است که امکان روشن کردن مسیر و سوژه را در شب به آن می‌دهد تا بتوان در نور کم هم از سوژه‌ها تصویربرداری کرد.

چراغ های پهپاد یا کوادکوپتر Wltoys Q303A


مد هدلس

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ذکر کوادکوپتر Q303A مد هدلس آن است. منظور از مد هدلس این است که پهپاد در حالت بی سر قرار میگیرد و دستورات خلبان (از قبیل چپ و راست و عقب و جلو) را عینا و مستقل از جهت سر پهپاد اجرا می‌کند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی