ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X27/ایستگاه پرواز

یکی از فاکتورهای تعیین کننده در محبوبیت در میان محصولات مشابه، طراحی ویژه و منحصر به فرد خواهد بود. آنچه مسلم است آن است که بازار چین مملو از طراحان قابلی است که تبحر خاصی در ارائه محصولات چشم نواز دارند. صفحه ی پیش روی شما به معرفی محصولی خواهد پرداخت که شاید اولین نکته چشم گیر آن، تفاوت ظاهری متفاوت و ویژه آن است. کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X27 به لحاظ کارایی و قابلیت ها، مشابه سایر کواد کوپترهای بدون دوربین در ایستگاه پرواز است، اما همانطور که از تصاویر این کوادکوپتر پیداست، تفاوت ظاهری این پهپاد نسبت به پهبادهای مشابه می تواند فاکتور تاثیرگذار در انتخاب این کوادکوپتر مبتدی از بین سایر کوادهای مشابه سایما باشد. بهتر است با این کوادکوپتر بیشتر آشنا شویم.

 

 

 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X27

 

کنترل پذیری ساده

هدف از طراحی هر محصول متناسب با قابلیت های آن است. کواد کوپتر سایما Syma X27 جزو کوادکوپترهای مبتدی دسته بندی می شود، بنابراین اگر شما خریدار این محصول هستید، بدون شک به تازگی وارد دنیای کوادها شده اید. کنترل آسان پرواز یک پرنده برای یک تازه وارد از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه بدون دغدغه از پرواز پرنده خود لذت ببریم و نگران پیچیدگی های پروازی نباشیم، می تواند در شادی ما از خریداری آن محصول بسیار موثر باشد. کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X27 به گونه ای طراحی شده است که برای پرواز آن نباید نگران دستورالعمل های سخت باشید. کافی است دفترچه محصول را یک بار به طور کامل مطالعه کنید. هیچ چیز دشواری در مورد نحوه پرواز این کوادکوپتر مبتدی وجود ندارد و شما به سادگی می توانید خلبانی آن را عهده دار شوید. 

 

مد هدلس

یکی از عوامل موثر در برخوردار شدن از لذت پروازی آسان این است که کواد کوپتر شما از گزینه مد هدلس بهره مند باشد. اما این مد یعنی چه؟ مد هدلس همانطور که در بخش مقالات در قسمت " مد هدلس در کوادکوپترها یعنی چه؟" توضیح داده شده است، به این معنی است که هدایت پذیری کوادکوپتر شما از طریق رادیوکنترل آن، فازغ از اینکه سر پرنده روبروی شما یا پشت به شما قرار دارد، انجام می گیرد. به عبارت شفاف تر یعنی اگر سر کوادکوپتر به طرف شما باشد و شما با فرمان روی رادیوکنترل دستور حرکت به راست را بدهید، کوادکوپتر نیز به سمت راست میرود. حال اگر کوادکوپتر را بچرخانید، به گونه ای که پشت آن به شما باشد، قاعدتا با دستور حرکت به راست باید کوادکوپتر به چپ برود. ولی با دارا بودن قابلیت هدلس، این بار هم کواد شما به سمت راست خواهد رفت و این یعنی جهت گیری کواد کوپتر شما مستقل از جهت گیری آن نسبت به شما است. پس با دارا بودن این قابلیت، دستورات فرمانی شما به عینه اجرا خواهد شد. 

 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X27

 

پرواز و فرود تک دکمه

هر فرآیندی اگر به طور خودکار اجرا شود، ارزش بیشتری نیز خواهد داشت. این که بتوان تنها با فشار یک دکمه، کوادکوپتر را بلند و پس از اتمام پرواز آن را نشاند، می تواند به شما به عنوان خلبان کمک کند تا پرواز سالم تری داشته باشید و کوادکوپتر شما به هنگام فرود یا پرواز با مشکل روبرو نشود. در کواد کوپتر بدون دوربین سایما Syma X27 این قابلیت وجود دارد تا با فشار تنها یک دکمه پس از روشن کردن کواد آن را پرواز دهید، یعنی کوادکوپتر را از زمین به هوا بفرستید. سپس پس از پایان پرواز، با فشار مجدد همان دکمه آن را بدون زحمت فرود بیاورید. همانطور که می بینید کوادکوپتر سایما Syma X27 یک کوادکوپتر آسان پرواز و دلچسب است. 

 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X27

 

اجرای حرکات آکروباتیک

تنوع در حرکات پرواز حتی اگر محدود هم باشد، باعث زیباتر شدن کیفیت زمان تفریح و شاید القای حس تبحر بیشتر به خلبان شود. در کوادکوپتر سایما Syma X27 شما می توانید پرنده را در آسمان به طور 360 درجه بچرخانید و از رقص آن در آسمان هرچه بیشتر لذت ببرید. شایان ذکر است که برای اجرای این حرکت آکروباتیک کافی تنها یک دکمه را فشار دهید و دیگر شما متقبل زحمتی نخواهید شد. به همین سادگی. 

 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X27

 

مد شناور

خیلی از مدهای پروازی که در کوادکوپترها پیاده سازی می شود، تقلید از نوع زنده آنهاست. یعنی طراحان با مشاهده عمل "پرواز" در موجودات زنده اطراف به فکر پیاده سازی آنها در مخلوقات خود میافتند. مطمئنا شما نیز متوجه پرواز حیوانات و شگردهای خلبانی آنها در آسمان بوده اید. به عنوان مثال یکی از نمایش های چشم نوازی که پرندگان در حین پرواز اجرا می کنند این است که در عین بال زدن، سر جای خود ایستاده اند. مثلا وقتی که قرار است شهد گلی را بچشند یا بر روی طعمه ی خود متمرکز شوند. این ایستایی حرکت در عین بال زدن عملی است که به اصطلاح به آن پرواز شناور یا همان هاورینگ گفته می شود. کواد کوپتر سایما Syma X27 نیز از این قابلیت برخوردار است. یعنی شما می توانید آن را در یک نقطه ثابت در آسمان نگه دارید. البته این قابلیت بیشتر در کوادکوپتر دوربین دار ارجحیت دارد تا در حین عکسبرداری یا فیلمبرداری تصاویر بدون لرزش را ثبت کنند. اما شرکت سایما این قابلیت را با بکارگیری فشارسنج های پیشرفته و دقیق در کوادهای بدون دوربین نیز تعبیه کرده است تا اگر خریدار در ادامه خواست از دوربین های جداگانه بر روی این محصولات استفاده کند، بتواند از این قابلیت بیشتر بهره ببرد. 

 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X27

 

باتری

تکونولوژی پهپادها یک فناوری تازه است که هر روز بر قابلیت های آن افزوده می شود. در حال حاضر یکی از نکاتی که در این محصولات هنوز هم جای پیشرفت دارد، مدت زمان پرواز آنهاست. به طور کلی در کوادکوپترهای مبتدی، زمان پرواز تا ده دقیقه تقریب زده می شود که معمولا کاربران این محصولات جذاب از خرید باتری های یدک یا باتری هایی با ظرفیت بالاتر برای افزایش زمان تفریح خود استفاده می کنند. در کوادکوپتر سایما Syma X27 نیز زمان پرواز با استفاده از باتری 3.7 ولت با میلی آمپر 200 تا هفت دقیقه است. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد باتری پرنده نیز حدود 60 دقیقه است. معمولا نیز پیشنهاد می شود از کابل شارژر خود سایما برای شارژ باتری های استفاده شود تا ایمنی باتری حفظ شود. 

 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X27

 

رادیوکنترل ساده

هیچ نگران نباشید! همراه این محصول یک عدد رادیوکنترل سایما نیز از ایستگاه پرواز دریافت می کنید. پس شما بابت خرید رادیوکنترل هزینه جداگانه پرداخت نخواهید کرد. نکته مثبت دیگر این رادیوکنترل سادگی طراحی آن و همین طور بکارگیری آسان آن است. در تصویر زیر به طور واضح قابلیت های اجرایی هر دکمه در رادیوکنترل سایما نوشته شده است. 

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X27

کوادکوپتر بدون دوربین سایما syma X27

 

 

 

سوالی دارید؟

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی