ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

فروش ویژه کواد کوپتر مویک مینی DJI Mavic Mini/ایستگاه پرواز

کمپانی DJI نام آشنای صنعت هلی شات و ساخت پهپادهای دوربین دار در زمینه تصویربرداری هوایی است. این شرکت با معرفی کوادکوپترهای با کیفیت بالا همیشه توانسته است پاسخگوی نیاز مشتریان این  عرصه نوظهور باشد. اگر در این حوزه فعال باشید محال است نام پرنده های خوش نام این شرکت از قبیل کوادهای سری فانتوم یا مویک ها را نشنیده باشید. برای مثال کواد کوپترهای سری فانتوم 4 از جمله انتخاب های اول افرادی هستند که تمایل دارند کار هلی شات خود را به طور حرفه ای انجام دهند. تفاوت اصلی این دو ورژن شاید در ابعاد آنها باشد. همانطور که می دانید پهپادهای فانتوم دارای ابعاد به نسبت بزرگتری نسبت به نمونه های مویک هستند. شرکت DJI در پرنده های مویک خود سعی کرده است تکنولوژی برتر خود را در قالب کوادهای فشرده تر روانه ی بازار کند و تاکنون نیز در این کار موفق عمل کرده است و پرنده های محبوبی را مانند MAVIC 2 را به این بازار فعال معرفی کرده است. اما جدیدترین مدل از کوادکوپترهای مویک کوادکوپتر مویک مینی Mavic Mini است که با توجه با سابقه درخشان کمپانی DJI اینبار نیز بعید به نظر نمی رسد که این پهباد بتواند گوی سبقت را در خرید هلی شات از سایر محصولات برباید. در ادامه به بررسی کامل کوادکوپتر Mavic Mini خواهیم پرداخت. با ایستگاه پرواز همراه باشید. 
 

کواد کوپتر مویک مینی DJI Mavic mini

نگاه سریع به کوادکوپتر Mavic Mini

همانند سایر کوادکوپترهای سایز کوچک کمپانی DJI این مدل نیز با گرد هم آوردن مجموعه ای از بهترین گزینه های پروازی و تصویربرداری به شما تجربه ی لذت بخشی را ثبت تصاویر هوایی حرفه ای هدیه می کند. کافی استت نگاهی به گزیده مشخصات این پهپاد در تصویر زیر کنید. وزن کم این کواد کوپتر که در حدود 249 گرم است، حمل آن را به مراتب برای شما ساده تر خواهد کرد. مدت زمان پرواز 30 دقیقه و برد 4 کیلومتری نیز از جمله فاکتورهای مهمی است که برای فعالان این حوزه از جمله نکات ارزشمند و مهم در هنگام خرید هلی شات است. برخورداری از GPS و دوربین با کیفیت عکسبرداری 12MP و فیلمبرداری 2.7K و گیمبال سه محوره در کنار برنامه DJI Fly تنها خلاصه ای از موارد چشمگیر این کوادکوپتر است که آن را به گزینه ای جذابی برای هلی شات و تصویربرداری هوایی تبدیل می کند. 

 

  • کوچک تر، سبک تر، بهتر
  • جمع و جور و قابل حمل به سادگی
  • کوادکوپتری به سبکی یک گوشی

 

کواد کوپتر مویک مینی DJI Mavic mini

 

همچنان که در عصر به پیش می رویم، یکی از تغییرات اساسی که در وسایل پیرامون ما دیده می شود، تغییرات در سایز و ابعاد است. کافی است مقایسه ای بین تلویزیونی که در دهه 80 استفاده می کردیم با تلویزیون های صفحه تخت کنونی انجام دهیم. سعی شده است همه چیز در مقیاس های به مراتب کوچک تر و به قول معروف جمع و جور تر تهیه شود. در دنیای هلی شات و خرید کوادکوپترهای دوربین دار نیز این قانون وجود دارد. هرچه وزن پهپاد شما با حفظ کیفیت های فنی دستگاه پایین تر باشد، حمل و نقل و کاربرد آن نیز راحت تر خواهد بود. همانطور که گفته شد،  کواد کوپتر Mavic Mini دارای وزن 250 گرم است و این یعنی در مقام مقایسه، این پهپاد دارای وزنی مشابه یک گوشی هوشمند با ابعاد متوسط است. این ویژگی باعث شده است که این کوادکوپتر در دسته درون هایی با کمترین و ایمن ترین وزن قرار گیرد که در بسیاری از کشورها به دلیل قوانین و محدودیت های پروازی، وزن کمتر یک گزینه مثبت محسوب می شود. 

 

نرم افزار DJI Fly

شرکت DJI متناسب با هر پرنده ای که روانه بازار پر تب و تاب هلی شات می کند، برنامه های هوشمندی را نیز در نظر می گیرد. این بار نیز به منظور رفاه بیشتر مشتریان در ساخت کلیپ های تصویری هرچه هوشمندتر نرم افزاری با نام DJI Fly همراه کوادکوپتر Mavic Mini است به شما کمک می کند تا با کمترین زحمت و بدون دردسر شات هایی خارق العاده را توسط کوادکوپتر خود به ثبت برسانید. این نرم افزار دارای راهنما نیز هست که به شما کمک می کند هرچه سریع تر با بخش های مختلف آن آشنا شوید و از گزینه های بی شمار و خلاقانه آن برای کارهای تصویری خود استفاده کنید. همانطور که می بینید، این پهپاد شما را حرفه ای تر نمایش خواهد داد!

اجازه دهید نرم افزار کار خودش را بکند!

نرم افزار DJI Fly دارای قالب های خلاقانه زیادی است که تنها نیاز به یک ضریه از طرف شما دارد تا وارد عمل شده و زیباترین تصاویری که حتی به آن فکر نکرده اید را برای شما به ارمغان بیاورد. حتی اگر تازه کار هم باشید، با وجود این ویژگی های جذاب، تصاویر شما به گونه ای تدوین خواهند شد، که گویی شما یک تدوین کار قهار با کوله باری از تجربه های اصیل این رشته هستید!

 

  • پرواز ایمن با خیالی راحت
    کمتر نگران شوید، بیشتر پرواز کنید

 

کواد کوپتر مویک مینی DJI Mavic mini

 

شاید بتوان گفت هر آنچه که از جنس حرکت باشد، بالطبع با مشکلاتی نیز مواجه خواهد شد. دنیای پرواز با کوادکوپترها حوادث خاص خود را نیز دارد. پرواز و حرکت در آسمان با کوادکوپتر ممکن است با حوادث غیر مترقبه ای نیز همراه باشد. مثلا ممکن است کنترل کواد کوپتر خود را از دست دهید و آن را به مانعی بکوبید! یا شاید با یک مهمان ناخوانده بر سر راه پرواز پهپاد خود مواجه شوید. همه ی این ها می تواند در درجه اول به ملخ ها و بدنه و در صورت عدم کنترل درست، به موتور و کل هلی شات شما آسیب وارد کند. اما DJI برای مقابله با این مشل در کوادکوپتر Mavic Mini چه فکری کرده است؟ کوادکوپتر Mavic Mini دارای گاردهای محافظتی متفاوتی است. این گاردهای حفاظت کننده دارای طراحی 360 درجه هستند که به طور کامل دور تا دور ملخ های پهپاد شما را می پوشاند. بنابراین دیگر لازم نیست نگران برخورد کواد کوپتر خود باشید. با وجود این گاردهای حفاظت کننده ایمنی پرواز پرنده تا حد زیادی تامین می شود. 

 

از هر منظره یک اثر هنری خلق کنید

برای آنکه یک کوادکوپتر در امر تصویربرداری و فیلمبرداری موفق باشد، نیازمند دو ویژگی است. یک آنکه کیفیت دوربین سوار شده بر روی پهپاد بالا باشد، دو آنکه دارای گیمبال باشد. هلی شات Mavic Mini در این مورد دارای صفات برجسته ای است. این کوادکوپتر دارای دوربینی است که کیفیت تصاویر ثبت شده آن دارای رزولوشن 12MP و کیفیت ویدیوهای آن 2.7K HD است. به علاوه آنکه وجود گیمبال یا به لغت عام لرزشگیر سه محوره به شما کمک می کند تا تصاویر هوایی عاری از هرگونه لرزش و تار شدگی را به ثبت برسانید. یعنی اگر با کوادکوپتر Mavic Mini یک ویدیوی هوایی تهیه کنید، اصلا متوجه حرکت پرنده و دوربین آن نخواهید شد. همه چیز در نهایت آرامش و فارغ از هرگونه تنش انجام خواهد شد. در این صورت می توانید ویدیوهایی زیبا با کیفیتی در خور یک هلی شات کار حرفه ای تهیه کنید و از نتیجه کار خود کمال لذت را ببرید.

 شاید بد نباشد نکته ای را در مورد سه محوره بودن گیمبال کوادکوپتر Mavic Mini در اینجا ذکر کنیم. منظور از سه محوره بودن گیمبال این کواد کوپتر آن است که حرکت های ناشی از پرواز پهپاد یا وزش باد در سه محور اصلی X,Y,Z توسط فن آوری های ویژه به گونه ای خنثی می شود که برآیند حرکات در این سه جهت بر روی تصاویر شما تاثیرگذار نباشد. یعنی هرچه محورهای لرزشگیری یک پهپاد بیشتر باشد، تصاویر ارسالی آن نیز صاف تر و بدون لرزش خواهند بود. 

 

کواد کوپتر مویک مینی DJI Mavic mini

ریموت کنترل

محال است شرکت DJI از پهپادی رونمایی کند و کنترلر مناسب با آن را فراموش کند. به همراه خرید هلی شات  Mavic Miniشما یک عدد رادیوکنترل نیز دریافت خواهید کرد که در نوع خود منحصر به فرد است. با کمک این رادیوکنترل می توانید کوادکوپتر خود را تا فاصله ی 4 کیلومتری از خود دور کنید در حالیکه تصاویر ویدیویی را همچنان با کیفیت HD دریافت خواهید کرد. فاصله ی چهارکیلومتر برای افراد هلی شات کار عدد قابل قبولی است. از دیگر ویژگی های جذاب این رادیو کنترل که به قابل حمل بودن آن کمک بیشتری می کند این است که پس از پایان کار خود می توانید جوی استیک های فرمان دهی آن را از آن جدا کنید و در داخل محفظه ی رادیوکنترل جاسازی نمایید. 

 

زمان پرواز بیشتر

همانطور که گفتیم کواد کوپتر Mavic Mini نسبت به موارد مشابه آن در بازار هلی شات دارای وزن بسیار کمی است. همین وزن کم به این پهپاد کمک می کند تا مدت زمان بیشتری را بتواند پرواز کند. مدت زمان پرواز این کواد دوست داشتنی و کارآمد با شارژ کامل باتری آن حداکثر 30 دقیقه است. شاید این زمان برای افراد عادی کم به نظر برسد، اما نکته اینجاست که با توجه به جدید بودن تکنولوژی پهبادها بیشترین زمانی که تاکنون یک مولتی روتور برای کار هلی شات توانسته است بر روی آسمان پرواز کند، همین عدد بوده است. 

 

جلوه های ویژه تصویربرداری

بسیاری از جلوه ها و حرکات ویدیویی که در فیلم های هالیوودی می بینید با کوادکوپتر Mavic Mini تنها چند دکمه با شما فاصله خواهند داشت. مدهای QuickShot که در کواد کوپتر Mavic Mini در نظر گرفته شده است مانند Dronie، Circle، Helix و غیره دارای ویژگی های جذابی هستند که به هرچه حرفه ای تر شدن ویدیوهای شما کمک می کنند. فقط کافی است مد مورد نظر خود را انتخاب کنید و پهپاد شما با حرکات های ویژه آن مد باقی کارها را استادانه انجام خواهد. از دیگر خصوصیات جذاب این درون آن است که به راحتی می توانید ویدیوها و تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. خاطره انگیز کردن لحظات شما و سهیم کردن دیگران در خوشی های شما کاری است که کوادکوپتر Mavic Mini به راحتی از پس آن بر می آید. 

 

کواد کوپتر مویک مینی DJI Mavic mini

مد CineSmooth 

  • حرکت نرم کوادوپتر برای خلق تصاویر سینمایی تر

برای آنکه دقت و پایداری تصاویر ضبط شده شما بالا برود، سرعت پرواز پهپاد  خود را کاهش دهید. به کمک مد CineSmooth می توانید در موقعیت فیلمبرداری باریک و بد نقشه تصاویر بهتری را ثبت نمایید.  

 

  • کشف مکان های تصویرداری محبوب اطراف نقطه پروازی

به کمک نرم افزار DJI Fly شما به SkyPixel دسترسی خواهید داشت. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر و ویدیوهای هوایی خود را به اشتراک بگذارند. شما نیز علاوه بر اینکه می توانید از این قابلیت استفاده کنید، خواهید توانست در محوطه پروازی خود با مشاهده تصاویر ارسالی دیگران، بهترین موقعیت های تصویربرداری را نیز کشف نمایید و تجربه کاری خود را در آن لوکیشن پیاده کنید. 

 

چند نکته در مورد کوادکوپتر Mavic Mini

  • حداکثر سرعت این پهپاد تا 14 کیلومتر بر ساعت تقریب زده شده است (در شرایط  هوایی بدون وزش باد)
  • سعی کنید همیشه هلی شات خود را در معرض دید داشته باشید.
  • موقعیت گیری بینایی کوادکوپتر Mavic Mini نیازمند سطوح غیر-انعکاسی، قابل تشخیص و روشن است. این گزینه در ارتفاعات بین 0.5-30 متر کار می کند. صحت موقعیت گیری عمودی و افقی در این مد بین مثبت منفی 0.1 متر است.

کواد کوپتر مویک مینی DJI Mavic mini

سوالی دارید؟
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی