ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کواد کوپتر تاشو Syma Z3 با ارسال زنده تصویر/ایستگاه پرواز

شرکت سایما از آن دست شرکتهایی است که راه خود را در میان محبوبیت کاربران به خوبی باز کرده است این شرکت با تجربه خود به خوبی نسبت به تقاضای بازاری که در آن فعالیت دارد آگاهی دارد و هر محصولی که ارائه می کند با توجه به گروهی از متقاضیان و کاربران این حوزه مواجه می شود. تفاوت سلیقه در حوزه کوادکوپترها همانند هر حوزه دیگری در دنیا وجود دارد عده ای دوست دارند یک برد کوپتر با ابعاد بزرگ داشته باشند و دوربین با کیفیتی روی آن ببندند بعد از تو دیگر ترجیح می دهند کوادکوپتری با ابعاد جمع و جور داشته باشند تا بتوانند آن را به راحتی حمل کنند. 

فرقی نمی‌کند چون شرکت سایما تمام مدل های مورد پسند کاربران را در انواع مختلف موجود می کند و این تنوع به قدری بالاست که گاهی کاربران را دچار شک و تردید کرده و برای انتخاب به چالش می‌کشد. اگر شما هم از آن دسته است مخاطبانی هستین که ترجیح می دهید یک کوادکوپتر جمع و جور را در بین انبوه مدل های موجود انتخاب کنید صفحه درستی را باز کرده اید.

یکی از مدل هایی که دربین دسته هلی شات های جمع و جور و کوچک قرار می گیرد کواد کوپتر syma Z3 است. این کوادکوپتر علاوه بر ابعاد کوچک قابلیت تاشو بودن بازوها را هم دارد. شاید بتوان گفت این ویژگی بارزترین ویژگی کوادکوپتر سایما Z3 است که در نگاه اول هم قابل برداشت است . در مورد ویژگی‌های دیگر این هلی شات صحبت خواهیم کرد.

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

قابلیت تاشو بودن بازوها

همان طور که گفتیم بارزترین ویژگی هلی شات syma Z3 که در نگاه اول هم قابل برداشت ، قابلیت تاشو بودن بازو هاست. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا به راحتی این کوادکوپتر را حمل و نقل کرده و هر زمان که نیاز داشتند آن را از درون یک کیسه یا کیف کوچک در آورده و در عرض ۱۰ ثانیه آن را آماده پرواز کنند.

در تصویر زیر می‌توانید کوادکوپتر را در دو حالت تا شده و آماده پرواز مشاهده کنید همانطور که می بینید تفاوت ابعاد در این کوادکوپتر در این دو حالت بسیار قابل توجه است.

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

 

قابلیت نشست و برخاست با یک دکمه

اصولاً سازنده‌های کوادکوپترهای مبتدی سعی می کنند تا جای ممکن قابلیت‌هایی را به کوادکوپتر ها اضافه کنند تا کنترل و هدایت آن را راحت تر کند  هر بار که از محصول جدیدی از شرکتهای معتبر مانند syma رونمایی می شود تلاش این شرکت‌ها در مسیر راحت کردن هدایت و خلبانی کوادکوپترها بیشتر به چشم می آید.

یکی از قابلیتهای بسیار کارآمد که در چندین مدل قبل از کوادکوپتر سایما Z3 هم دیده بودیم قابلیت نشست و برخاست با استفاده از یک دکمه است. با توجه به اینکه یکی از دشوارترین کارها در هدایت کوادکوپترهای مبتدی توسط خلبانان تازه کار برخاستن و به خصوص فرود نرم آنهاست ؛ تولید کنندگان تصمیم گرفتند تا برای این مسئله چاره ای بیندیشند.

خلبانان مبتدی و تازه کار به خصوص در هنگام فرود کواد کوپتر ها به دلیل عدم تسلط کافی روی رادیو کنترل و پرنده ضربات سختی را به کوادکوپتر وارد می کردند این ضربات بسته به شدت آن ها باعث کوتاه شدن عمر کواد کوپتر ها می شد بنابراین شرکت های مانند شرکت سایما سعی کردند که قابلیت نشست و برخاست خودکار را به کوادکوپترهای خود اضافه کند. با کمک این قابلیت به راحتی می توانید فقط با استفاده از یک دکمه کوادکوپتر را به صورت خودکار بلند کرده و در هنگام فرود با استفاده از همان دکمه کوادکوپتر را به صورت نرم و آرام روی زمین بنشانید. وجود این قابلیت به طول عمر کوادکوپتر به دلیل کاهش ضربات وارد بر آن کمک شایان توجهی می کند.

 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

بهره مندی مد هدلس

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته باشید متوجه شده اید که وجود مدی مانند مد هدلس چقدر از اهمیت بالایی برخوردار است.

کوادکوپترها در آسمان دارای جهت هستند جهت جلو و عقب و چپ و راست. دستورات شما روی رادیو کنترل زمانی به درستی روی کوادکوپتر اعمال می‌شود که پرنده دقیقاً در راستای شما قرار بگیرد. هر تغییر جهت و تغییر زاویه ای نسبت به رادیو کنترل باعث می‌شود دستورات خلبان روی پرنده به درستی اجرا نشود.

فرض کنید شما در آسمان به اندازه ۱۸۰ درجه از جهت عادی خود منحرف شده است، شما در حال کنترل کوادکوپتر هستید ولی متوجه این تغییر جهت نشده‌اید مانعی سر راه شما قرار می گیرد و نیاز است برای گریز از آن کوادکوپتر را به سمت راست منحرف کنید. جوی استیک روی رادیو کنترل را به سمت راست حرکت می دهید اما از آنجا که کوادکوپتر در آسمان به اندازه ۱۸۰ درجه از حالت عادی خود منحرف شده دقیقا به سمت چپ حرکت می کند و به شدت به مانع برخورد میکند. این تصویر کوتاهی از اتفاق ناگواری است که در صورت عدم توجه به جهت هلی شات در آسمان و عدم بهره گیری از مد هدلس ممکن است برای شما به وجود می آید.

اینجاست که مد هدلس به کار می‌آید با کمک این مد، می توانید فارغ است جهت هلی شات در آسمان آن را به درستی کنترل کنید.  بهره گیری از این ویژگی بخصوص برای خلبانان مبتدی و در آغاز کار یادگیری پرواز بسیار کارآمد خواهد بود .هر چقدر که فرد در خلبانی ماهرتر می‌شود لزوم استفاده از مد هدلس برای او کمرنگ تر خواهد شد.

ابعاد کوچیک و وزن کم کواد کوپتر سایما Z3

اکثر مشتریانی که علاقه‌مند به کوادکوپتر های کوچک و جمع و جور هستند به فکر حمل و نقل راحت و آسان آن هستند. آنها می‌خواهند در بالا رفتن از یک کوه ایا در سفرهای تفریحی که به صورت پیاده یا با دوچرخه و موتور در آن حضور دارند کوادکوپتر را همراه خود ببرند. به همین دلیل هم هست که اکثر کوادکوپتر های شخصی چه در حوزه های حرفه ای و چه در حوزه های مبتدی به صورت کوچک و جمع و جور ساخته می شوند. شرکت دی جی آی هم به تازگی از کوادکوپتری رونمایی کرد که فقط به اندازه یک کف دست است اما قابلیت های بسیار فراوانی دارد و همین امر باعث شد تا این هلیشات از رضایت مشتریان برخوردار شود.

در تصویر زیر می‌توانید ابعاد جمع شده این مواد کوپتر را در کف دستان یک شخص ببینید همان طور که در تصویر مشاهده می کنید کوادکوپتر در حالت تاشو به راحتی در کیف جای می گیرد. علاوه بر ابعاد و وزن بسیار کم این هلی شات می تواند نقطه مثبتی برای حمل و نقل آسان آن باشد. جالب است بدانید که وزن این کوادکوپتر بدون وسایل جانبی مانند شارژر و رادیو کنترل تنها به ۱۱۶ گرم می رسد.

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

دوربین با کیفیت HD

 

قابلیت جمع و جور بودن و حمل یک کوادکوپتر به ویژه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که آن کوادکوپتر دارای یک دوربین با کیفیت قابل قبول باشد.  کوادکوپتر کوچک بدون دوربین بیشتر برای تمرین پرواز و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد اما همانطور که گفته شد با استفاده از یک دوربین می تواند برای ثبت تصاویر هوایی زیبا در یک هم مورد استفاده قرار گیرد.

هلی شات دوربین دار سایما Z3 دارای یک دوربین با کیفیت hd است که قابلیت ضبط تصاویر زیبا و با کیفیت را به کاربران می دهد. دوربین کوادکوپتر برای عکسبرداری از مناظر و سوژه های نزدیک مناسب است و مصرف تفریحی و شخصی دارد بنابراین نمی توان روی آن به عنوان یک کوادکوپتر با دوربین حرفه ای حساب کرد.

 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

 

ارسال زنده تصویر و ثبت تصاویر به یاد ماندنی

 

استفاده از دوربین بدون قابلیت ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه و یا مانیتور کارآمد هست ولی کمی دشوار است. تصور کنید هلی شاتی در حال پرواز در آسمان دارید ، سوژه مورد نظر خود را انتخاب می کنید و از آن تصویر برداری میکنید. اما چون توانایی دیدن تصاویر به صورت زنده را روی مانیتور یا گوشی همراه خود ندارید باید برای مشاهده آنها کوادکوپتر را به پایین بیاورید و رم آن را در داخل دستگاه های دیگر انداخته و عکس ها را مشاهده کنید. ممکن است اینجا خستگی کار به تن شما بماند چون نمی دانستید که کادر را چگونه تنظیم کنید ممکن است سوژه مورد نظر شما به خوبی درون کادر قرار نگرفته باشد بنابراین اینجاست که لزوم وجود ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه یا مانیتور را احساس می کنید.

هلی شات syma Z3 قابلیت ارسال زنده تصویر با استفاده از امواج وای فای روی گوشی همراه شما را دارا می باشد با استفاده از این قابلیت می توانید کوادکوپتر را در آسمان تنظیم کنید تا بهترین کادر را از سوژه مورد نظر شما بگیرد برد ارسال زنده تصویر این کوادکوپتر حدود ۸۰ متر در شرایط بدون نویز است هرچقدر که نوع اختلالات امواج محیط بالاتر رود این مقدار کمتر می شود بنابراین در جنگلها و کوهها و مناطقی که عاری از نوع هستند می توانید به راحتی حدود ۸۰ متر ارسال زنده تصویر را با کوادکوپتر Z3 تجربه کنید.

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

موقعیت یابی و قابلیت حفظ ارتفاع

 

یکی از دغدغه‌های خلبانان به خصوص خلبانان تازه کار و مبتدی قابلیت نگه داشتن کوادکوپتر در یک ارتفاع مشخص در آسمان است. بدون شک این کار بدون استفاده از مدهای حفظ ارتفاع و ویژگی هایی که باعث می شوند کوادکوپتر ها و هلی شات ها کنترل راحت تری داشته باشند کار چندان راحتی نیست. از طرفی تغییر ارتفاع به صورت مداوم در کوادکوپتر علاوه بر مصرف بیشتر انرژی و کاهش زمان پرواز باعث می شود تا فیلم های ضبط شده از از زیبایی بصری کمتری برخوردار شوند.

یکی از ویژگی های کوادکوپتر Z3 پرواز با آن راحت تر کرده بهره‌مندی از سنسور فشار بسیار قوی و حساسی است که قابلیت حفظ ارتفاع را به کوادکوپتر می‌دهد. علاوه بر این سنسور کوادکوپتر Z3  از یک سنسور اپتیکال فالو هم بهره‌مند است این سنسور وظیفه نگه داشتن گوتر در ارتفاع مشخص و تعیین موقعیت آن را دارد. با استفاده از عملکرد شناور پایدار ، سنسور اپتیکال فالو و همچنین زلزله بارومتر می‌توانید عکس‌های واضح‌ترین را در یک ارتفاع خاص ثبت و ضبط کنید.

 

 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

بهره مندی از سنسور فشار

همانطور که در تصویر زیر می بینید مقایسه بین دو عکس در هنگامی که کوادکوپتر از یک سنسور بارومتر بهره مند بوده و در هنگامی که یک هلی شات فاقد اسانسور بوده است نشان داده شده است. عکس سمت راست به دلیل لرزش های پی در پی و تغییر ارتفاع مدام کوادکوپتر بسیار تار و بی کیفیت شده است اما عکس سمت راست به دلیل حفظ کوادکوپتر در یک ارتفاع خاص توانسته عکس شفاف و با کیفیتی را ثبت و ضبط کند. 

 

از دیگر مزایای قابلیت حفظ ارتفاع در آسمان این است که تمرکز خلبانان بیشتر به تصویر برداری و کنترل کوادکوپتر خواهد رفت. دیگر لازم نیست یک خلبان نگران تغییر ارتفاع مدام کوادکوپتر باشد و به فکر اصلاح آن باشد چون همین امر باعث می‌شود تا تمرکز بر روی تنظیم کادر و تصویربرداری های مورد علاقه اش از بین برود.

 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

امکان کنترل با رادیو و گوشی همراه

 

یکی از ویژگی های دیگری که کوادکوپتر Z3 از آن بهره مند است امکان کنترل کوادکوپتر از دو طریق است. البته قبلاً این ویژگی را در کوادکوپتر های قدیمی تری مانند x۵uw دیده بودیم بنابراین اگرچه این قابلیت چندان جدید به نظر نمی‌آید ولی همچنان دارای جذابیت های خاصی برای کاربران است. 

نمی توان انکار کرد که کنترل یک کواد کوپتر و هلی شات با رادیو کنترل به مراتب آسان تر از کنترل آن با استفاده از گوشی های همراه است. درست است که ی گوشی شما به رادیو کنترلی کوادکوپتر زدید می‌شود قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به یک رادیو کنترل دارند. امکان تماشا تصاویر به صورت زنده، بهره‌مندی از موعد گراویتی و از این دست ویژگی‌ها باعث می‌شود تا بتوان روی کاغذ قابلیت‌های بیشتری برای گوشی همراه تعریف کرد. اما در نهایت این جوی استیک رادیو کنترل است که زیر دست به راحتی احساس می‌شود و باعث می‌شود که خلبان تماس ذهنی بهتری نسبت به کنترل کوادکوپتر در آسمان پیدا کند.

به هر حال چه طرفدار کنترل یک هلی شات با رادیو کنترل باشید یا دوست داشته باشید گوشی همراه خود را به عنوان کنترل کننده آن استفاده کنید دست شما در هنگام استفاده از کوادکوپتر Z3 براحتی باز است. فقط کافیست یک نرم افزار برای اینکار روی گوشی همراه خود بریزید تا بتوانید آن را به راحتی به رادیو کنترل کوادکوپتر خود تبدیل کنید.

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

 

 

قابلیت کنترل با گوشی همراه

شاید طرفداران کنترل کوادکوپتر با استفاده از گوشی همراه در در بین خریداران کوادکوپتر تاشو z3 بیشتر باشد. دلیل این امر آن است که همانطور که پیشتر گفته شد این کوادکوپتر از ابعاد کوچکی بهره‌مند است که کار را برای حمل و نقل آسان می‌کند. شاید یک قطعه کوچک مانند رادیو کنترل هم برای کسی که قصد سفر دارد اضافه باشد بنابراین می تواند به راحتی رادیو کنترل را از بین وسایل خود حذف کرده و به وجود گوشی همراه خود اکتفا کند.

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

بهره مندی از مد گراویتی

شاید بتوان گفت تصویر زیر گویای تمام مطلب در مورد مد گراویتی است. با استفاده از این مد به راحتی می توانید کوادکوپتر خود را در آسمان فقط با حرکت گوشی همراه به طرفین کنترل کنید. این کار حس بازی های کامپیوتری جدیدی را به شخص القا می کند که برای کنترل سوژه در بازی از جاذبه زمین استفاده می کنند.

البته باید گفت که این قابلیت قابلیت چندان جدیدی نیست و قبلاً آن را در کوادکوپتر های دیگر شرکت سایما دیده بودیم، اما از آنجایی که کارایی بسیار زیادی در راحت کردن کار کنترل کوادکوپتر به خصوص برای خلبانان تازه کار و مبتدی دارد مجدد آن را یادآور شدیم.

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

بهره مندی از سیستم خلبان خودکار

 

بهره‌مندی سیستم خلبان خودکار یکی از ویژگی های بارزی است که قبلاً در کوادکوپتر مانند کوادکوپتر x۵uw دیده بودیم. یکی از مهمترین دلایل موفقیت این کوادکوپتر هم بهره مندی از همین ویژگی باورنکردنی بود. باورنکردنی از این لحاظ که شرکت سایما برای اولین بار این ویژگی را با قیمت مناسب ارائه کرد. تکنولوژی این ویژگی قبلاً طراحی شده بود و در کواد کوپتر های گران قیمت و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما شرکت سایما با جا دادن آن در کواد کوپتر های خود توانست گام بزرگی در جذب مشتریان جدید بردارد.

فقط کافیست با کمک انگشتان خود روی نقشه که در صفحه موبایل تان مشاهده می کنید مسیر حرکت پرواز کوادکوپتر را رسم کنید پس از آن خواهید دید که هلی شات شما دقیقا در آن مسیر به پرواز در می آید. ویژگی زمانی به کار شما می آید که بخواهید از یک سوژه درحالی تصویر برداری و فیلم برداری کنید که کوادکوپتر در حال حرکت در مسیر خاصی باشد. با رسم مسیر مناسب به دور سوژه یا اطراف آن می توانید یک سناریوی بسیار زیبا برای تصویر برداری از سوژه های خود بسازید و با کمترین انرژی و مهارت به صورت حرفه ای فیلم برداری کنید.

 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

چرخش 360 درجه در آسمان

 

شاید چرخش ۳۶۰ درجه یک کوادکوپتر چندان حرکت حرفه ای نباشد اما این خیلی منطقی است که شرکت سایمان را در کوادکوپترهای مبتدی خود تعبیه کند. این کوادکوپترها با توجه به قیمت و قابلیت های خود برای افراد مبتدی تر و تازه کار تر مناسب هستند بنابراین این قشر از کاربران ترجیح می‌دهند بیشتر با کد کوپتر خود تفریح کنند تا تصویربرداری. تماشای کوادکوپتری که در آسمان توانایی ملق زدن را دارد می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. البته نمیتوان از جذابیت تصاویر گرفته شده توسط کوادکوپتر در حالت چرخش های ۳۶۰ درجه در آسمان هم چشم پوشی کرد.

شاید نتوان این ویژگی های قابلیت بسیار مهم در کنترل کوادکوپتر دانست این قابلیت فقط برای تفریح و هیجان انگیز تر کردن پرواز برای شماست.

 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

باتری با کیفیت بالا

 

یکی دیگر از قطعات بسیار مهم در کنترل و بررسی کیفیت یک کوادکوپتر باتری آن است. باتری مانند قلب یک موجود زنده برای کوادکوپتر هاست و حیاط و پرواز آن به وجود آن بستگی دارد. باتری با کیفیت و با ظرفیت بالا امکان پرواز طولانی تری را به هلی شات شما میدهد. علاوه بر این کیفیت بالا تر باتری باعث می شود تا طول عمر آن افزایش پیدا کند و دیرتر آسیب دیده و خراب شود.

همانطور که میدانید باتری ها دارای دو فاکتور برای تعیین سلامت هستند. تعداد شارژ و دشارژ و همچنین عمر زمانی که از ساخت آنها می گذرد.عمر زمانی که از ساخت و تولید باتری یک کوادکوپتر می گذرد نباید بیشتر از یک سال باشد، بنابراین بهتر است در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که کواد کوپتر و هلی شات زمان زیادی در انبار فروشنده قرار نگرفته باشم و یا اگر این طور است از فروشنده بخواهید که یک باتری با تاریخ جدید تر به شما ارائه کند.

علاوه بر این باتری ها حدوداً به اندازه ۵۰۰ تا ۷۰۰ سیکل شارژ و دشارژ عمر میکند بنابراین باید در نظر بگیرید که کیفیت کوادکوپتری که تهیه می کنید بالا باشد تا بتوانید از حداکثر عمر باتری در شارژ ها و دشارژ های مداوم استفاده کنید.در خرید کواد کوپتر های سایما و سایر برندهای معتبر مانند دبلیو ال تویز و ... نیازی به نگرانی در مورد کیفیت ساخت باتری نداریم چون این شرکت ها تولید کننده های معتبری هستند و اعتبار خود را با ساخت باتری های بی کیفیت برای کوادکوپترهای خود خدشه دار نمی کند.

 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

راهنمای رادیو کنترل کواد کوپتر

 

آشنایی دقیق با رادیو کنترل کوادکوپتر در واقع به معنی ارتباط راحت تر با هلی شات در آسمان است. غریب بودن با دکمه‌های پرنده و سلط کافی بر عملکرد و کارایی آن می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به کوادکوپتر شما وارد کند.

بنابراین بهتر است قبل از پرواز ز به خوبی با رادیو کنترل کوادکوپتر خود آشنا شوید و با عملکرد دقیق تک تک دکمه ها و جوی استیک های آن آشنایی پیدا کنید. در تصویر زیر میتوانید راهنمای جامع و کاملی از عملکرد دکمه های رادیو کنترلی که همراه کوادکوپتر وجود دارد آشنایی پیدا کنید.

 

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

راهنمای نرم افزار کنترلی کواد کوپتر

همان طور که پیشتر هم گفته شد کواد کوپتر تاشو syma Z3  دارای قابلیت کنترل با گوشی همراه شما هم هست با نصب یک نرم افزار به راحتی می توانید گوشی همراهتان را به رادیو کنترل کوادکوپتر تبدیل کنید بنابراین لازم است تا با محیط نرم افزاری قبل از پرواز به خوبی آشنا شوید در تصویر زیر می توانید دکمه ها و آیکون های مربوط به عملکردهای مختلف کوادکوپتر z3 را مشاهده کنید

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

مقایسه ابعاد در دو حالت تاشو و آماده پرواز

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

محتویات بسته محصول

 

خرید هلی شات دوربین دار syma Z3 با ارسال زنده تصویر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی