ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار W6 همراه با عینک FPV

یکی از جذاب ترین نکات در هنگام پرواز یک مولتی‌روتور که برای کاربران زیادی از اهمیت بالایی برخوردار است امکان ارسال تصویر زنده بر روی گوشی همراه است.  کوادکوپترهای زیادی از این ویژگی برخوردارند که انواع مختلف آن را می‌توانید در این لینک ببینید،  اما کوادکوپتر W6 پا را فراتر گذاشته و تفاوت محسوسی با آنها دارد. این تمایز به دلیل وجود یک عینک FPV است که کمک می‌کند تصاویر ارسالی از دوربین پهپاد را بسیار واقعی‌تر دریافت و مشاهده کنید. این عینک دارای اسفنج نرمی است که باعث می‌شود به راحتی روی صورت قرار گرفته تا بدون هیچ فشاری تصاویر با کیفیتی دریافت و مشاهده کنید. 

عینک FPV پهپاد یا کوادکوپتر W6 همراه با عینک FPV

کوادکوپتر W۶ از یک دوربین با کیفیت HD برخوردار است که درعین اینکه نمیتوان آن را یک دوربین با کیفیت بالا تلقی کرد، میتواند تصاویر نسبتا خوب و قابل قبولی را ثبت و برای خلبان ارسال کند. 

اگر قصد تصویر برداری داشته باشید مطمئنا ثبات پهپاد، امکان اجرای آسان حرکات پروازی ، کنترل ساده و مقاومت در برابر باد برای‌تان اهمیت ویژه ای دارد. کوادکوپتر W6 از تمام این خصوصیات برخوردار بوده و پرواز بسیار خوب و با ثباتی دارد. 

یکی از نکات قابل توجه در مورد کوادکوپتر W6 برخورداری از مد هدلس است که به آن کمک می کند تا با فعال سازی آن کوادکوپتر در حالت بی سر قرار گرفته و مستقل از جهت آن نسبت به خلبان دستورات چپ و راست و جلو عقب را عیناً اجرا کند از طرفی امکان چرخش ۳۶۰ درجه در هوا که حتی  برای خلبانان مبتدی هم قابل به سادگی قابل انجام است از ویژگی هایی است که باعث می شود هیجان پرواز برای خلبان و بیننده دو چندان شود. 

کوادکوپتر W6 مانند هر کوادکوپتر دیگری از LEDهای پرنور و کم مصرفی برخوردار است که امکان پرواز و تعیین موقعیت آن را در نور کم و آسمان شب به خوبی فراهم می‌کند. همچنین رادیو کنترل این پهپاد نیز از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند که باعث می‌شود تداخل فرکانسی با دیگر فرکانس‌های موجود در محیط به حداقل برسد. 

معرفی پهپاد یا کوادکوپتر W6 همراه با عینک FPV

کوادکوپتر دوربین دار ، مانیتوری برای تماشای تصاویر زنده دریافتی از کوادکوپتر و همچنین عینک FPV تمام آن چیزی است که برای یک پرواز هیجان انگیز به آن نیاز دارید. که کوادکوپتر W6 تمامی آنها را یک جا و با قیمت باورنکردنی از فروشگاه ایستگاه پرواز تهیه کنید. 

ویژگی‌های کوادکوپتر W6 همراه با عینک FPV :

  • قابلیت ارسال تصویر زنده بر روی گوشی همراه
  • قابلیت ارسال تصویر زنده بر روی عینک FPV
  • قابلیت اجرای آسان چرخش 360 درجه در هوا
  • با ثبات پرواز و امکان پایداری در بادهای نه چندان شدید
  • دارای LEDهای پرنور و کم مصرف

نظرات  (۱)

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوندهای روزانه) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی