ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

هواپیمای کنترلی Red Dragon 900mm ساخت شرکت FMS/ایستگاه پرواز

دنیای پرواز از ابعاد مختلف و وسیعی برخوردار است و طبیعتا هر بخش آن هم علاقه‌مندان خاص خود را دارد. یکی از بخش‌های جذاب این دنیای بی انتها، هواپیماهای مدل است که تفاوت زیادی با مولتی‌روتورها و هلیکوپتر ها دارد. 

یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها در این زمینه و به ویژه برای آغاز، هواپیمای Red dragon ساخت شرکت FMS می‌باشد که در دسته هواپیماهای بال‌رو قرار می‌گیرد. این هواپیما از جنس فوم EPO بوده و دارای دوام بسیار بالایی است و ظاهری شبیه به سنجاقک دارد. 

 

 

 

 

قدرت بالا، ثبات بسیار خوب در هنگام پرواز و کنترل انعطاف پذیر Red dragon باعث شده تا این هواپیما به یک گزینه بسیار خوب در زمینه هواپیماهای مدل مبدل شود. Red dragon از دسته هواپیماهای آماده پرواز بوده که فقط چند دقیقه برای نصب بال و دم به زمان نیاز دارد تا برای مانورهای زیبای شما آماده شود. 

اگر قصد انجام پروازی نمایشی با این هواپیما را دارید، بهتر است بدانید که هواپیمای Red dragon علاوه بر قسمت متحرک بال هواپیما (Ailerons)  دارای چهار فلایت کنترل بزرگ، تراتل (Throttle) ،بالابر (Elevator ) و سکان (Rudder) است که امکان اجرای زیباترین حرکات نمایشی را به شما می‌دهد. از طرفی ابعاد کوچک آن ، این هواپیما را برای پرواز در محیطهای کوچک‌تر (البته نه فضای بسته!) مناسب کرده است. 

 

 

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه Red dragon که از اهمیت بالایی به ویژه برای خلبانان مبتدی برخوردار است، امکان تعمیر بال شکسته آن است. درصورت آسیب دیدگی و شکستگی پنل بال این هواپیما به راحتی میتوانید در عرض 5 دقیقه آن رابا کمک اپوکسی (epoxy) تعمیر کنید. 

رادیوکنترل 4 کانال این هواپیما از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای کنترل آن استفاده می‌کند که از فرکانس‌های بسیار مناسب برای جلوگیری از تداخل‌های فرکانسی است. 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی