ایستگاه پرواز

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

خرید کوادکوپتر دوربین دار|پهپاد ارزان|هواپیما و ماشین کنترلی

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار D5hw با بازوهای تاشو/ایستگاه پرواز

رقابت در زمینه پهپادها مستلزم معرفی نمونه های جدید متناسب با خواسته های مشتریان است. یکی از جذابیت های کوادکوپترها، قابلیت تاشو بودن بازوهای آنها است. طراحی تاشو در جدیدترین مدلهای معرفی شده از کمپانی DJI که از محبوب ترین های حوزه پهپادها و ساخت هلی شات است، همواره یکی از برجسته ترین فاکتورهای درون ها بوده است. کواد کوپتری که در این صفحه قرار است به شما عزیزان ایستگاه پرواز معرفی شود، کوادکوپتر فانتوم D5HW نام دارد که از این فاکتور تاشو بودن بی نصیب نمانده و آن را در طراحی بدنه خود دارد. بهتر است با ما همراه باشید و با این پرنده هدایت پذیر بیشتر آشنا شوید. 

کوادکوپتر دوربین دار D5hw با بازوهای تاشو

 

کوادکوپتر دوربین دار D5hw

 

به طور کلی کوادکوپتر فانتوم D5HW یک کواد کوپتر تاشو و دوربین دار است که قابلیت ارسال زنده تصویر به گوشی موبایل را دارد. به لحاظ ابعاد این پهباد جرو کواد کوپترهای بزرگ دسته بندی می شود که ابعاد آن در زمانی که بازوهای آن باز باشند 435x435 mm است و در صورت تا شدن بازوها این اندازه به 180x125 mm خواهد رسید. ضخامت جانبی آن هم 60 میلی متر است. بنابراین با توجه به ابعاد این کوادکوپتر می توانید آن را به راحتی در همه جا با خود به همراه ببرید و از پروازبا آن لذت ببرید. باتری این پرنده نیز 1000mAh 3.7V است که با این ظرفیت شما می توانید تا 10 دقیقه پرنده خود را در آسمان پرواز دهید. 

 

کوادکوپتر دوربین دار D5hw با بازوهای تاشو

اما به غیر از ابعاد کوادکوپتر که می تواند یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب برای دسته ای از افراد علاقه مند باشد، قابلیت های فنی پهپاد رکن تعیین کننده است. ساخت حرفه ای کوادکوپتر فانتوم D5HW به شما این اجازه را میدهد تا بسیاری از ویژگی های که از پرواز یک کوادکوپتر می خواهید را با آن تجربه کنید. این فانتوم دارای بارومتر یا فشارسنج است که به آن کمک می کند تا در یک ارتفاع مشخص پرواز شناور انجام دهد، ویژگی ای که در عکسبرداری و فیلمبرداری می تواند بسیار یاری کننده باشد. گزینه ی پروازی جذاب دیگر در مورد این پرنده، بازگشت به خانه در آن است که با فشار یک دکمه می توانید پرنده را نزد خود برگردانید. دکمه های نشست و برخاست تک دکمه و فرود اضطراری نیز در این کواد کوپتر در نظر گرفته شده است. اما شیرین ترین انتظاری که از کوادکوپترهای دوربین دار وجود دارد، قابلیت ارسال زنده تصویر در آنهاست. در کنار همه ویژگی های مثبت کوادکوپتر فانتوم D5HW قابلیت ارسال زنده تصاویر را نیز باید اضافه کنیم. پس می توانید این پرنده تاشو را به پرواز در آورید و از ارسال زنده تصاویر آن در آسمان بر روی گوشی همراه خود لذت ببرید. 

 

کوادکوپتر دوربین دار D5hw با بازوهای تاشو

 

کنترل پرواز آسان

کنترل پرواز کواد کوپتر فانتوم D5HW نیز بسیار آسان است. همانطور که گفته شد این مدل دارای قابلیت حفظ ارتفاع است. با این روش می توانید دز زمان پرواز شناور پرنده خود جوی استیک های روی کنترلر را رها کنید و استراحتی کنید. مد حرکتی دیگری که در این پهپاد وجود دارد، مدی است که به شما امکان قفل کردن جهت حرکت پرنده را می دهد. یعنی پیش از پرواز پرنده شما جهت حرکت از جلو/عقب/ و چپ/ راست را فیکس کرده  و دیگر نیازی نیست تا به طور مداوم حواستان به جهتگیری سر پرنده باشد. در شرایط اضطراری نیز با فشار یک دکمه می توانید پرنده را نزد خود بازگردانید. این پرنده از دو مد سرعتی آهسته و سریع برخوردار است که اگر تجربه اول پرواز شماست، بهتر از مد آهسته شروع کنید و پس از واقف شدن به تمام جنبه های کوادکوپتر فانتوم D5HW مد سرعت آن را نیز تجربه کنید. وقتی کوادکوپتری این همه گزینه پروازی داشته باشد، مطمئنا از پس چرخش در آسمان نیز بر می آید. بله. شما با این کواد کوپتر می توانید در آسمان معلق نیز بزنید و مانوور حرکتی دهید. 

 

کوادکوپتر دوربین دار D5hw با بازوهای تاشو

کوادکوپتر دوربین دار D5hw با بازوهای تاشو

کوادکوپتر دوربین دار D5hw با بازوهای تاشو

 

قابلیت کنترل با گوشی و ریموت کنترل

هلی شات فانتوم D5HW دارای یک رادیوکنترل شش کاناله با طراحی خاص و زیبا است که هم می توانید با آن پرنده خود را کنترل کنید، و هم می توانید گوشی موبایل خود را بر روی گیره تعبیه شده روی کنترلر قرار دهید و از صفحه نمایش گوشی خود برای مشاهده تصاویر زنده ارسالی از پرنده به کوادکوپتر خود لذت ببرید. علاوه بر این دو حالت می توانید کنترلر را به طور کلی کنار بگذارید و از گوشی موبایل خود به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید. برای اینکار کافی است برنامه FYD-FPV را بر روی موبایل خود نصب کنید و هدایت پرنده را به دست بگیرید. 

 

کوادکوپتر دوربین دار D5hw با بازوهای تاشو

 

 

 

 

 

 

محتوای جعبه کوادکوپتر فانتوم D5HW

 

  • کوادکوپتر به همراه باتری و دوربین
  • شارژر
  • گیره موبایل
  • بند گردنی
  • ریموت کنترل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز
  • ملخ یدک
  • محافظ ملخ

 

 

 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار D5hw با بازوهای تاشو

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی