ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو

تجربه چند ساله ما در زمینه ارائه محصولات آرسی نشان داده است که کوادکوپترهای تاشوی با کیفیت همیشه مشتریان پرطرفدار خود را دارند. این محصولات به دلیل حمل آسان و اشغال فضای ناچیز، از طرفداران زیادی برخوردار هستند. قبلا با کوادکوپتر دوربین دار Qs005b با بازوهای تاشو آشنا شدیم. این کوادکوپتر نیز به دلیل تاشو بودن و بهره مندی از کیفیت ساخت بالا، از طرفداران زیادی برخوردار است. محصولی که پیش روی شماست کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو است که از برند نام آشنای هیوجان می آید. پیش تر با سایر کوادکوپترهای این کمپانی مانند W606-3 ، W606-5 ، W606-9  و W606-2 آشنا شدیم. حال به بررسی دقیق تری از این کوادکوپتر خواهیم پرداخت. 


کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو

قابلیت تاشو بودن بازوها

تاشو بودن بازوها به قدری برای کاربران اهمیت دارد که شرکت نام آشنای DJI بعد از طراحی و تولید مویک پرو اقدام به ساخت نسخه های متفاوت آن و همچنین کوادکوپتر مشابه با آن کرد. بعد از بستن بازوها این کوادکوپتر عملا به یک وسیله کوچک تبدیل می شود که میتوانید آن را به راحتی در هر کیف و ساکی قرار دهید و با خود حمل کنید، بدون اینکه نگران آسیب رسیدن به بازوها و ملخ ها آن باشید. 

کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو

قابلیت حفظ ارتفاع 

این ویژگی یکی از مهمترین دلایل یک پرواز آسان است. وجود این فاکتور در یک کوادکوپتر باعث میشود که تا حد زیادی کنترل آن به خصوص برای خلبانان مبتدی آسان تر شود. فقط کافیست کوادکوپتر را به ارتفاع دلخواه خود برسانید و سپس فیلم برداری و عکس برداری آغاز کنید بدون اینکه نگران تغییر ارتفاع کوادکوپتر باشید. 


دوربین و ارسال زنده تصویر

شاید بتوان گفت دوربین دار بودن یک کوادکوپتر یکی از مهمترین دلایل انتخاب بسیاری از کاربران است . این ویژگی به قدری مهم است که چندین دسته بندی در سایت فروشگاه ایستگاه پرواز به آن اختصاص دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی آیتم مورد نظر خود را انتخاب کنند . کوادکوپتر W606-8 یک کوادکوپتر دوربین دار با امکان ارسال زنده تصویر روی گوشی همراه شماست که امکان ضبط تصاویر قابل قبولی را با دوربین کوچک خود برای شما فراهم میکند. 


مد هدلس

همانطور که میدانید دستورات راست، چپ، عقب و جلوی خلبان روی کوادکوپتر زمانی به درستی اجرا می شود که سر پرنده دقیقا در جهت جلوی رادیو کنترل قرار گیرد. هر زاویه‌ای که جهت جلوی پرنده با رادیو کنترل داشته باشد، باعث خواهد شد تا دستورات راست و چپ و عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا نشده و این موضوع در هنگام گریز از موانع و سعی در عدم برخورد با آنها به شدت نمود خواهد کرد. اما با استفاده از مد هدلس میتوانید پرنده را در حالت بی سر قرار داده ، تا دستورات راست چپ عقب و جلو خلبان را فارغ از جهت سر پرنده به درستی اجرا کنند. استفاده از این مد برای خلبانان مبتدی و تازه کار بسیار مهم و حیاتی می باشد. کوادکوپتر W606-8  با بهره‌مندی از مد هدلس امکان کنترل ساده تر توسط خلبانان مبتدی را فراهم می‌کند.

برخواست و فرود تنها با یک دکمه

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را بدست گرفته باشید، مطمئنا در جریان هستید که یکی از دشوارترین کارها در هنگام کنترل پرنده فرود نرم آن بر روی زمین است. مهارت نداشتن خلبان در نشاندن پرنده بر روی زمین باعث می‌شود تا ضربات محکمی به آن وارد شده و در نتیجه احتمال آسیب دیدن قطعات بالا برود. اما خوشبختانه کوادکوپتر 606-8 از یک سیستم تیکاف و لندینگ استفاده می‌کنند که به کاربر و خلبان امکان می‌دهد تا با استفاده از یک دکمه به راحتی از زمین برخاسته و به آرامی روی آن بنشیند. این قابلیت تاثیر بسیار شگفت انگیزی در حفاظت از کوادکوپتر در مقابل ضربات ناشی از فرود خواهد داشت.

کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو

چرخش 360 درجه در آسمان

انجام حرکات نمایشی در آسمان از آن سری فعالیت‌هایی است که هر خلبانی به انجام آن راغب و علاقه‌مند است. علاوه بر خلبان ، تماشاگران پرواز شما هم از این کار لذت برده و آن را تحسین میکنند. با استفاده از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کوادکوپتر 606-8  میتوانید پرواز نمایشی را به اجرا بگذارید.  از طرفی ضبط فیلم در هنگام چرخش ها و تماشای آن نیز خالی از لطف نخواهد بود.


بازگشت به خانه

از دیگر ویژگی های قابل ذکر کوادکوپتر 606-8  ‌توانایی آن در بازگشت به خانه تنها توسط یک دکمه است. کافیست فقط با استفاده از یک کلید به پرنده دستور دهید تا کوتاه ترین مسیر به این موقعیت فعلی خود و رادیو کنترل را انتخاب کرده و به محل اولیه خود باز گردد. البته لازم به ذکر است که بازگشت به خانه این کوادکوپتر با قطب نما کار میکند و عملا نمیتوان به آن به عنوان یک عملکرد مطمین تکیه کرد. 

قابلیت کنترل کوادکوپتر با گوشی همراه

یکی از نقاط قوت کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو، نرم افزار قدرتمند با کاربری آسان آن است. این نرم افزار علاوه بر ایجاد محیط کاربری ساده که باعث میشود حتی افراد مبتدی به راحتی با آن کار کنند، میتواند گوشی همراه شما را به یک رادیو کنترل تبدیل کند. کافیست رادیو کنترل پرنده را کنار بگذارید و گوشی همراه خود را به دست بگیرید تا بتوانید به راحتی و با استفاده از مد gravity کوادکوپتر خود را کنترل کنید. 


بهره‌مندی از سیستم خلبان خودکار

شاید باور نکنید، اما کوادکوپتر 606-8 قادر است تا به صورت خودکار در جهت مسیر تعیین شده توسط شما حرکت کند. کافیست در نرم افزار کوادکوپتر مسیر دلخواه خود را با انگشتانتان رسم کرده تا سیستم خلبان خودکار کوادکوپتر شما فعال شده و آن را دقیقا روی مسیر تعیین شده پرواز دهد.

کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو

راهنمای رادیوکنترل و نرم افزار کوادکوپتر

در تصاویر زیر میتوانید راهنمای هر یک از دکمه های رادیو کنترل را مشاهده کنید. این عملکرد ها در نرم افزار روی گوشی نیز به تفضیل شرح داده شده است. 

کوادکوپتر دوربین دار W606-8 با بازوهای تاشو


سایر ویژگی های کوادکوپتر W606-8

از همه این ویژگی ها که بگذریم نمیتوان باتری پرقدرت ، موتوهای قوی و کیفیت ساخت بالای این کوادکوپتر را نادیده گرفت. درست است که این پهپاد در رده کوادکوپترهای مبتدی قرار میگیرد، اما این باعث نمیشود شرکت سازنده در ساخت آن از مواد با کیفیت دریغ کند. همانطور که قبلا در سایر محصولات خود نیز این روند را پیش گرفته بود. 



 امکانات کوادکوپتر دوربین دارW606-8  با بازوهای تاشو:
  • قابلیت تاشو بودن بازوها
  • امکان تعیین مسیر برای پرواز خودکار کوادکوپتر
  • امکان پرواز در شب با کمک چراغ های LED
  • امکان ثبت فیلم و عکس با کمک دوربین HD  
  • امکان ایجاد چرخش 360 درجه در هنگام پرواز 
  • دو مد سرعت سریع و آهسته برای مبتدیان و حرفه ای ها
  • قابلیت برخواست و فرود خودکار
  • رفع مشکل گم کردن جهت توسط خلبان با استفاده از مد هدلس
  • ژیروسکوپ 6 محوره
  • بازگشت به خانه با استفاده قطب نما
  • قابلیت کنترل کوادکوپتر با گوشی همراه
  • ثبات بسیار عالی در هنگام پرواز
  • امکان پیاده سازی آسان حرکات پیچیده ی پروازی
  • ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه

بسته محصول کوادکوپتر W606-8 : 

  • کوادکوپتر W606-8
  • رادیوکنترل
  • شارژر 
  • دو جفت ملخ اضافی
  • گیره نگه دارنده گوشی همراه
  • پیچ گوشتی
  • باتری
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی